SUPERCARB 1kg -40%

Savonlinnan pakkislaiset...

Kyniksiähän myö kaikki ollaan paitsi Hzero. ;)

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Millonka on äijät (miksei naisetki?) savonlinnassa ja vappaalla ni käydää kahvittelemassa ja paskaa jauhamassa? :)
Kun ei teistä taida kimppareeneihin olla kun toisella on kissanristiäiset ja jp_fuxilla iskee katabolia kun painaa hissinnappia...

Millonka on äijät (miksei naisetki?) savonlinnassa ja vappaalla ni käydää kahvittelemassa ja paskaa jauhamassa? :)

Ehkä jouluna :joulu1: .

Eii... pittää vissiin perua joulumenoni jos Metalliukko-ylileveähkökuljetus-proopaini tulloo savvoo ! =)

:D

Pakkismiitti, kimppatreenit ja siihen päälle palauttavat glögit ja piparit.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
:) Huh, kai se on edes tuoksi kerraksi hommattava vaikka kertalippu salille.

Hola tännekin. Uus pakkislaine ilmottautuu.

Kuntopisteellä reenailen Perusasian kanssa. Ihan junnujätkä siis oon, vasta muutama kuukaus treeniä takana ja nyt pitäis viimein olla kunnon ohjelma alla.

Mites ois sitä kimppareeniä ja safkailua joku kerta?
Tänää törmäsin uuteen immeiseen puntilla joka lukee pakkista, joten löytyyköhän täältä muitakin? :)

Mites ois sitä kimppareeniä ja safkailua joku kerta?
Tänää törmäsin uuteen immeiseen puntilla joka lukee pakkista, joten löytyyköhän täältä muitakin? :)

Joo, mie ilmottaudun löytyneeks ;) Et ollu lankkumiehenä paikalla tänään :curs: noh yks jeppe onneks jelppas.

miulla oli aamulla ratsastuskeikka... olin kyllä töissä 9.30-20oo joista ekat 2h tuolla keikalla... damn.. Mun lankkumiehenpaikka on mennyttä :(
ps. oon taas kipeenä... pientä kuumeilua... ihmekkää et eile paino rauta niin prkleesti... pääsispä jo vloppuna nostelemaan... tuntuu että kuuppa leviää :/

EI oo mennyttä ;) Ite varmaan meen sunnutaina mut kortti menee umpeen 11 pv. Jos kerkeis ennen sitä hommata jatkoa siihen, jos en niin mennään sunnuntaina samaan aikaan?

Jeps ilmoittaudunpa minäkin. Savonlinnaan tosin olen vasta 2 kuukautta sitten muuttanut kun fysioterapian opintoni alkoivat täällä. Vähän eri saleja kävin kokeilemassa, mutta 3F:lle päädyin sitten vakituisemmin treenailemaan. Ei ole ainakaan turhan pitkä matka kävellä :)

Mites ois ens vloppuna la-su(17-18.3) kimppareenit 3f:llä ja safkausta sen jälkeen jossain muualla? kenelläkään ei taida vielä olla dietti kriittisessä vaiheessa (samoa ja mua ei lasketa ollaan ikuisesti rasvanpoltolla).

umm.. no eipä se kait niin kriittisessä vaiheessa ole.. ainoo vaan et sairasteluiden takia treeni ja dieetti on taas iha persiillää ni pitäis kiristää entistät tiukemmalle nyt kun oon terve.. katellaan sitten ens viikolla

Suositut

Back
Ylös Bottom