Sarjapainotavoitteet kehonrakennuksessa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kalle2
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Timbe sanoi:
Ei noi sentit sen enempää kehityksestä kerro kuin sarjapainojen nousukaan.

Parhaiten saa omasta kehityksestään kuvan, kun ottaa itsestään :kuvia: esim kuukauden välein samoista poseerauksista.
Noi kuvat on kyllä mielenkiintosia, ainkin kun kattoo tuolla johnstonefitnessissä niitä ensimmäisen puolen vuoden kuvia :lol2:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
lasikuitujeesus sanoi:
Ihan vain vertailin omia tuloksia sun tavoitteisiin ja hassulta vaikuttaa että mulla penkki n. 1x100 ja kyykky 10x130. Onkohan minussa jotain vikaa.. :(

Ei ole. Mielestäni kyykkytulosten pitäisi olla ainakin 1,5 kertaa suurempia kuin penkkitulosten, eli 1*100 kiloa penkkaava kykenisi kyykkäämään 1*150. Nuo tuloksesi kuulostavat olevan hyvässä tasapainossa. Body-tyylisessä treenissä painot ovat tietysti sivuseikka ja niillä tehdään millä kasvua tulee.

Viikinki 86 sanoi:
Mitääh?? saat 10*85 kg ja maksimi VAIN 95 kg

Kun itsellä nousee 5-6*87,5 kg ja maksimi 105 saattaisi mennä 110 kiloakin ....

Mulla on vähä sama juttu ku 80 menee 7 kertaa ja 90 ei mee yhtää kertaa...

stealth sanoi:
Mulla on vähä sama juttu ku 80 menee 7 kertaa ja 90 ei mee yhtää kertaa...
Ei siinä muutaku kuuden viikon hermotusjakso ja sit menee lähemmäs sata. ;) ainaki luulis.

edit: mutta mitäpä väliä maksimilla jos tavoitteena on bodya.

Willie sanoi:
Ei ole. Mielestäni kyykkytulosten pitäisi olla ainakin 1,5 kertaa suurempia kuin penkkitulosten, eli 1*100 kiloa penkkaava kykenisi kyykkäämään 1*150. Nuo tuloksesi kuulostavat olevan hyvässä tasapainossa. Body-tyylisessä treenissä painot ovat tietysti sivuseikka ja niillä tehdään millä kasvua tulee.

Juuh, tätä mieltä olen itsekin. Laitoin vain tuon kysymyksen muotoon, että onko minun tuloksissani jotain vikaa, vaikka oikeasti olisin halunnut kysyä onko sinun (E.T:n) tuloksissasi/tavoitteissasi jotain vikaa.. :evil: ;)

Mutta tärkeintä että jalkoja kuitenkin treenataan. Kaikki hyvin.

Mulla ainakin on välillä ehkä turhankin tärkeitä sarjapainot. En pysty treenaan täysipainoisesti ajatellen vain lihaksen koon kasvua, vaan haluan saada jotain selvää tulosta välillä, että kehitystä on tapahtunut. Toki peilistä näkee sen kehityksen myös, mutta niin paljon hitaammin.

Vähän asian vierestä toi kyykky/penkki suhde, mutta mulla se ainakin on huono. PP 105, JK 130. Mutta eiköhän ne molemmat tulokset tästä kasva, kyykky vaan nopeempaa.

Njaa-a sarjapainotavotteet, minulla ei semmosia ole, kunhan tulee kehitystä. Tai no jalkaprässis 250kg joka varmaan tulee ens kerralla x10. Muissa sit ei pahemmin ole. Painot nousee aika tasasesti vähän ehkä hitaammin kun on pieni dieetti alla mut kuitenkin, koko elämä aikaa kasvattaa lihaa ja painoja joten mikäpä kiire tässä on ;)
Edit: Lisätäämpäs vielä noista tuloksista et kaikki ihmiset on erilaisia. Kaveri vääntää 65kg:lla x12 ja minä saan hikistä 8 aikaan. Kuitenkin tämä sama kaveri nostaa ykkösenä sen 75kg ja minulla ykkönen on 85kg. Minulla tippuu sarjapainot hemmetin nopeasti, mutta toistojen vähetessä voimaa löytyy vielä aika rutkasti. Lihassolujen määrästä ja treenitavastahan se riippuu.

Eräs treenari sanoi:
Onko massaa kasvatettaessa hyvä ottaa ja oletteko ottaneet tavoitteeksi tietyt sarjapainot.

Nyt aloittelijatasolla, tämän hetkisen kunnon pohjalta tähtään vielä tänä vuonna tekemään

Penkkiä 10 x 100 kg
Vinopenkkiä 10 x 70 kg
Pystypunnerrusta 10 x 60 kg
Kapeaa penkkiä 10 x 90 kg
Hauiskääntöä 10 x 45 kg
Kyykkyä 10 x 120 kg
Maastavetoa 10 x 150 kg

Tämä on jo todettu, mutta suhteet hieman perseellään...

Jos penkki olisi 10*100 kg niin aika tasapainoisina pitäisin sillon seuraavia:
Vinopenkki 10*85 kg
Pystypunnerrus 10*70 kg
Kapea penkki 10*90 (ihan ok)
Hauiskääntö 10*55 kg
Kyykky 10*130 kg
Maastaveto 10*170 kg

Itselläni suurinpiirtein noi suhteet jos niistä poistetaan 10-15 kg :offtopic:

Zone-sarja -42%
No vieläkin on persiillään. Mielestäni tämä olisi tasaisempi jako, kun penkistä nousee 100kg.

JK 160kg
MV 180kg
Sitten joku yläselkää rasittava liike vielä lisämittariksi, esmes kulmasoutu tjsp.

Itsekin pitää myöntää, että tuo on vähän jälessä ainakin maven osalta, mutta se johtuu siitä, ettei sitä ole tullut tehtyä.

Mä oon täysin :david:

Mutta kädet on pitkät.

Mavessa ei ole tullut rajaa vastaan. 250kg nousi. En yritä vähään aikaan parempaa.
Kyykky 160kg
Penkki 110kg (vihdoinkin).

Mave siis 2.4 kertaa parempi....

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom