Sattuuuuu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nikos116
  • Aloitettu Aloitettu
elikkä tulin juuri selkä treenistä, tajusin vihdoin Tomin selkä/lapa threadin avulla miten se tehdään "oikein", sain mielestäni hyvän tuntuman selkään, mutta kun ojensin rinnan " eteen " niin sattui rintalastaan oikeen vihlovasti...mistä mahtas johtua? ojensinko rinnan eteenpäin vedon aikana liian korostetusti? muilla samoja vaivoja?
Mahtaisiko tämä johtua entisestä lajistani jossa sain paljon osumaa rintalastaan, ja se jopa KO asiasta tulehtui..?

T.Niko

Missäs kohtaa liikettä siis rintalastaan rupesi tuntumaan? Jos tarkoitat sitä vaihetta, kun olet vetänyt kahvan alavatsaan, niin veikkaisin liian kireitä yläselänlihaksia(=vetää rintalastaa).
Jos taas siinä kohtaa, kun päästät kahvan, niin sitten ojennat liian eteen.

siinä kohtaan kun vedän kahvaa alavatsaa kohti. siinä vihloo niiin perkeleesti. Voipi hyvin olla mahdollista että olen vähän kangistunut nyttenku jätin laji harjottelun ja olen vetäny punttia " kokopäiväisesti ". ja venyttely jäänyt vain 2 kertaa viikkoiseksi

Nikos116 sanoi:
siinä kohtaan kun vedän kahvaa alavatsaa kohti. siinä vihloo niiin perkeleesti. Voipi hyvin olla mahdollista että olen vähän kangistunut nyttenku jätin laji harjottelun ja olen vetäny punttia " kokopäiväisesti ". ja venyttely jäänyt vain 2 kertaa viikkoiseksi

Sitten taitaa vika olla jäykissä yläselän lihaksissa. Ei muuta kuin yläselkää venyttelemään. Itsellänikin esiityi joskus samaa kun sain yläselän tosi jumiin. Häipyi samantein kun selkä palautui.

Back
Ylös Bottom