Sarjoja ja liikkeitä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja K.Maga
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli sellasta vähän tässä "gallupoin",että kuinka moni tekee tyylillä vaikkapa neljä liikettä olkapäälle,kussakin 2 sarjaa ja kuinka moni taas suosii 3 liikettä ja kussakin 3 sarjaa tyylistä,ainakin miun mielestä sitä perinteisempää.
Vai onko loppukädessä mitään väliä,monta liikettä tekee?Ratkaiseeko sarjamäärä enemmänkin? Entä mikä olisi sellanen optimaalinen määrä sarjoja?
Joskus kuullut puhuttavan,että isoille lihasryhmille 8-10 ja pienemmille 6-8.

Nii ja se ikuisuuskysymys...pitääkö niille pohkeille tehdä lyhyet vai pitkät sarjat,jos haluaa saada kasvua...

riippuu aika paljon kuinka usein treenaat paikat läpi viikossa, ja teetkö esim rintaa samana päivänä olkapäiden kanssa. itse teen 2 jakosella (ma-ke-pe) olkapäille 4-6 sarjaa ja hyvin on toiminut. mitä pohkeisiin tulee niin niille teen 10-14toistoa, tiedä sitten muista mutta itselle tullut parhaat tulokset noilla toistomäärillä.

erkjetter sanoi:
riippuu aika paljon kuinka usein treenaat paikat läpi viikossa, ja teetkö esim rintaa samana päivänä olkapäiden kanssa. itse teen 2 jakosella (ma-ke-pe) olkapäille 4-6 sarjaa ja hyvin on toiminut. mitä pohkeisiin tulee niin niille teen 10-14toistoa, tiedä sitten muista mutta itselle tullut parhaat tulokset noilla toistomäärillä.
Jep niin minullekin. Teen istualteen pohkeita ja sitten seisovilteen. Teen neljä sarjaa per kone, eli 8 yhteensä. Toistot on yleensä 15,14,13,12 ja viimeisillä toistoilla pohkeet on niin kaput, että ne huutavat armoa, mutta sitä ei tule!:evil:

K.Maga sanoi:
pitääkö niille pohkeille tehdä lyhyet vai pitkät sarjat,jos haluaa saada kasvua...
Tee molempia :) . Mulla on toiminut hyvin tyyli, jossa teen ensin istuen raskailla painoilla toistot välillä 6-10 ja sitten seisaaltaan kevyemmillä painoilla 15-20 toistoa. Kolme sarjaa molempia liikkeitä ja sarjat loppuun asti.

Suositut

Back
Ylös Bottom