Saunalahdesta...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fat Rat
  • Aloitettu Aloitettu
Oli tuossa eilisen Kalevassa iso ilmoitus uudesta kuukausimaksuttomasta saunalahden liittymätyypistä. Minähän siinä, että no perkele puhelut kallistuu 0.9snt ja kuukausimaksu poistuu -> minulle kannattavaa.

Sen enempiä ajattelematta katsoin mainoksessa olleen numeron ja soitin sinne. Siellä sanottiin, että soita asiakaspalveluun, täältä ei saa kuin uudet asiakkaat. Myönnän, että oli oma moka soittaa tonne, joka oli vielä maksullinen prkl. No sittenhän minä soitin sinne asiakaspalveluun ja kerroin haluavani vaihtaa liittymätyyppiä. No sieltä sitten sanotaan, että se maksaa 5 euroa. Ja uuden numeron ottaminen taas maksaa 9 euroa. Minä siihen, että mitäs vittua. Uudet asiakkaat saa ilmaseks ja vanhat joutuu maksamaan vitosen. Tietenkinhän voisin vaihtaa ensin toiseen operaattoriin ja sitten takas, mutta eikai sitä nyt koko ajan jaksa vaihella. Tämä asia yhdistettynä saatanalliseen 20 min. jonottamiseen(ehdin lukea sen kalevan odotellessa) sai kyllä pienimuotoisen vitutuksen aikaan.

Kyllä tässä taas saatiin yks uskollinen asiakas vittuuntumaan koko perkeleen saunalahteen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
joo toi on kieltämättä vähän anaalista että tässä nyt taas vanhoja asiakkaita sorsitaan. Saatana.

Kuulostaa erittäin hyvältä liittymältä erilaisten sähkölaitteiden etähallintaan. Laitteen kytkentä päälle esim. kun kännykkään tulee puhelu.

uga sanoi:
Kuulostaa erittäin hyvältä liittymältä erilaisten sähkölaitteiden etähallintaan. Laitteen kytkentä päälle esim. kun kännykkään tulee puhelu.
Niin, saunalahdellehan tuollaiset on vähän ilkeitä... Mutta itsekkin olen tuon hommaamassa autoon gsm-hälyttimeen. Eipä tartte enää sonerallekkaan köyhtyä 4 euroa kuussa.

Saunalahti ilmoittaa: (http://saunalahti.fi/gsm/gsmehdot.php)
"Asiakas ei myöskään saa käyttää palvelua automaattisia järjestelmiä hyväksikäyttäen riippumatta siitä, onko kyseessä käyttö suoramarkkinointiin vai muu käyttö. Kaikki matkaviestintä, mukaan lukien tekstiviestit, on tuotettava ihmisen työpanosta hyväksikäyttäen."

Saunalahden liittymä käytössä vuodesta 2000, joten mulle suokoon tuohon toisen liittymän. Moraalisesti perustelen sen tällä.

Weeboomi sanoi:
Niin, saunalahdellehan tuollaiset on vähän ilkeitä... Mutta itsekkin olen tuon hommaamassa autoon gsm-hälyttimeen. Eipä tartte enää sonerallekkaan köyhtyä 4 euroa kuussa.

"Asiakas ei myöskään saa käyttää palvelua automaattisia järjestelmiä hyväksikäyttäen riippumatta siitä, onko kyseessä käyttö suoramarkkinointiin vai muu käyttö. Kaikki matkaviestintä, mukaan lukien tekstiviestit, on tuotettava ihmisen työpanosta hyväksikäyttäen."

Saunalahden liittymä käytössä vuodesta 2000, joten mulle suokoon tuohon toisen liittymän. Moraalisesti perustelen sen tällä.

Minkälainen systeemi toi? jotain saittia mistä sais lisää tietoa?

Weeboomi sanoi:

Minkälainen systeemi toi? jotain saittia mistä sais lisää tietoa... hälytin?

