Sattui viime viikonloppuna...

Ikä
42
Jahas, pitää ihan avautua vähän, kun kävi niin hassu tapahtuma tuossa viikonloppuna:

Nooh, olimme siis hieman nauttimassa alkoholivirvokkeita kaveriporukalla, ja illalla mulla sitten tuli nälkä ja suunnistin kävelykadulla sijaitsevaan kebab-ravintolaan (täältäpäin olevat tietää kyllä paikan).
Menin siihen tiskille viitonen kourassa ja pyysin leipäkebabin. Kysäisin vielä sitten että meneekö kauan, kun on vähä kiirus. Tähän himan nyrpeänoloinen paikan omistaja tokaisi että "852 vuotta."
Menin ihan hiljaiseksi, vedin vitoseni takaisin ja kysyin että "täh?". Tällä kertaa vastaukseksi kuului
-No mieti ite perkele"

Otin rahani ja sanoin ystävällisesti tätille, etten enää ikinä tule takaisin tähän paikkaan :).
Noh, arvata saattaa että yhden oluen juotuani teki mieli lähteä selvittämään tilannetta hieman lisää. Menin takaisin ja kysyin että muistaako hän kenties minua? Noh, muisti, sitten kysyin että
-oliko tuo sinun mielestäsi hyvää asiakaspalvelua?
Mielestäni ihan asiallinen ja oikeutettu kysymys.
Vastaukseksi hän sanoi
-No ei tässä paikassa oo mikään muukaan hyvää

Voitte kuvitella että lähdin enkä enää ikinä mee takasin. ei perkele, tollanen käytös pitäis kieltää lailla! Mutta, jos nyt jotain positiivista pitää hakea, niin hyvät naurut sain.

Ja paikallisille suosittelen että välttäkää tota raflaa kuin ruttoa! en sano nimeä, mutta siellä myydään kebabbeja ja sijaitsee kävelykadulla :lol2:

edit: paikan omistaja oli siis suomalainen nainen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voi Lollo mikä juttu:lol2:

Omistajana tuo asenne on suorastaan maanmainio. Kyllä tolla tyylillä rupee leipä käymään äkkiä aika kaposeks. Noh, mutta kebabinjämät vaan sitten napaan, kun asiakkaita ei enää näy :kuola:

Vai niin, törmäsit sitten hulluun mummoon, kuten hänet monet tuntevat. Et siis ole ainut joka on saanut outoa kohtelua. Monesti mummo vaan vittuilee asiakkailleen ja vanhat tutut asiakkaat vittuilee takaisin. Ihme kyllä paikka eikun porskuttaa. Liekkö asiakaspalvelusta tullut jo käsite ja markkinointivaltti.

Jossain vaiheessa tädillä oli jotain skinejä ja vähänkään niihin viittavia vastaan. Tällöin kai haistatteli ja ajoi jo ovelta pois. Liekkö vieläkin samat kaunat menossa, en tiedä kun en ole viime aikoina käynyt.

Ku on vääntäny 20 vuodessa 100 000 kebappia ja joku dorka tulee kysymään, että meneekö siinä kauan, voi napsahtaa.

On oletettavaa, että "nopea" kebap tulee 1,5 minuutissa ja "hidas" kahdessa. Ero on mitätön ja joka tapauksessa pienempi, kuin seuraavaan kebappiin kävelyyn tarvittava aika (Asematunneli poislukien).

"-oliko tuo sinun mielestäsi hyvää asiakaspalvelua?"

Joskus asiakas ei tajua, että asiakaspalvelu ei ole sitä, että asiakas saa, mitä haluaa. Yleensä asiakas saa sitä, mitä on ja mistä maksaa.

No johan on ollut myyjällä hankala olotila. Olen itse kuullut hänen vitsaillen (?) puhuvan muillekkin tuohon tyyliin, en ole kyllä kiinnittänyt huomiota, vaan enemmänkin naureskellut tilanteelle. On totta ettei tuollainen käyttäytyminen ole kovinkaan suotavaa. Joskus ko. henkilön kanssa juttelinkin kuskina ollessani noista asioista ja hän silloin sanoi, ettei jaksa hymyillä ja olla ystävällinen kaikille humalaisille ihmisille..Silloin tosin oli tullut asiakkaidenkin suunnasta hieman huonoa käytöstä ja joskus itsekkin ollut paikalla kun humalaiset siellä örväävät. Silloin jos itse oisin kebabbia käryyttämässä, niin oisin saattanut vaikka hieman avautua.. :)
Mutta, asiakaspalveluahan tuo homma kuitenkin on, jos ei sovi ihmiselle, pitäs vaihtaa paikkaa.

edit: siis kavereilleni olen ollut kuskina, en toki myyjälle. :)

Originally posted by damon
Vai niin, törmäsit sitten hulluun mummoon, kuten hänet monet tuntevat. Et siis ole ainut joka on saanut outoa kohtelua. Monesti mummo vaan vittuilee asiakkailleen ja vanhat tutut asiakkaat vittuilee takaisin. Ihme kyllä paikka eikun porskuttaa. Liekkö asiakaspalvelusta tullut jo käsite ja markkinointivaltti.

Juuri tällaisissa paikoissa minä haluaisin asioida. Siis ihan oikeasti.

Keinotekoinen McDonald's -yliopistostakin tuttu muovinen hymy ja teeskennelty kiinnostus asiakkaan hyvinvoinnista saa vaan niskakarvat pystyyn.

Rehellistä suomalaista ruokaa ja suomalaista vittuilua palan painikkeeksi niin johan eväs maistuu! 'kele!

Originally posted by Taha

On oletettavaa, että "nopea" kebap tulee 1,5 minuutissa ja "hidas" kahdessa. Ero on mitätön ja joka tapauksessa pienempi, kuin seuraavaan kebappiin kävelyyn tarvittava aika (Asematunneli poislukien).

Joo voi olla. En ole kebabsyönnin ammattilainen, joten en ihan rehellisesti tiennyt kuinka kauan sen vääntämisessä menee ja kysyin niin asiallisesti kuin vain osasin. Kun kysyn jotain asiallisesti, oletan että minulle vastataan asiallisesti. Ja minua ei kiinnosta kuinka monta tortillaa se emäntä on vääntänyt, asiallisen vastauksen vaadin silti :)

Noh onneksi täällä on muitakin ravintoloita, muuten olis asiat huonosti mulle!

Originally posted by IronMind
Juuri tällaisissa paikoissa minä haluaisin asioida. Siis ihan oikeasti.

Keinotekoinen McDonald's -yliopistostakin tuttu muovinen hymy ja teeskennelty kiinnostus asiakkaan hyvinvoinnista saa vaan niskakarvat pystyyn.

Rehellistä suomalaista ruokaa ja suomalaista vittuilua palan painikkeeksi niin johan eväs maistuu! 'kele!

Aivan sama juttu meikälläkin! Tekisi kerrankin hyvää saada kunnon Suomalaista vittuilua naamalle, eikä mitään positiivista hymyily meininkiä. Täytyykin mennä tuohon paikkaan syömään seuraavan kerran kun tuollapäin pistäydyn.

Originally posted by damon
. Liekkö asiakaspalvelusta tullut jo käsite ja markkinointivaltti.

Hoho, oon nähtävästi ymmärtäny asiat sitten väärin! Oli nimittäin ensimmäinen kerta kun kävin ko. paikassa, joten voit kuvitella että shokki oli kauhia :)

Asettukaapas myyjän paikalle. Joku ärsyttävä 20kymppinen jätkä tulee kännissä ostamaan kebabia esittäen helvetin asiallista ja fiksua nuorta miestä. Kysyy "paljonx kestää?" ja kertoo vielä kuinka hurjassa kiiressä hän on.

Minäkin vittuunnun täysin tuollaisiin känniääliöihin.

Originally posted by gotto
Missä päin tämmöstä ruokaperinnettä? :D

Etkös sä ole kuullut Pohjois-Karjalaisista perinnekebabeista mitään? ;) Vienan Karjalassa on vielä tänäkin päivänä voimissaan myös turkkilaisten kauppalaivojen mukanaan Suomeen tuoma leipätaikinaan leivottu muikkukebab.

Originally posted by metalman
(täältäpäin olevat tietää kyllä paikan)

Joo kyllä tiedetään, kerran kävin enkä toista kertaa mene. :)

Saahan siellä hyvää komiikkaa ruuan päälle ei sitä voi kieltää. Kun sen ainoan kerran kävin ostamassa jotain, niin keskustelu oli samanlainen kuin Metalmanilla.

Mie: - Iltaa.

Myyjä: - Nyt on kyllä jo yö.

Mie: - :jahas: no niinpä näkyy.

Mie: Katselee mietteissään hintakylttiä, jossa on vain summat 6 euroa, 5 euroa ja 4 euroa - ei mitään muuta - Mitä tavallinen kebab maksaa?

Myyjä: - siinä se lukee taulussa.

Mie: - niin kumpi noista summista

Myyjä: - Kummatkin...

Mie: - No 5 euron kebab

Myyjä: - 500 euroa kiitos

Mie: - :confused:

Annan rahat ja istun odottamaan... Odotusaikana myyjä antaa kaksi kebabbia kotiinvietäväksi ja kutsuu asiakkaita leikkisästi "Juopoksi" ja "Rullahuuleksi".

Myyjä: - Noniin tässä on sun kebab...

Mie: - kiitos

Myyjä: - niin varmaan

Re: Re: Sattui viime viikonloppuna...

Originally posted by Dragon

Myyjä: - Noniin tässä on sun kebab...

Mie: - kiitos

Myyjä: - niin varmaan

:lol2:

Jos lykky käy ja pääsen tammikuussa aloittamaan opiskelut Joensuussa, niin taidanpa ensitöikseni poiketa katsastamaan kyseisen raflan.

Ja paikallisille suosittelen että välttäkää tota raflaa kuin ruttoa! en sano nimeä, mutta siellä myydään kebabbeja ja sijaitsee kävelykadulla :lol2:

edit: paikan omistaja oli siis suomalainen nainen. [/B][/QUOTE]

Hah. Se on kyllä ihan uskomaton täti. Kerran se täti yritti iskeä kaveriani ja lahjoa tätä ilmaisella ruualla "tiettyä" vasta palvelusta vastaan kun pulju laitetaan kiinni. No kaveri söi ilmaset eväät ja lähti livohkaan... :blow: :urjo:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom