Sauna!

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Onko kukaan selvittänyt, että paljonko tavallinen sähkösauna kuluttaa kaloreita? Vai kuluttaako ollenkaan? Nesteet vissiin poistuu kropasta hyvin ku treenin jälkeen ottaa kunnon löylyt :D

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
No 6kW sähkökiuas kuluttaa sellaisen vajaa 5200kcal tunnissa. Ja nyt kun pakollinen läppä on saatu pois alta, niin luulen ettei saunominen merkittävästi lisää kehon energiankulutusta. Lähinnä sen verran mitä lämmönsäätelyyn tarvitaan. Nesteiden poistumisella ei pitkäaikaisen laihdutuksen kannalta oo mitään virkaa, mutta onhan saunassa muita hyviä puolia. Pelkästään rentoutus ja rauhoittava vaikutus riittää mun mielestäni syyksi mennä saunaan.

Ei sinne saunaan mitään kaloreita mennä polttamaan vaan se tapahtuu jossain aivan muualla :face: Saunassa rentoudutaan ja nautitaan ;)

Voithan sä sielä saunassa istumisen siasta, vaikka juosta paikallaan, tehdä vatsoja tai hommata muija, jota painaa menemään niin eiköhän kaloreitakin ala kulumaan ihan eri tavalla..

c'mooon. saunassa rentoudutaan..

Tuota ei voi mitata helposti. Mittarit perustuvat sykkeeseen, mutta saunassa syke nousee kehon jäähdyttämiseksi, ei koska lihakset tarvitsisivat happea.

Kasvaako muuten lihas, jos kehossa ei ole tarpeeksi nestettä? Jotenkin sitä luulisi elimistön vähentävän muita kuin välttämättömiä tehtäviä, jos vedestä on pulaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Saunassa kuollaan - viitaten 3. postaajan avatariin... Saunan lämmitys kyllä ainakin itellä kuluttaa kaloreita, kun ensin pitää käydä hakemassa kaksi puukorillista puita vajasta (sinne ne tietenkin saadaan kaatamalla, mutta sitä nyt ei oteta mukaan tähän laskentaan), sitten yritetään saada syttymään ja sitten vielä rampataan katsomassa pari kertaa, että palaako pesä ja lisäillään puita.

^^Ja suihkussakaan en ainakaan itse uskalla yrittää, kun on niin perkeleen liukkaat laatat niin seinässä kuin lattiassakin, että tuurilla liukastuu ja keppi katkeaa...

Onkos kellään tietoa noitten infrapunasaunojen hyödyistä? Itse olin aika skeptinen aluksi, mutta tossa alkukesästä otin yhdessä hotellin kylpylässä sellaisen puolen tunnin setin kokeeksi, kun ei maksanut kuin 7€. Lämpöö oli muistaakseni vaivaiset 50C, mutta kymmenen minuutin jälkeen alko hiki virtaamaan pirusti ja se kannullinen jäävettä mikä siihen settiin kuulu meni kyllä sen istunnon aikana. Sen jälkeen janotti pirusti koko illan. Joku henkilökuntaan kuuluva sanoi että sen pitäis kuluttaa paljon kaloreita, rentouttaa ja nopeuttaa palautumista rasituksista etc. Ajatellut sellaisen ostoa kotiiin, jahka löydän lisätietoa asiasta.

Sauna on maailman paskin panopaikka. Lauteet hiestää polvet rakoille, varvas osuu kiukaaseen, vituttaa eikä sen takia nalli pala ja homma jatkuu niin kauan että mies vetäisee ulos ja sylkäisee selälle. True story.
You're doing it wrong. Mitä hiton akrobaatin liikkeitä nää oikein suoritat, kun rupeat kiuasta potkimaan? :D

^
No, mutta tuleehan saunassa aivan hemmetin kuumaki. Muutenkin jos tykkää vähän villimmästä menosta niin ilman saunaakin on jo ihan hiessä ;)

Zone-sarja -42%
Ite tykkään iha vaan venytellä saunassa. Ja sit tohon kalorijuttuun niin mun logiiikalla aineenvaihdunta nousee ja sitä myötä myös energiankulutus, toki varmaan tulee saunakaljalla takaisin kuten mainittiin jo aiemmin.

Laita sykemittari, josta voit seurata kalorien kulutusta. Otat sellaiset kunnon estottomat orgiat ihan itsesi kanssa jos ei kummppania löydy tai ei hänen pumppu moista kestä. Vedät sellaiset huuto, potku, itku, raivari orgut noin 45min-1h niin kuulin, että käy treenistä. Kaverit oli kuulemma mitanneet jollain polarin pro mallilla ja toimii! Tiedä häntä sitten.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom