Sedun paikat.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ilc81
  • Aloitettu Aloitettu
Seduilussa ei ole mitään vikaa, ellei ne olis sitä kaikille kaikkea ja soittolistat suoraan NRJ:stä. Mutta, se myy niinkuin H&M:n rätti. Kyllä stadista vielä löytyy paikkoja, jonne turkulainen huivikaula ei ole jalkaansa laittanut. Ja Turustakin pääsee nopeasti Tukholmaan bilettää, jos alkaa ne samat paikat ahdistaa. Koittakaas päästä Cafe Operan VIP-pöytään, missä mm. JLO on istunut mahtavalla peräsimellään / jonon ohi maksutta. Mainittakoon, että Turun suosituin yökerho on Giglin Marlin joka ei ole Sedun omistuksessa. Taas Sedun Turun Clubilla, juntit virtaa ja amikset tekee patoja, kun yrittävät jahdata H&M-prinsessoja. Turussa parasta musaa tulee Blankossa ja Dynamossa. Sopii kokeilla myös Päiväkotia. Kesällä taas jokilaivoilla käydään kauheita meritaisteluita.

Mutta ennenkuin minä löysin Strappadon elämän kyykkytelineestä pakarat pinkeinä ja suunnistimme kohti yhteistä auringonlaskua tulitikut suussa ja peililasit päässä, havaitsin että salskeilla nuorilla miehillä oli hirvittävä tilaus vanhojen ihmisten Galaxyssä. Baaritiskillä saattoi viereen tunkea timantteja hölskyvä 15 v. vanhempi nainen Gucciin verhoiltuna, joka antoi olettaa, että nyt poika pääset sellaseen vuoristorataan, jossa kädet ja jalat eivät pysy laitteen sisällä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
koskaan en ole sisään mitään maksanut, enkä maksa. käyn niissä mihkä on vippi. en viitti maksaa siitä että pääsen juomaan ylihintasta kaljaa. vippi on tullu eka ja sit olen menny tutustumaan raflaan. pokeille tottakai maksan ylimääräistä omasta halusta aina jos jotain jää käsiin raflaillan jälkeen

5-10€ on täällä hämeenlinnassa sisään noihin isompiin paikkoihin.

mielummin käy jossain pienemmässä esim irkkupubissa tms josta saa eka hyvät safkat ja sit jäädä laatuseurassa ottaan, en ainakaan jaksa olla minuuttia pidempään sellasessa paikassa missä on musa kovalla ja tunkkanen paska ilma ja kaikki riehuu ja huutaa ja pahimmassa tapauksessa joutuu tappeuun vaikka ei tekis mitään, siitäkö vielä pitäis maksaa. ja pienempiin rafloihin mistä saa myös ruokaa, ei tarvi maksaa sisään

lassi-s sanoi:
Mun mielestä hämeenlinnalaisten kannattais olla ihan hiljaa näissä baari- ja klubikulttuuria käsittelevissä threadeissä. :jahas:

lassi-s sanoi:
koskaan en ole sisään mitään maksanut, enkä maksa. käyn niissä mihkä on vippi. en viitti maksaa siitä että pääsen juomaan ylihintasta kaljaa. vippi on tullu eka ja sit olen menny tutustumaan raflaan.

Ei jumalauta Lassi, nyt Rinkkusetä lemahti vihreäksi kateudesta. Jätkällä on useempia vippejä Hämeenlinnalaisiin diskoihin! Skannaatko hei ne vippikortit, niin me voidaan Emmahin kanssa kuolata.

Nimimerkillä: "Minulla on ainoastaan Stadin Kebabin VIP-kortti"

Mua ei olo henkilökohtaisesti vielä sisäänpääsymaksut hirveästi harmittaneet, kun en yleensä juokaan baarissa mitään niin mulle se baariin meno on jokatapauksessa suht halpaa.

5 - 6 € on aika normi hinta discoihin, 7 - 10 € alkaa olemaan hintavaa. Toisaalta jos vertaa lavatanssipaikkojen hintoihin 10 - 15 € / ilta, niin discot ovat halpoja, lavatansseissa puolestaan on aina live-esiintyjät ja muuta kivaa ;)

Kyllä mä ymmärrän Sedun hintavaatimukset, trendipaikoissa ei vedetä mitään örvelöitä niin useasti kuin viereisessä "Ruusu" -pubissa. Viinaa kuluu käsittääkseni vähemmän ja tuotto pitää ottaa jostain. K-18 discot ja pubit voivat puolestaan pitää sisäänpääsyn nollassa ja ottaa korkeintaan narikkamaksun, koska näihin paikkoihin mennään nimenomaan juomaan.

Eugen sanoi:
- - Turun suosituin yökerho on Giglin Marlin - -

Väittäisin, että Turun suosituin paikka on Marilyn, eikä sekään ole Sedun omistuksessa. Teinipaikka, mutta siellä on aina porukkaa.

Janne sanoi:
Eipä tule juntit pyörimään jalkoihin kun sisäänpääsy on kunnon hinnoissa.

Eipä tuu teinit pyörimään jalkoihin kun ikäraja on 20 tai yli :D

Niin ja kyllä mä voin maksaa jonkin verran sisäänpääsystäkin, mutta sillon sen paikan pitää olla oikeasti miellyttävä ja sen maksun arvoinen. Joku (ilmiselvästi liiketaloutta opiskellut) mainitsi tuosta Sedun paikkojen lisäarvosta, jonkun mielestä (suosiosta päätellen yllättävän monen) Sedun palvelut saattaapi sisältää lisäarvoa mutta minä en kuulu siihen ryhmään joka kestää tota Sedun ravintoloissa soivaa NRJ-listapaskaa. Kaiken kukkuraksi noi Sedun mestat on ihan toistensa kaltaisia!

Bakers'issa olen tykännyt käydä (hyvä meinkinki, sopivanikäistä porukkaa) mutta sekin on toisaalta perjantaisin tyhjänä. Ratakadun Mocambo oli mun ehdoton suosikki (sis.pääsymaksu 5€, pulitin mielelläni), kauniita misuja ja loistavaa musiikkia mutta Sedu-setä meni ja osti paikan. Tuosta Sedun valtauspolitiikasta varmaan mun antipatiat osittain juontaa juurensa.

tossa lisää asian tiimoilta: http://www.dvdplaza.fi/forums/archive/index.php/t-33676.html

Dragon sanoi:
Väittäisin, että Turun suosituin paikka on Marilyn, eikä sekään ole Sedun omistuksessa. Teinipaikka, mutta siellä on aina porukkaa.

Jos paikkojen kokoa ja jonoa vertaillaan, niin gigling taitaa kyllä olla suositumpi. Käsittääkseni on noin 3 kertaa marilynin kokoinen, ja jonot on lähes aina tuplaten lynin jonot.

Gigglin ja Marilyn tosiaan molemmat suosittuja eivätkä ole sedun omistuksessa. Ajateltiin kavereiden kanssa tehdä joku lauantai pieni tutkimusmatka Marilyniin ja katsoa onko paikka yhtä kamala(teini) kuin nelisen vuotta sitten :)

Edit: Eugen ja Strappadokin Turusta..pitää mennä joskus porukalla kaljalle :)

Kyllä määää maksoin ihan mielelläni nuorena sisään ihan mitä pyydettiin, koska sisällä oli sitä mitä olin hakemassa.

Tosin silloin minnekään ei maksanut yli 30 markkaa. Missään.

Minua ei Sedun paikoissa hinta pelota, vaan se 1.5 tunnin jonohässäkkä jossa maailman turhimpia "vip" etuilijoita on puolet porukasta. Olisivat edes julkkiksia mutta ei, joku tunsi jonkun salkkareista niin ollaan suoraan ovella pyrkyrinä.

No joo, rahalla pääsee kun alkaa maksamaan portsarille säännöllisesti. Muttako ei huvita käydä säännöllisesti missään ihan sen takia että pystyisi nuoleskelemaan ovimiehiä seteleillä. Sen verran valinnanvaraa pitäisi olla.

On muutenkin hieman outoa että kymppi portsarin taskuun vie ohi pääsymaksujonosta ja näin omistajan potista. En ymmärrä...

Onneksi on kaveripiirissä pokeja yms. rehtejä kavereita :) joiden kautta on pudonnu vippejä sedun mestoihin. Sisään ei tartte maksaa ja kaljatkin saa hiukan halvemmalla.

Turussa Forte on hintojensa puolesta loisto luola (kalja 1,5€... batterikosa 3€... koko illan), mutta muuten se paikka alkaa pikku hiljaa vituttamaan. Gigglinin suuntaan en viitsi edes kattella muuta kuin joskus sunnuntaisin kun on live-touhuja. Clubissa tulee myös käytyä silloin tällöin.

rocky6 sanoi:
Ajateltiin kavereiden kanssa tehdä joku lauantai pieni tutkimusmatka Marilyniin ja katsoa onko paikka yhtä kamala(teini) kuin nelisen vuotta sitten :)

On. Mikäs Lynkyn muutais?

Eniten Sedun Stadin mestoissa vituttaa nenä pystyssä kulkevat immeiset, ja se että niissä monesti miehet meikkaavat enemmän kuin naiset. Ne on ihan pelkästään näyttäytymispaikkoja, joihin oman arvonsa tuntevien wannabe b-julkkisten on pakko mennä että pääsisivät kaltaistensa joukkoon...Onhan niissä jonkin verran normaaliakin porukkaa, mutta silti.

Nyt pitäis löytää jostain 500 eskoo löysää rahaa, et saa 51:n Priveen avaimen. Suositukset on jo. Sitten voisin olla kaltaisteni kauniiden ihmisten parissa...NOT

Shagrath sanoi:
Eniten Sedun Stadin mestoissa vituttaa nenä pystyssä kulkevat immeiset, ja se että niissä monesti miehet meikkaavat enemmän kuin naiset. Ne on ihan pelkästään näyttäytymispaikkoja, joihin oman arvonsa tuntevien wannabe b-julkkisten on pakko mennä että pääsisivät kaltaistensa joukkoon...Onhan niissä jonkin verran normaaliakin porukkaa, mutta silti.

Nyt pitäis löytää jostain 500 eskoo löysää rahaa, et saa 51:n Priveen avaimen. Suositukset on jo. Sitten voisin olla kaltaisteni kauniiden ihmisten parissa...NOT

Ehdottoman samaa mieltä, unohtui mainita tossa omassa kirjoituksessa noi ylimieliset wannabe julkimot.. :urjo:

Shagrath sanoi:
On. Mikäs Lynkyn muutais?

Sama homma Turussakin on tietyissä paikoissa... tosin naisten suhteen. Ämmät kulkee välillä niin nokka pystyssä ettei voi sateella mennä ulos kun olisi sieraimet täynnä vettä. Tyypillisiä "girls don´t poop"- tyylisiä prinsessoja.

Ollaan yhden kaverin kanssa välillä hyvässä maistissa menty ajankuluksi ihan puhtaasti vittuilemaan kyseisenlaisille tapauksille ja häiriköimään. Hauska palautella porukkaa välillä maan pinnalle. Mitään perusteellisempaa järkeä tässä ei tietenkään ole.

Niin kyllähän noi kaikkien baarien hinnat on pompanneet aika kivasti euron tultua. Mun mielestäni Sedun paikat on ihan jees hintaisia verrattuna joihinkin toisiin mestoihin. Itellä on suurin ongelma baarien ruuhkat. Mua ahdistaa jonottaa sisälle -> narikkaan -> tiskille -> vessaan -> tiskille -> päästäkseen istumaan -> narikkaan. Ruuhkaisuuden perusteella tulee yleensä valittua paikkoja. Turussa teh Clubilla ja Giglinissä tulee käytyä jos mahtuu sisälle järkevästi. Eihän se ole hullu joka pyytää, vaan se joka maksaa. :rolleyes:

ironchef sanoi:
Niin kyllähän noi kaikkien baarien hinnat on pompanneet aika kivasti euron tultua.

Eihän hinnat ole nousseet, päinvastoin :whip: No ehkä pilettien hinnat on noussu, tai sitten Keijo on siirtynyt tasokkaammille metsästysreviireille.

ironchef sanoi:
Niin kyllähän noi kaikkien baarien hinnat on pompanneet aika kivasti euron tultua.

Sama havainto. En ollut aikoihin käynyt juottoloissa kunnes viime pikkujouluaikaan tuli ajauduttua hesan yöhön. Kyllä jossain mättää kun 100 eurolla ei meinaa pärjätä yhtä juopotteluiltaa vaikka nykyään viinapääni on jo kuin tenitytöllä. Jos tämä (euro)hintataso olisi ollut 10-15 vuotta sitten, kun olin itse vielä opiskelija, olis hillumiset jäänyt vähiin.

Millä te parikymppiset oikein rahoitatte nykyään törpöttelynne - pappa betalar vai?

Armas sanoi:
Millä te parikymppiset oikein rahoitatte nykyään törpöttelynne - pappa betalar vai?

Se auttaa kun ei juo hirveän usein ja tekee töitä koulun lisäksi.
Ja onhan niitä halvempiakin paikkoja. Ja varsinkin helppojen koulujaksojen aikana voi käydä vaikka viikolla parilla -> halpaa juotavaa.. Ja vahvat pohjat auttaa aina.. Kyllä näitä keinoja löytyy! :D

Armas sanoi:
Jos tämä (euro)hintataso olisi ollut 10-15 vuotta sitten, kun olin itse vielä opiskelija, olis hillumiset jäänyt vähiin.

Viinahan on halpaa nykyään. Ei aikaisemmin irronnut 6markkaan tuoppia, ei edes 12markkaan (2€ jos ei joku osaa laskea) mikä näinäpäivinä on standardi arki-iltoina. Nykyään pitää vain katsella kelloa ja almanakkaa vähän tarkemmin mitä aiemmin.

Helsingin keskusta nyt on asia erikseen... mene kallion puolelle jos haluat stobet siedettävään hintaan.

keijo s sanoi:
Ei aikaisemmin irronnut 6markkaan tuoppia, ei edes 12markkaan (2€ jos ei joku osaa laskea) mikä näinäpäivinä on standardi arki-iltoina.
Kyllä ennenkin sai 12 markalla tuopin, eikä 10 markkaakaan ollut harvinaisuus.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom