sarjamäärät sopiviks

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
38
Eli olen tässä viimeisen puolen vuoden aikana alkanut tuota massatreenausta harrastamaan tarkoittaen sitä, että ennen sitä en tiennyt kuinka sitä treenata. Nyttemmin olen sitten lukenu pakkista ja body-lehdestä jotain juttuja. Ongelma on sellainen, että kädet ei meinaa kasvaa millään. Muuten olen mielestäni saanut kroppaa kasvamaan, vaikkein hirveä kaappi vielä olekaan. Olen alkanut käyttämään proteiinijauhetta ja kreatiinia kk-2kk sitten ja painoa on tullut reilu 5 kiloa sen myötä, mutta kädet vaa on siimat.
Eli oisko ongelma nyt sarjamäärissä?
Nyt ois tällänen jako käytössä ti:jalat , to:hauis ja selkä, su:rinta ja ojentajat
Nostelen rautoja himassa,jossa on penkki ja kyykkytelineet,joten liikevalikoima on hieman rajoittunut.Liikkeet joita teen ovat:
Ti:kyykky,rannekäännöt
To:hauiskääntö tangolla, hammer(löytyy käsipainot),mave,kulmasoutu
ja leuanveto
Su:penkkipunnerrus, pystypunnerrus ja ylätalja-viritelmällä alastyöntöä(mikä lie oikea nimi) ojentajille
Noille ku sais sarjamäärät kohilleen nii vois kattoo,et rupeeks siimat muistuttaan enemmän köysiä. Arvelen ,että olen tehnyt liikaa käsille,mutta voin olla väärässä,joten pistäkää sarjamäärät kohilleen pliis. Sellanen juttu vielä, että kyykkyä kun teen niin 5*10-15 saa jalat seuraavana päivänä erittäin kipiäksi.Toistomäärät muissakin liikkeissä huitelee siellä 10 tienoilla.

Oon kyllä lukenu tuon ennenkin ja koittanu noudattaa niitä periaatteita (hidas lasku...). Eli siitä sarjamäärien korjaamisesta vois olla enemmän apuva.

noista käsistä sen verran että ojentajille tekisin ranskalaisen punnerruksen vaikka käsipainoilla. hauiksia voisi välillä tehdä myös käsipainoilla. ja tee ihmeessä "hauistreenin ABC":n mukaan.

sanoisin että jaloille ehdottomasti lisää liikkeitä. esim:
-takakyykky/etukyykky
(-askelkyykky)
-sjmv
-pohjenousu

Back
Ylös Bottom