Sarjapainojen "keventäminen"

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kysehän on perimmiltään ilmiöstä nimeltä Post-aktivaatio-potentiaali (myös nimellä post-tetaaninen-fasilitaatio). Eli kovan lihassupistuksen jälkeen keho pystyy vielä kovempaan supistukseen.

Tuota on käytetty esim etukyykyn ja eri loikkavariaatioiden kanssa, takakyykyn ja vetojen yhdistelmänä.

Monta treenivariaatiotakin löytyy mitkä tuota vähän mukailee, esimerkiksi 10x1 lähes maksimaalisilla kuormilla, ja siihen päälle 3x3-5.

Se on aika lottoa veikkailla nimimerkin perusteella kuinka tehokas jonkun hermosto on, tai onko tyyppiä siunattu 2B-solujen suurella määrällä. Eli voimantuotto ja hermosto on todellakin yksilöllistä.

Jos miettii omalla kohdalla esimerkiksi että paras kolmonen maasta mitä itse olen vetänyt oli 240-250, ja paras ykkönen raakana 285-290. En muista tarkkaan.
Joku jolla on tehottomampi hermosto ja vähemmän räjähtävyyttä pystyisi vetämään isomman kolmosen suhteessa maksimiin.

Mä oon ehkä suurin luonnonoikku tän asian suhteen, saa sarjapainolaskureilla heittää piutpaut...Ei se ehkä ihan normaalia oo että teen 3x10 100kg:llä, mut ykkönen on silti vaan 122,5kg...Pakka vaan hajoo isommis romuis... :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom