Sattui viime viikonloppuna...

Originally posted by damon
Liekkö asiakaspalvelusta tullut jo käsite ja markkinointivaltti.

Kyllä se varmaan näin on, aika helvetin poikkeava idea sinänsä. Vittuilua naamalle. Kyllä se selvästi toimii, aion itsekkin vierailla tuolla tämän threadin innoittamana.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eihän tuo käyttäytyminen todellakaan ole asiakaspalvelutyöhön sopivaa. Moni ensikertalainen varmasti yllättyy saamastaan palvelusta.

Toisinaan täti taas yllättää; erään kerran eräs kaveri valitteli että nälkä on ja jono on pitkä. Noh täti sitten kokosi pikaisesti pienen annoksen lautaselle ja antoi kaverille että saa syödä odotellessa :confused:

Paikka kannattaa tsekata, ruokakin on syötävää:D

Re: Re: Sattui viime viikonloppuna...

Originally posted by fullpower
Kerran se täti yritti iskeä kaveriani ja lahjoa tätä ilmaisella ruualla "tiettyä" vasta palvelusta vastaan kun pulju laitetaan kiinni. No kaveri söi ilmaset eväät ja lähti livohkaan... :blow: :urjo:
:kuola: Minkä ikäinen tämä täti on, entä kaverisi?

Heheee tulipas naurettua tällekin threadille, etenkin Dragonin dialogille. Mutta hei pojat, hankkikaa huumorintaju tai löysentäkee niitä pipoja päässänne. Oon saanu em. tädiltä niin ainutlaatusta asiakaspalvelua että hymyilyttää aina kun kävelen puodin ohi. :)

Kaikki esimerkit ovat tapahtuneet oikeassa elämässä tädin toimesta:

-pöllii mun kaljan (kädestä)
-hörppii pullosta aikansa ja iskee lopulta jonnekkin hyllylle

-ihailee kaverin keskieurooppalaisia juomatapoja ja pyytää itsekkin vähän maistiaista kun kaveri vetele povitaskusta punkkua

-koittaa puristella kaveria palleista

-kaveri pyytää kahvia -> 'en tee ku on kiireitä' -> no hetken kuluttua tulee terassille ja tarjoaa ilmaiseksi kahvit, jossa mausta päätellen vähintään 200g makeutusaineita

Ja herjaa on lentänyt jatkuvalla syötöllä joka kerta kun olen putiikissa asioinut :D

ps. mielestäni myyjä ei ikinä ole tarkoituksella loukannut eikä ole ollut edes epäystävällinen, vaikka tästä threadista ehkä sen kuvan saakin. Leikillä se mun nähdäkseni noita juttuja vetää. Ohan toi toki hieman epänormaalia asiakaspalvelua mutta mun mielestä erottuu vaan edukseen. :thumbs:

Näin sivullisena musta kuulostaa siltä, että tämä täti on jonkin sortin mielenterveyspotilas. Ihme että saa kulkea vapaana :eek:

Jaa no olin kerran hesellä ja sain tällästä palvelua:

Tämä on ihan "tosi juttu";)

Myyjä: Päivää mitäs teille saisi olla?

Minä: "Ajattelen että mitäs vittua siinä niin jumalattomasti hymyilet, jumalauta syömään tänne vaan tulin. Ei tämä ole mikään vitun Ms Baltic sea, joten pidä vaan ne hammasraudat piilossa!!!"

Minä: No kerrosateria.

Myyjä: Syötkö täällä vai otetaanko mukaan?

Minä: No tietty syön täällä saatana. Ei eväitä kävelytetä pitkin kaupunkia, koirat on sitä varten. Vai kusetatko sä hampurilaisia pisin kaupunkia??? Mitä?

Myyjä: Olisikohan kuponkia kerrosateriaan?

Minä: No EI ole mitään saatanan kuuuponkeja, rahalla ostetaan eikä millään venäjän valuutalla!!! Tiedätkö sä saatanan kassa-apina että kupongit oli josku pula-ajalla ja näytänkö mä joltain saatanan puna-armeijan kasakalta?? Mitä??

"Myyjä vaan hymyilee ja minä ajattelen, että mitäs vittua siinä irvistät. Etkö sä saatana losoperse tajua, että multa loppu malto ja en saanut treenin jälkeen kunnolla palautusta, siksi olen "vähän" epäkohteliaalla päällä"

Myyjä: Ja mitä tulee juomaksi?

Minä: No kola ilman jäitä! Mahtuu kato mukiin enemmän!

Myyjä: Tuliko muuta?

Minä: No EI tule! Turha mulle on mitään pakkokaupata!!!

Myyjä: Eli kerrosateria kolalla ilman jäitä.

Minä: No kyllä mä mielestäni otin fanttan jäillä!!!

Myyjä: Näin olkaa hyvä.

Minä: Mitä jumalauta pyysinkö pillin!!! mitä?? PYYSINKÖ!!???

Myyjä: Okei kiitos ja tässä vähän lisää paperia.

Minä: Jaa paperia lisää mitä? Näytänkö mä joltain vitun kotipossulta?? Väitätsä etten mä osaa sottaamatta syödä!!???

;)

Originally posted by Jansku
Näin sivullisena musta kuulostaa siltä, että tämä täti on jonkin sortin mielenterveyspotilas. Ihme että saa kulkea vapaana :eek:

Siis tämähän kuulostaa vastaus vastukselta aina vaan paremmalta puodilta.

Ja mahtava liikeideakin tuli tässä samalla: avohoitopotilaiden pyörittämä kebab-ketju! Psyko-bab pyyhkisi Mäkkärillä lattioita mennen tullen. Puhumattakaan kansanterveystyöhön kuluvien rahojen säästöstä kun potilaat voisivat kustantaa oman hoitonsa kioskin tuotoilla.

Mä teen kyllä ensi kesänä ympäri suomea päristellessäni pyhiinvaelluksen Joensuuhun - parempi nähtävyys tämä on kuin nämä yleisemmät "sauna, jossa Kekkonen saunoi vuonna -72"-osaston turistirysät.

Mää olen aina halunnut perustaa kunnon vittuiluravintolan jossa tehdään hyvää safkaa asiallisin hinnoin mutta kyykytetään asiakkaita rehellisesti. Palvelu olisi nopeaa mutta tympeää, kysymyksiin vastattaisi ylimielisesti ja vinoillen. Ruokalista olisi tyyliin; "eilen murhattu bambi valkosipuliperunoilla, silvottu vasikka ranskalaisilla, köyhän paskan lounas, piiperösalaatti."

Ravintolan nimen tulisi jo kertoa ettei kyse ole tavallisesta perheraflasta jotta pääsisi toteuttamaan kunnolla itseään.

Mottona voisi olla "meiltä saat hyvät sapuskat ja turpaan jos et tippaa."

Edit: etsitään työntekijöitä.

Originally posted by Force
Tekisi kerrankin hyvää saada kunnon Suomalaista vittuilua naamalle, eikä mitään positiivista hymyily meininkiä.

Tää oliski hauska jossain mäcilllä, hesellä tai kebab paikassa:
Mitäs vittua sä siinä kyyläät/haluat?

Originally posted by Natupelle
Mää olen aina halunnut perustaa kunnon vittuiluravintolan jossa tehdään hyvää safkaa asiallisin hinnoin mutta kyykytetään asiakkaita rehellisesti. Palvelu olisi nopeaa mutta tympeää, kysymyksiin vastattaisi ylimielisesti ja vinoillen. Ruokalista olisi tyyliin; "eilen murhattu bambi valkosipuliperunoilla, silvottu vasikka ranskalaisilla, köyhän paskan lounas, piiperösalaatti."

Ravintolan nimen tulisi jo kertoa ettei kyse ole tavallisesta perheraflasta jotta pääsisi toteuttamaan kunnolla itseään.

Toi oli hyvä! :lol2:

perusta mielummin sellanen all-you-can-drink-vittuilubaari, missä vois vetää 20e ittensä niin kauheeseen jurriin että pakostakin alkaa vittuilemaan ja riehumaan. paikassa voisi olla omasta takaa kehätuomarit ja sairaalahenkilökunta. asennetta. paikka missä on vaan muutama istumapaikka, "kuka perseensä nostaa.." -aiheesta jo saa väännettyä illassa lähemmäs 200 tappelua. ja joka ilta kilpailu kuka puhaltaa alkometriin suurimmat lukemat..

..ja sitä oksennuksen ja veren määrää..

Kertokaa nyt ihmeessä tämän Joensuun kepakkotädin ikä! Itsekin kyllä olen saanut tekstien perusteella hänestä sen kuvan että päässä vispaa aika tavalla.

B]

Täysin toimiva liikeidea, mutta en tiedä Suomessa... Jenkkilässähän näitä on, esimerkiksi "Dick's last resort, San Diego". Tarjoiliat vittuilee, paperipallot lentelee ja asiakkailla on hauskaa ja rentoa. Sopii hyvin jenkeille, jotka muuten on niin small-talk-teennäisiä, sinne voi sitten mennä päästään höyryt.

Ruokalista olisi tyyliin; "eilen murhattu bambi valkosipuliperunoilla, silvottu vasikka ranskalaisilla, köyhän paskan lounas, piiperösalaatti."

:lol2: Köyhän paskan lounas :D ei saatana... :lol2:

Kasvissyöjille: - Delfiinisalaattia ja pääruoaksi loukutettua minkkiä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom