Kehitystä ei oo nyt reiluun kuukauteen oikeastaan tullut ollenkaan, alussa nous aika huimasti. Melkein joka kerralla salilla sai laittaa isommat painot mitä viimeksi nosteli. Oon käyttäny tällasta ohjelmaa:
ma: penkki 2 x 6-8 x 55 kg, 2 x 6-8 x 60 kg.
käsipainoilla maaten 2 x 8 x 20 kg.
ojentajat kapealla penkillä 2 x 6 x 55 kg.
hauis 2 x 8 x 17.5 kg.
saman verran tangolla 30 kg.
ke: olkapäät 20 kilon käsipainoilla 2 x 8.
sitte semmosta heilutusta sivulle päin 10 kilon painoilla 2 x 6-8.
sitte vähän selkää siinä "leuanveto" laitteessa 50-60 kilolla 2 x 8.
(melkosta repimistä on mutta kehitystä on tullu.)
soutulaitteessa 2 x 8 50 kilolla.
sitten kun painot käy liian pieniks niin siirryn kulmasoutuun tangolla ja
maastavetoon ym.
pe: uudestaan sama ohjelma ku maanantai. jalkoja "reenaan" juoksemalla ym jalkaliikunalla. vatsat teen 2 x viikossa.
suurin piirtein tollanen on ohjelmani. Ruokaa syön semmoset 5 proteiinipitosta ateriaa päivässä ja palkkarin heti reenin jälkeen joka sisältää litran omenamehua. Oon käyny salilla kolmisen kuukautta. Onko ohjelma täysin päin persettä vai kaipaisko vähän pientä hienosäätöä? Kehitystä on kuitenki tullu melkosesti ja ite ton ohjelman suunnitellu ja todennu hyväks. Mutta sanokaa ihmeessä te kokeneemmat mielipiteenne.
ma: penkki 2 x 6-8 x 55 kg, 2 x 6-8 x 60 kg.
käsipainoilla maaten 2 x 8 x 20 kg.
ojentajat kapealla penkillä 2 x 6 x 55 kg.
hauis 2 x 8 x 17.5 kg.
saman verran tangolla 30 kg.
ke: olkapäät 20 kilon käsipainoilla 2 x 8.
sitte semmosta heilutusta sivulle päin 10 kilon painoilla 2 x 6-8.
sitte vähän selkää siinä "leuanveto" laitteessa 50-60 kilolla 2 x 8.
(melkosta repimistä on mutta kehitystä on tullu.)
soutulaitteessa 2 x 8 50 kilolla.
sitten kun painot käy liian pieniks niin siirryn kulmasoutuun tangolla ja
maastavetoon ym.
pe: uudestaan sama ohjelma ku maanantai. jalkoja "reenaan" juoksemalla ym jalkaliikunalla. vatsat teen 2 x viikossa.
suurin piirtein tollanen on ohjelmani. Ruokaa syön semmoset 5 proteiinipitosta ateriaa päivässä ja palkkarin heti reenin jälkeen joka sisältää litran omenamehua. Oon käyny salilla kolmisen kuukautta. Onko ohjelma täysin päin persettä vai kaipaisko vähän pientä hienosäätöä? Kehitystä on kuitenki tullu melkosesti ja ite ton ohjelman suunnitellu ja todennu hyväks. Mutta sanokaa ihmeessä te kokeneemmat mielipiteenne.