Yritin haullakin etsiä, mutta ei oikein pistänyt silmään tietoa sarjamääristä... Jos oletetaan, että reenaan kehon kerran läpi viikossa (3/4- jakoinen), niin kuinka paljon sarjoja olisi hyvä tehdä? Tiedän kyllä, että kaikki reenaaminen on erittäin yksilökohtaista, mutta jotain suuntaa-antavaa tietoa haluaisin. Itse olen puntilla käynyt jo jonkin aikaa ja reenaan mielestäni suht tiukalla otteella, joten ei tarvitse ihan ensikertalaisen sarjamääriä heittää, mutta ei nyt tietenkään mitään hc- määriäkään. Tähän asti olen mennyt aika pitkälti "valmiilla" ohjelmilla, mutta nyt haluaisin rakennella omaa.
Kuinka paljon siis sarjoja per lihasryhmä?: etureidet, takareidet, pohkeet, rinta, olkapäät, hauis, ojentajat, selkä, vatsat?
Joskus vaan näkee niitäkin ohjelmia, joissa on 8 sarjaa penkkiä ja 6 sarjaa vaikka etureisiä... Itse haluaisin sopusuhtaisen kehon, enkä sellaista movie star- bodyä.
Kuinka paljon siis sarjoja per lihasryhmä?: etureidet, takareidet, pohkeet, rinta, olkapäät, hauis, ojentajat, selkä, vatsat?
Joskus vaan näkee niitäkin ohjelmia, joissa on 8 sarjaa penkkiä ja 6 sarjaa vaikka etureisiä... Itse haluaisin sopusuhtaisen kehon, enkä sellaista movie star- bodyä.