Sarasvuon Training House

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MOT
  • Aloitettu Aloitettu

MOT

Mitä mieltä olette tuosta Jari Sarasvuon firmasta? Ihan mielenkiinnosta kyselen, koska olisi sinne työhaastattelu. En vain ole päättänyt vielä menenkö edes sinne, koska minulla on jo ihan ok vakiduuni. Millaisia kokemuksia teillä on? :thumbs: vai :david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
MOT sanoi:
Mitä mieltä olette tuosta Jari Sarasvuon firmasta? Ihan mielenkiinnosta kyselen, koska olisi sinne työhaastattelu. En vain ole päättänyt vielä menenkö edes sinne, koska minulla on jo ihan ok vakiduuni. Millaisia kokemuksia teillä on? :thumbs: vai :david:

Työnsaantimahdollisuutesi moninkertaistuu jos vielä saavut oikeaan firmaan.
Jari Sarasvuon firman nimi näet on Trainers' House. :whip:

MOT sanoi:

Pari tuttua oli ollut kesätöissä siellä ja kuulemma melkoinen orjapiiskurimeininki siellä oli ollut, esim. viikkopalavereissa julkisesti aina riepoteltu oikein kunnolla niitä, joilla oli sillä viikolla heikoimmat tulokset, työmäärä jatkuvasti tasolla järjetön jne.. eli taitaa Sarasvuon poika pyörittää firmaa pikkuisen eri tavalla mitä muille luennoi. Tämä on siis parin entisen työntekijän kokemuksesta, ei kannata silti yleistää.

Itse en kyllä menisi tuollaiseen firmaan töihin kirveelläkään. En niinkään sen vuoksi, että omistaja on ex-tv-julkkis vaan koko alana tuo ns. yritysvalmennus on mielestäni melko kyseenalaista hömpänpömppää.

Johnny sanoi:
Työnsaantimahdollisuutesi moninkertaistuu jos vielä saavut oikeaan firmaan.
Jari Sarasvuon firman nimi näet on Trainers' House. :whip:

:hyper: Osui ja upposi. Myönnän mokani. Onneksi muistin kirjoittaa nimen oikein hakemukseen. Muuten olisi mennyt liian vaikeaksi..

No minullakin on pienet epäilyt homman luonteesta. Enpä muuten kyselisi mitään..

MOT sanoi:
Mitä mieltä olette tuosta Jari Sarasvuon firmasta? Ihan mielenkiinnosta kyselen, koska olisi sinne työhaastattelu. En vain ole päättänyt vielä menenkö edes sinne, koska minulla on jo ihan ok vakiduuni. Millaisia kokemuksia teillä on?

Asiakkaan näkökulma: helvetin kallista valmiilla sapluunalla pelleilyä ja ihmisten aliarviointia.

Itse tekijöiden näkökulmasta yhden välikäden kautta kuullun jutun mukaan kusista paikasta toiseen ravaamista valmennuksia kauppaamassa (vrt. pölynimurikauppias) ja siihen sitten silloin tällöin sitä jo mainittua "valmennusta", joka on käytännössä siis sitä saman perussapluunan sahaamista maailman tappiin.

Jos joku haluaa oikeasti kehittää yritystään niin saman asian ajaa kun istuttaa valitut ihmiset samaan pöytään ja vähän sohii tietämiään kipupisteitä että saa kunnon keskustelun käyntiin. Päälle voi sitten lukea läpi vaikka "corporate process development for dummies" tai vastaavan kirjan.

:david::in :kakka:

Mun ex-firmassa oli tuon pellen koulutus ja päähän jäi:

-"Kun syöt pakasteherneitä, kiitä."
-"pidettiin kuolutus.. ..avannosta toiseen, teltassa yläosattomat muijat jakoi kuumaa juomaa"
-vastaus puhelimeen: "kyllä, olen todellakin jari sarasvuo"

Jos maksaa vitusti liksaa etkä välitä itsestäsi, ota rahat pois.

Ps. toinen sen massaa voimaa-kirjan kirjoittajista(epämukavuusaluemies) oli silloin töissä tuossa firmassa. Erämetsäkö se oli(?)

Työpaikkalla oli Trainers housen "koulutus/kurssi/mikälie", tuli vaan mieleen tuosta "epämukavuusalueesta" :D aikamoista hömppäpömppää, kouluttajakin oli kuin mikäkin tuuliviiri, "Joo, näin asia on.." ja kun asian heitti päälailleen niin taas oli "aivan totta, juu näin on..."
Eli klassinen jeejees mies :D

Omassa yhtiössä on pari jannua käynyt Sarasvuon myyntimotivointi-kursseilla ja oli käsittämättömän kallista huuhaata.

Itse olin Mercurin myyntimotivointi-kurssilla ja sekin oli äärettömän kallis mutta ei ollut niin paljon huuhaa-harjoituksia kuin mitä työkaverit kertoivat Sarasvuon järjestäneen.
Mutta Mercurin motivointivalmennuskin oli täynnä vain ja ainoastaan asioita jotka jokainen tietää. Sopii 19-vuotiaalle jolla ei ole minkäänlaista myyntikokemusta.
Mutta kallis se oli, pomo mainitsi pariin kertaan että kuinka kalliiksi tämä lysti tulee.

Eli kuten joku aiemmin tässä viestiketjussa mainitsi niin ko. kurssit ovat ihmisen aliarvioimista - kallista aliarvioimista, mutta silti.

Yhteistyöfirma kutsui yhdelle Sarasvuon hurmoskokoukselle, lähdin kun ilmaiseksi pääsin. Itketti kuunnella, kun aikamies lässytti itsestäänselvyyksiä podiumilta (usko ittees nii menestyt, be the ball jne...), enemmän itketti kun tää yhteistyökumppani todisti silmät kiiltäen mukana kuin herätysteltassa ja todellinen parku tuli kun sain selville mitä se järkyttävä ajanhukka maksoi. Odotan innolla kutsua Esa Saarisen tai "off-ice activities" Tammisen laatuaikaan...

Pakko kysyä ihan mielenkiinnosta. Paljonko se Sarasvuon "valmennus" maksaa?

Olen ite ollut kaksi kertaa kuuntelemassa sen meuhkaamista. Ekalla kerralla oli sellainen fiilis, että kyllähän sillä pointti on. Toisella kerralla tuli aika hyvin pitkäksi.

Percele sanoi:
Odotan innolla kutsua Esa Saarisen tai "off-ice activities" Tammisen laatuaikaan...

Pari kertaa olen "päässyt" kuuntelemaan Saarisen tarinointia. Kyllähän mies osaa puhua viihdyttävästi, mutta voi niitä hauskoja juttuja kuunnella kavereiden suusta baarissakin (eikä maksa firmalle xxxxx euroa). Molemmilla kerroilla Mr. Saarinen nimittäin kertoili mukavia tarinoita omasta elämästään. "Ja sitten Tommi Mäkinen lähti ravintolasta meille kylään.... "

Jostain syystä toi upposi aivan täysillä keski-ikäisiin naishenkilöihin :whip:

Dragon sanoi:
Pakko kysyä ihan mielenkiinnosta. Paljonko se Sarasvuon "valmennus" maksaa?

Olen ite ollut kaksi kertaa kuuntelemassa sen meuhkaamista. Ekalla kerralla oli sellainen fiilis, että kyllähän sillä pointti on. Toisella kerralla tuli aika hyvin pitkäksi.

Se taisi silloin muinoin olla apaut 300 mk per lärvä, moniste sisältyi hintaan. Mutta se oli ennen "Sisäistä Linnaketta" :lol2: , ehkä taksat ovat nousseet?

MITÄKÖ MIELTÄ SARASVUOSTA??

1) Jätkä, joka on muuttanut sukunimensä HEINOSESTA SARASVUOKSI ei ole oikea henkilö kertomaan sisäisestä sankaruudesta sekä itsetunnon merkityksestä!
(Aattele, kuinka paljon "hienompaa on vastata puhelimeen "Jari SARASVUO kuin Jari Heinonen...)
2)Jätkä, joka rahasti luennoimalla 1996-1999 GNLD-verkostomarkkinoijia kyseisen markkinointitavan ylivertaisuudesta muihin myyntitapoihin nähden, ja joka kertoi avoimesti Iltalehden haastatttelussa jälkeenpäin , kuinka hän ei halua enää koskaan suositella kenellekään verkostomarkkinointia, ei ole sen arvoinen guru, että hänen jonninjoutavista lässyn-lässynjorinoista ja itsestäänselvyyksistä kannattaisi maksaa maltaita
3)Jätkä joka puhui julkisesti paskaa yritysverotuksen muutoksista saadakseen taas firmalleen mainetta olisi yhteiskunnalle kannattavampi siirtyessään vaikkapa lautapojaksi sahalle.

IronMind sanoi:
Jos joku haluaa oikeasti kehittää yritystään niin saman asian ajaa kun istuttaa valitut ihmiset samaan pöytään ja vähän sohii tietämiään kipupisteitä että saa kunnon keskustelun käyntiin.

Tämä toimii ja samalla säästyy rahaa. Oikein hyvä.

:kippis1:

Percele sanoi:
Se taisi silloin muinoin olla apaut 300 mk per lärvä, moniste sisältyi hintaan. Mutta se oli ennen "Sisäistä Linnaketta" :lol2: , ehkä taksat ovat nousseet?

Olisin hyvin hämmästynyt jos 300 mk:lla saisi muuta kuin lämmintä kättä ja kupin kahvia, uskoisin että hinnat ovat tänä päivänä luokkaa 500 €/päivä/henkilö.

Maddoxx sanoi:
Olisin hyvin hämmästynyt jos 300 mk:lla saisi muuta kuin lämmintä kättä ja kupin kahvia, uskoisin että hinnat ovat tänä päivänä luokkaa 500 €/päivä/henkilö.

Hehe, tuli tosta mieleen, että oli firman työntekijät aikanaan tehneet pikku jekun Jarille. Tämä oli mennyt kehumaan, että jos firman tulos on yli 5 miljoonaa markkaa, hän ostaa kaikille työntekijöille Rolexit. Joku oli vienyt "tuloslaskelman", jossa oli sitten viivan alle jäänyt 5½ miljoonaa, ja kaikille Rolexit käteen.

Myöhemmin sitten tuli ilmi, että tulos olikin "vain" 3 miljoonan markan luokkaa. :hyper:

gotto sanoi:
Hehe, tuli tosta mieleen, että oli firman työntekijät aikanaan tehneet pikku jekun Jarille. Tämä oli mennyt kehumaan, että jos firman tulos on yli 5 miljoonaa markkaa, hän ostaa kaikille työntekijöille Rolexit. Joku oli vienyt "tuloslaskelman", jossa oli sitten viivan alle jäänyt 5½ miljoonaa, ja kaikille Rolexit käteen.

Myöhemmin sitten tuli ilmi, että tulos olikin "vain" 3 miljoonan markan luokkaa. :hyper:

Kuulostaa vähän legendalta. käsittääkseni halvimmatkin rolexit on ihan Vidun kalliita.

gotto sanoi:
hän ostaa kaikille työntekijöille Rolexit

On muuten kova jätkä jos teki näin ihan oikeasti. Siinä maksaa opiskelijaboxin vuoden vuokrat yhdellä rolexilla!

:rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom