- Liittynyt
- 31.3.2003
- Viestejä
- 1 884
Oli tuossa eilisen Kalevassa iso ilmoitus uudesta kuukausimaksuttomasta saunalahden liittymätyypistä. Minähän siinä, että no perkele puhelut kallistuu 0.9snt ja kuukausimaksu poistuu -> minulle kannattavaa.
Sen enempiä ajattelematta katsoin mainoksessa olleen numeron ja soitin sinne. Siellä sanottiin, että soita asiakaspalveluun, täältä ei saa kuin uudet asiakkaat. Myönnän, että oli oma moka soittaa tonne, joka oli vielä maksullinen prkl. No sittenhän minä soitin sinne asiakaspalveluun ja kerroin haluavani vaihtaa liittymätyyppiä. No sieltä sitten sanotaan, että se maksaa 5 euroa. Ja uuden numeron ottaminen taas maksaa 9 euroa. Minä siihen, että mitäs vittua. Uudet asiakkaat saa ilmaseks ja vanhat joutuu maksamaan vitosen. Tietenkinhän voisin vaihtaa ensin toiseen operaattoriin ja sitten takas, mutta eikai sitä nyt koko ajan jaksa vaihella. Tämä asia yhdistettynä saatanalliseen 20 min. jonottamiseen(ehdin lukea sen kalevan odotellessa) sai kyllä pienimuotoisen vitutuksen aikaan.
Kyllä tässä taas saatiin yks uskollinen asiakas vittuuntumaan koko perkeleen saunalahteen.
Sen enempiä ajattelematta katsoin mainoksessa olleen numeron ja soitin sinne. Siellä sanottiin, että soita asiakaspalveluun, täältä ei saa kuin uudet asiakkaat. Myönnän, että oli oma moka soittaa tonne, joka oli vielä maksullinen prkl. No sittenhän minä soitin sinne asiakaspalveluun ja kerroin haluavani vaihtaa liittymätyyppiä. No sieltä sitten sanotaan, että se maksaa 5 euroa. Ja uuden numeron ottaminen taas maksaa 9 euroa. Minä siihen, että mitäs vittua. Uudet asiakkaat saa ilmaseks ja vanhat joutuu maksamaan vitosen. Tietenkinhän voisin vaihtaa ensin toiseen operaattoriin ja sitten takas, mutta eikai sitä nyt koko ajan jaksa vaihella. Tämä asia yhdistettynä saatanalliseen 20 min. jonottamiseen(ehdin lukea sen kalevan odotellessa) sai kyllä pienimuotoisen vitutuksen aikaan.
Kyllä tässä taas saatiin yks uskollinen asiakas vittuuntumaan koko perkeleen saunalahteen.