Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
-ASTR- sanoi:Itse olen aina tehnyt niin monta toistoa kuin jaksan. Mutta kannattaako sarjat jättää kesken vaikka selvästi jaksaisi tehdä vielä ainakin 5 toistoa? Kumpi tyyli on kehittävämpi?
-ASTR- sanoi:Itse olen aina tehnyt niin monta toistoa kuin jaksan. Mutta kannattaako sarjat jättää kesken vaikka selvästi jaksaisi tehdä vielä ainakin 5 toistoa? Kumpi tyyli on kehittävämpi?
Mistä tiedät? Ilman punttia voisit olla +190cmPonterosa sanoi:Itsellä taas ei ole raskaat kyykyt ja maastavedot ym. vaikuttanut pituus kasvuun lähes ollenkaan....aloitin 8 keväällä eli 14-15 vuotiaana reenamaan kaikki kyykyt ja ym. mukana ohjelmassa. aloittaessa pituus oli n. 172 ja nytten n.186...eli ei ne välttämättä aina sitä pituus kasvua tyrehdytä. Voipi olla tämäkin taas jollain lailla yksilöllistä sitten.
Heikki722 sanoi:MUISTA TÄMÄ: Sun iässä on luuiden päät kasvun takia vielä pehmeitä, joten jos et halua jäädä nysäksi, jätä pariksi kolmeksi vuodeksi kaikki pään yläpuolelle tehtävät nostot tekemättä. Myös kyykyn tilalle kannattaa valita prässi, potkut yms...Aloitin kovat treenit 16 vuotiaana. Pituuskasvu loppui samana vuonna. Normaalisti kehittynyt käyrä tyssäsi, aivan kun olisi osunut kattoon.
Heikki722 sanoi:MUISTA TÄMÄ: Sun iässä on luuiden päät kasvun takia vielä pehmeitä, joten jos et halua jäädä nysäksi, jätä pariksi kolmeksi vuodeksi kaikki pään yläpuolelle tehtävät nostot tekemättä. Myös kyykyn tilalle kannattaa valita prässi, potkut yms.
Heikki722 sanoi:Sun iässä on luuiden päät kasvun takia vielä pehmeitä, joten jos et halua jäädä nysäksi, jätä pariksi kolmeksi vuodeksi kaikki pään yläpuolelle tehtävät nostot tekemättä.
Tähän ei ole absoluuttisesti oikeaa vastausta, vaan kaikki vaikuttaa kaikkeen. On ohjelmia joissa ei tehdä sarjoja positiiviseen loppuun asti vain kerran kahdessa viikossa, ja on ohjelmia joissa tehdään sarjat positiiviseen loppuun ja ehkä vieläkin pidemmälle joka reenissä.-ASTR- sanoi:Itse olen aina tehnyt niin monta toistoa kuin jaksan. Mutta kannattaako sarjat jättää kesken vaikka selvästi jaksaisi tehdä vielä ainakin 5 toistoa? Kumpi tyyli on kehittävämpi?