Weeboomi sanoi:
No täällä on jotain juttua. Kysy lisää, jos tarvis.
http://www.saunalahti.fi/wbaum/gsm/

Yksinkertaisempi vaihtoehto on laitta johdot suoraan kiinni kännykän yhteen numeronäppäimeen kiinni, ja johtojen päähän katkaisijan. Kun katkaisia kytkeytyy päälle se painaa yhtä näppäintä pohjaan. Siihen nappiin tallettaa pikavalintanumeron. laita se kännykkä autoon. Aina kun auton ovi aukaistaan, autossa oleva kännykkä soittaa haluttuun numeroon. Siinä yksinkertaisempi autohälytin.

No eikös tuo jatkuva soittelu ota sitten hermoille yhtään? :D Noinhan se mulla on kytketty, mutta hälyn kautta.

Onhan tuossa sitten tärinä- ja ikkunansärkytunnistimet, mitkä on aika tärkeet jos ruuvataan vanteita pois alta...

edit: Muuten, ainakin 2110 kännykkä ja sille autolaturi syö auton akun muutamassa päivässä tyhjäksi. Itsellä ei ole akkua tuossa puhelimessa ollenkaan, vaan syötän sille sopivan jännitteen suoraan napoihin.

Pakko kysäistä?

Onko muilla ollut ongelmia saunalahden liittymien toiminnan kanssa? Itselläni on harvinaisen vittumainen vika. Kännykässä näkyy että kentät on täynnä, mutta jos joku minulle yrittää soittaa tai laittaa tekstiviestiä niin minuun ei saa yhteyttä. Eli liittymä on ikäänkuin kiinni, vaikka todellisuus on toinen. Kun soitan itse, liittymä lähtee jälleen käyntiin ja saatan saada monta tuntia jumissa olleita viestejä, kerran jopa edellisenä päivänä laitettuja. Laitoin asiasta reklamaation saunalahdelle ja asiaa tutkitaan. Tosin luulen ettei se mitään hyödytä. :curs:

Ei ole mielekästä kun esim. odottaa jonkun soittoa ja joutuu kokoajan miettimään olenkohan nyt tavoitettavissa...?

Mutta ainakin tulee soiteltua itselleen harvinaisen usein.

JiiPee sanoi:
Onko muilla ollut ongelmia saunalahden liittymien toiminnan kanssa? Itselläni on harvinaisen vittumainen vika. Kännykässä näkyy että kentät on täynnä, mutta jos joku minulle yrittää soittaa tai laittaa tekstiviestiä niin minuun ei saa yhteyttä. Eli liittymä on ikäänkuin kiinni, vaikka todellisuus on toinen. Kun soitan itse, liittymä lähtee jälleen käyntiin ja saatan saada monta tuntia jumissa olleita viestejä, kerran jopa edellisenä päivänä laitettuja. Laitoin asiasta reklamaation saunalahdelle ja asiaa tutkitaan. Tosin luulen ettei se mitään hyödytä. :curs:

Ei ole mielekästä kun esim. odottaa jonkun soittoa ja joutuu kokoajan miettimään olenkohan nyt tavoitettavissa...?

Mulla on joskus ollut samanlainen ongelma eli kaverit yritti soittaa eivätkä saaneet yhteyttä vaikka kentät oli täynnä. Otin sitte kannet pois puhelimesta ja ah mikä paskan määrä sisällä. Putsasin sitte sisukset kunnolla ja kappas vaan alkoi taas kuso kulkemaan. Kurkkaappa siis sinne sisuksiin että onko se miten paskanen ja putsaa jos on. Saattaa auttaa tai sitten ei :kippis1:

JiiPee sanoi:

Itellä on tainnut olla sama homma kerran liittymän 2-vuotisen historian aikana.. :confused:

Mulla on sonera ja 7650 --> tekee tota samaa (ei puheluita läpi & viestejä) välillä auttaa ,kun käynnistää uudestaan.Huollossa sano ,että vois johtuu verkosta...
Kait se puhelinkin väsyy samoin ,kun windows --->buutti:confused:

Mulla on Saunalahden kännykkäliittymä ja Saunalahti on perseestä. Ei saa edes rekisteröityä omaa hahmoa 4Deittiin. :curs: :curs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom