Sassermato asuu koneella

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zztop
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
47
mun koneella on sasserin perkele mutkitellut viikon jo,
olen kaiken mahdollisen tehnyt mitä googlella löysin,vaihtanut 4 kertaa palomuuria ja virussuojaa,poistanut sasserin Stingerillä ym.

kone voi toimia kauan tai minuutin kerralla,kun tulee ilmoitus "LSA Shell (Export Version)" ja kone sammutetaan 60 sek. päästä.Vittu.

viimeinen mahdollisuus on yrittää manuaalista poistoa :

http://www.ficora.fi/suomi/tietoturva/ohjeet/ohje-2004-03.htm

tuoltakin sivulta kaikki muu on tehty,ei apuja.

ongelma nyt on etten löydä XP:stä tehtävienhallintaa:eek:
CTRL+ALT+DEL sillä pitäs aueta,mutta ei mitään tapahdu,tuolla se aukesi aikanaan kun oli Win2000poro.

nyt on AVG virussuojana ja palomuurina GB-ware2.

Onko jollain ollut samaa ongelmaa?

Googlella olen 3 vrk etsinyt apuja ja kokeillut (eilen esimerkiksi 12 tuntia putkeen) mikään ei ole auttanut.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voi lollero. Lisäaikaa saat siirtämällä kelloa taaksepäin. Sasser on kyllä niin 2004 ettei voi muistaa tarkkoja ohjeita, mutta itse lähtisin jossain safe-modessa tuota poistamaan. F-securen sivuilla saattoi olla joku hyvä työkalu. Ei kyllä pysty muistamaan enempää, sori. So 2004.

löyty (ihme että joka ohjeessa neuvotaan ctrlaltdel)

mutta eipä aukea,ei tapahdu mitään millään napilla?

Edit. olen sen f-securenkin käynyt läpi.ei apuja.

oletan siis noiden viestien (kaikki oireet viittaavat siihen) perusteella sen olevan sasser vaikka on xp päivitetty ym. eli sen ei pitäisi päästä koneelle.

Kasperskyllä on selkeät ohjeet ja poisto-ohjelma sasseriin ja moneen muuhun matoon/virukseen, mitä moni muu virussofta ei pysty poistamaan.

Suora linkki nopeimmin päivittyviin poistosoftiin, mitä minä tiedän:
http://www.kaspersky.com/removaltools

Ps.itse käytän Avast! antivirusta, mutta noita poistosoftia olen myös käyttänyt suhteellisen menestyksekkäästi.

kandee nyt eka skannata läpi ku et iha varma ollu mikä se on ja tosiaan tee se tolla ohjelmalla mikä tuol linkissä on.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom