SUPERCARB 1kg -40%

Savonlinnan pakkislaiset...

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
1 Lisää Savonlinnasta.

Kuntopisteellä treenaan.

Tänään olin yhden pakkislaisen kaa kaupungilla, terveisii "Holmesille". :rock:

Perusasia näyttää tutulta. :D

Haudihou

Nyt tuli uus kiero savolainen foorumille. Eli Savonlinnasta oon. Ens viikolla aattelin ottaa taas kortin 3F:lle. Käykös siellä muita pakkislaisia?

Haudihou

Nyt tuli uus kiero savolainen foorumille. Eli Savonlinnasta oon. Ens viikolla aattelin ottaa taas kortin 3F:lle. Käykös siellä muita pakkislaisia?
Kyllä siellä käy miun lisäks muutama muukin.

Vip puolella on vähän kattavampi ketju savonlinnan pakkislaisista.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Täältäkin löytyy yksi savonlinnalainen pakkislainen, tosin aika kynis (vielä :)), ja ikää 14v (vasta:)). Talvisalon koulun salilla käyn kun on miulle ilmainen, kesälomalla ja muilla lomilla käyn sitten 3F:llä. Turhan kallis paikka vaan nykyisin tuo 3F.

Ja täältä yksi Savonlinnalainen lisää! :rock:

Ihanoo, meitähän on pakkiksella yhteensä varmaan kahdeksan kappaletta?

Yhteismiitti kuulostaisi tosi hienolta muuten, mutta tälläisenä kynäniskana en edes uskaltaisi tulla paikalle. En ainakaan vielä mutta varmasti myöhemmin.

Tällä hetkellä treenaan kotona, josta löytyy kaikki tarpeellinen treenaamiseen.

Alkuun kävin kerran viikossa "treenaamassa" pikkusaimaan uimahallin punttisalilla jossa muuta kävijäkuntaa oli lähinnä eläkeläiset. Kovan 2 tuntisen treenin päätteeksi uskudariin syömään. :rock: (löytyykö uskun vakioasiakkaita pakkikselta?)
Kyllä. Viimesen 5vk aikana käyty 6 kertaa.:dance2:Todella hyvät kebabit.

onkos samo ja jp jaksanu punttailla?
T. Riisikeppi

mietin tos et pikkuhiljaa vois ruveta vähä kynistelee

onhan tuota tullu veivattua. oon tosin nyt käyny työpaikan salilla. peska perhana nosti hintoja ja vittuilee vaan kun kyselee tarjouksia.

miun keljuilut kestit, mut peskan oli jo liikaa...
Tuun muuten jouluks keltsiin, onko se grillikatos jo valmis? ;)
Pitäs hommata nuo vipit mut ei jaksa venata pariapäivää et ne rahat siirtyy...

Moro kaikille muille S-linnan pakkislaisille. Joukkoon tummaan ilmoittautuu hän. Oonko niitä harvoja pakkislaisia joilla on pakkisvermeet päällä kun tulee salille? Ei tunne muita hän...

Niin ja onnittelut salin uudelle isännälle. :)

Moro kaikille muille S-linnan pakkislaisille. Joukkoon tummaan ilmoittautuu hän. Oonko niitä harvoja pakkislaisia joilla on pakkisvermeet päällä kun tulee salille? Ei tunne muita hän...

Niin ja onnittelut salin uudelle isännälle. :)

yleensä pidän ainakin osan treenistä vanhaa pikkashupparia päällä, taskut edestä repaleisina. nykäse hihasta jos näkyy.

hzero, tehdään syksymmällä joku hyvä paketti pitemmästä kortista? menee lokakuussa umpeen nykynen aika.

Tsemppiä vaan uudelle omistajalle.

Nuori pakkislainen ilmoittautuu samalla tänne. 3F:llä treenattu vuoden päivät ja jatkuu toivottavasti treenit siellä vielä pitkään.

Back
Ylös Bottom