scifi

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
42
onkos roinalaisissa scifin ystäviä?
Tänään nimittäin alkaa subtv:llä sarja nimeltä FarScape jota ainakin henk. koht. olen odottanut kuola valuen. Tuo sarja on hieman Babylon vitosen tyylinen joka oli kaikkien aikojen paras scifisarja, luonnollisesti.
seurasin FS:sää yhden tuotantokauden tuolta Canal Digitalilta
ja vaikutti tooodella hyvältä. Toivottavasti sub vaan näyttää kaikki tuotantokaudet.
Eli tänään lähtee subilla kello 22.00, kannattaa kattoo!

Uuh olisin missannut...onneksi sanoit. Joskus näin pari pilottijaksoa ja herkkua oli :hmmm: B5 on kyllä aika legenda myös.

Joo, scifin ystävä oon minäkin. Mikä on FarScapen teema tai perusidea? Miksi se on hyvä? Onko siinä esim. kunnolla laserien leiskuntaa vai enemmänkin huolellisesti kirjoitettu juoni? Vai molemmat??:hmmm:

B5 oli parhaimmillaan aivan huippu, loppua kohti vähän mun makuun lässähti. The Crusadersia en jaksanu enää kattoo, kun parin jakson perusteella vaikutti niin huonolta.

Pikkupoikana katoin 100% varmasti joka ikisen taisteluplaneetta Galactican jakson. Sitten rakennettiin kaverien kanssa legoista avaruushävittäjiä ja sodittiin niillä. Oi niitä aikoja! Nyt ei kärsi ees fetissinä Galacticaa kattoo, ne 80-luvun erikoistehosteet on niin kälyset.

Pitänee laittaa nauhalle tulemaan toi FarScape kumminkin (mä meen aikaisin nukkumaan). Ihan kokeeksi, jos vaikka oisi hyvä. Tasokasta scifiä ei tod. oo liikaa.

Originally posted by Iivili
Joo, scifin ystävä oon minäkin. Mikä on FarScapen teema tai perusidea? Miksi se on hyvä? Onko siinä esim. kunnolla laserien leiskuntaa vai enemmänkin huolellisesti kirjoitettu juoni? Vai molemmat??:hmmm:

Mun mielestä loistava juoni ja henkilöt! FarScapen maailma on helvetin hyvin ja huolella tehty. Juoni lähtee liikkeelle tilanteesta jossa jenkkiläinen lentäjä joutuu koelennolla madonreikään ja ajautuu kaukaiseen galaxiin (heh). Päähenkilö siis yrittää päästä kotiin. Juonikulku on samantapainen kuin b5;ssa eli on perusjuoni jota seurataan ja jonka päällä kulkee yksittäisiä, sarjan kestäviä juonia.
On totta että suomessa ei laatuscifiä juurikaan näy. Tv2 näytti joku aika sitten äärirajoilla - sarjaa joka oli mun mielestä aivan loistava! beevitosen jälkeen ei ole tullut mitään. Crusaderista olen samaa mieltä. Idea oli hyvä mutta jäi beevitosen jalkoihin aivan täysin.

Hola,

B5 oli niin kauan hyvä ku Varjot olivat meedussa, muuten vähä lässy. The Outerlimits (Äärirajoilla) on/oli piruhyvää Hämärän Rajamailla-menoa.
Vi**u vaikka asun Hesan keskustassa (P.vuori), näkyy tasan neljä kanavaa, *kele! Elikkäs jää FarScape haaveeksi.
Vi**u.

Originally posted by subotai
neljä kanavaa, *kele! Elikkäs jää FarScape haaveeksi.
Vi**u.

Jos on nopee netti niin farscapea löytyy DC++:lla ja edonkey/sharereactorilla kaikki tuotantokaudet.

Mutta jos ei niin sitten taitaa jäädä kattomatta jos ei halua tilata ulkomailta :)

Hävetkää. Kukaan ei ole maininnut star trekiä. Kyllä next generation B5:en saippuaoopperan aina peittoaa. B5:ssä oli hyvä juoni mutta eteni liian hitaasti...mulla ainakin loppui kärsivällisyys, ne jakson kestäneet sivujuonet oli yleensä aika paskoja.:confused:

-K

Originally posted by kiewi
Hävetkää. Kukaan ei ole maininnut star trekiä. Kyllä next generation B5:en saippuaoopperan aina peittoaa. B5:ssä oli hyvä juoni mutta eteni liian hitaasti...mulla ainakin loppui kärsivällisyys, ne jakson kestäneet sivujuonet oli yleensä aika paskoja.:confused:
-K

Mulle ei oikeen star trek uppoo (outoa, tiedän).
On totta et osa niistä jaksoista sukkas, mutta se että juoni kesti todella sen neljä seasonia oli jotain ihan uskomatonta. Ekassa seasonissa sai viitteitä viimeseen kauteen jne. Minua piti otteessaan ihan täysin.

Hola,

kyllähän toi Trekki on aina pudonnu mulle.
Ja tosta FarScapesta: viikonloppu pelastettu!

..öhö-öhö..duunifrendini on FarScape-urpo. Kuulemma PARAS Sci-fi-sarja ever..?!
no how ever, lainaa mulle 1. ja 2. tuotantokauden DVD:llä.
OU JEAH!
Pizzaa, limuu ja muuta mässyä kehiin ja "play"..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
OU JEAH!

..You lucky bastard... :p

Hola,

kyllähän toi Trekki on aina pudonnu mulle.
Ja tosta FarScapesta: viikonloppu pelastettu!

OU JEAH!

Sika! :)

..palautuminen tehostuu viikon treeneistä, ku makaa telkun eessä "pari" tuntia ja nauttii tarpeeksi hillihydraatteja sekä rasvaa.

Kun nyt kerran alotettiin niin ootteko kattonut CUBE-nimisen leffan? helvetin hyvä :)
Siitä on tullu toinenkin osa, CUBE2 : HYPERCUBE. ei mitään hajua mistä kertoo mutta kuulemma tulee suomeen (teatteriin tai videolle, eli todnäk suoraan videolle).

CUBE on sellanen neljän tähden pläjäys. Erihyvä ja taisi olla sen ohjaajan eka kunnon duunaus.
Hyvää skitzoo menoo.

CUBE2 : HYPERCUBE:sta..

http://us.imdb.com/Title?0285492

jotenki vaan tykkäsin siitä ekasta, ku oli "halpis", toi kakkosen traileri ainakin näyttää "vähä" kalliimmalta..

CUBE on sellanen neljän tähden pläjäys. Erihyvä ja taisi olla sen ohjaajan eka kunnon duunaus.
Hyvää skitzoo menoo.

Mistä te jätkät saatte tuommoset tietoonne? Mä oon varmaan tod. soosisilmä kun en havaitse mitään ilmotuksia noista. Onko ihan tav. videovuokraamoissa? Netistä??

12 apinaa oli/on kans hyvää hyvää skitsomenoo, vasta toisella katsomiskerralla pääsin pikkusen paremmin kärryille juonesta.

Ai, subotai kerkiskin jo laittaa linkin CUBEsta.

Hyvää skitzoo menoo.

Jep just sellasta ahistavaa ja ei todellakaan tienny mitä tulee tapahtumaan seuraavaks! saati että kuka jää henkiin..
Eipä muuten ole liikaa noita hyviä scifi-leffojakaan. Heittäkääs jotain helmiä niin pääsee selailemaan hubeja :)

Nopsaan tulee mieleen

Blade Runner
12 Apinaa
Alien & Aliens
Contact (tää J.Fosterin. Nössö mut silti uppoaa..)
Total Recall:kin on ihan ok & Starship Troopers

..hmm..mitä muuta?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom