sarjoista?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Elikkäs olen kyllä yrittänyt etsiä tietoa,mutta tätä asiaa ei tunnu olevan kirjoissa eikä täälläkään, ja on alakanut vaivata.Otetaan vaikka esimerkkinä vipunostot sivuille ja sillä pitäis tehä 3*10 sarjat.Aluks tietenkin lämmitellään huolella, mutta mites itse sarjat tehdään?Tehdäänkö se, niin että aluks tehään vaikka 15kg todella tiukka 10 toistoa ja toisessa sarjassa vähennetään painoa 13kg:aan ja tehään sillä taas todella tiukka kymppi, ja sit taas vähennetään 11kg ja sillä todella tiukka sarja, eli kaikka sarjat viijään tosi tiukoille.Vai tehäänkö niin, että kaikki sarjat tehään 12,5kg siten,että ensimmäinen sarja on mukavan sopiva, toinen on aika tiukka jo, ja sitte kolmas on tosi tiukka?Salilla tuntuu kaikki suosivan tuota jälkimmäistä tekniikkaa ja näin olen itekkin aina tehnyt ja saanut pumpin.Nyt en sitten puhu pelkästään vipunostoista vaan kaikista liikkeistä.Miten Sinä teet ja onko tuottanut tulosta?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
No vaihtelullahan on aika suuri merkitys täs hommas että tee vaikka toisella tyylillä pari viikkoo ja sitte taas toisella, tee niin kuinka ite tykkäät ja lihasta tulee.

Eri tavoilla on ihan hyvä tehdä. Mutta jos käyttää kaikissa kolmessa sarjassa samaa painoa, on järkevämpi tehdä niin, että tekee joka sarjalla niin monta kun menee, esim. tyyliin 15, 12, 8. Mun mielestä vähän turha jättää sarjoja kauheesti vajaaksi, tuntuu enemmän lämmittelyltä sellanen.

Vaihteluhan o aina hyvä.. Mut mä jätän normaalisti ekan sarjan "tahallaa" vähä vajaaks ett saa vähä tuntumaa isommal painoll lämmittelyn jälkee ja sitt vast pari tiukkaa sarjaa perää

Zone-sarja -42%
mulla ei edes tarvi sarjapainoja laskea alaspäin vaikka kuinka kovia sarjat olis, tietenkin vähän meinaa joskus tekniikka kärsiä mikä ei oo kyllä hyvä..riippuu pl.ajoista

pudotussarjoilla (painoa pudotetaan tai toistoja vähennetään) saa mielestäni paremman pumpin kuin että sarjat tehtäisiin samalla painolla ja toistomäärällä, johtuen siitä että joko ensimmäinen sarja olisi turhan kevyt tai ensimmäinen sarja liian raskas (tekniikka hajoaa ja on pakko cheatata). jollain toisella pumppi voi olla kovempi juuri tuolla tyylillä että ensimmäinen sarja on suhteellisen kevyt, lienee yksilöllistä, omilla tuntemuksilla pääsee pitkälle. muista myös ettei lihasta ole pakko saada pumppiin jotta kehitystä tapahtuisi, joten ei treeni ole välttämättä mennyt hukkaan vaikkei tätä tunnetta olisikaan. kuten jo kaikki melkeinpä tuossa edellä mainitsivat vaihtelu virkistää.

Pienemmissä liikkeissä kyllä kannattaa varmaankin vetää sarjat finaaliin asti. Ellei jotain viittä sarjaa ole ajatellyt tehdä. Musta ainakin tuntuu typerältä jättää esim. vipareissa jotain toistoja varastoon - no perfetct tuntuma/polte/pumppi.

Suositut

Back
Ylös Bottom