Sano EI testoboostereille

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nappula
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Kokemuksia testo boostereista

Meta description: Ketju testo boostereista: vaikutukset, ainesosat, tutkimukset, annostus ja käyttäjien kokemukset lisäravinteiden tehosta tai tehottomuudesta.

Ei ole sivuvaikutuksia? Ei tuollaista voi väittää jos nimenomaan kyseisestä tuotteesta ei ole tehty kunnollisia pitkäaikaisvaikutukset huomioonottavia tutkimuksia.

Itse en vetäisi mitään tuollaisia kun ei niiden turvallisuudesta voi olla varma. Esim. kreatiini on tutkitusti turvallinen jos ei sitä vedä liikaa ja sisäelimet ovat kunnossa. Boosterien sisältämät aineet voivat olla hyvinkin haitallisia joten väitteet siitä, ettei niillä ole mitään vaikutuksia eivät pidä paikkaansa.

:hyvä: ei voi väittää ilman todisteita, mutta itse voi väittää omaa mielipidettään vaikkei tutkimuksia olekkaan. :thumbs:

Hm, niinpä :)

Tarkennetaan vielä, että en todellakaan pidä kaikkia boostereita vaarallisina kun osa on täysin luonnonmukaisia ainesosiltaan mutta muistutan, että jos valmistusainelistalla on jotain tosi hämäriä kemikaaleja niin niiden turvallisuus ei ole taattu.

Mulle riittää sinkin ja magnesiumin kiskominen. Onhan seki jonkinnäköistä boostausta kun joillain nousee testotasot vähän kun vetää hivenaineita tarpeeksi. ;)

Väitän edelleen että paras testobuusteri on lyhythameisten naisten katselu:hyper:

Taitaa noiden testobuusterien vakavimmat vaikutukset kohdistua lompakkoon.

Nostin sitten ikivanhan topicin haudastaan ylös, syynä mielenkiinto Finnmax Tribo nimiseen tuotteeseen. (Linkki esittelyyn ==> http://www.aminoporssi.fi/epages/Am...amino/Products/101148/SubProducts/101148-0001 )

Onko tästä tai samantapaisista valmisteista millaista kokemusta? Hyödyt ja haitat? Myös tietoa tuon vaikutuksista terveyteen ja kropan testosteronin tuotantoon käytön lopettamisen jälkeen jne olisi hyvä saada. Onko lopputuloksena aggressiivinen, karvainen, jatkuvasta panetuksesta kärsivä/nauttiva mutta lapseton apinamies? :david:

Nostin sitten ikivanhan topicin haudastaan ylös, syynä mielenkiinto Finnmax Tribo nimiseen tuotteeseen. (Linkki esittelyyn ==> http://www.aminoporssi.fi/epages/Am...amino/Products/101148/SubProducts/101148-0001 )

Onko tästä tai samantapaisista valmisteista millaista kokemusta? Hyödyt ja haitat? Myös tietoa tuon vaikutuksista terveyteen ja kropan testosteronin tuotantoon käytön lopettamisen jälkeen jne olisi hyvä saada. Onko lopputuloksena aggressiivinen, karvainen, jatkuvasta panetuksesta kärsivä/nauttiva mutta lapseton apinamies? :david:

Hehee.. Hyviä vaikutuksia ei ole, huono puoli on rahanmeno ja pettymys.:rolleyes:

Tulipa tossa pohdittua että minkälaisia kokemuksia porukalla on kyseisestä Black Testo nimsestä boosterista vai onko kukaan yleensäkään edes kokeillut ?
Väitetään olevan markkinoiden tehokkaimmasta päästä... :wtf:
Ja vieläpä käy kyllä kalliiksi :down:

Melko kallista ainakin, no elämä on. Osta ihmeessä tuon sijasta n. viidelläkympillä kaupasta hyvää ruokaa, muutama vitamiinipurkki kylkeen ja herajauhetta. Taikatemppuvalmisteita ei kaupoissa ole, mutta peruslisäravinteita kyllä löytyy muutamia joiden on osoitettu toimivan.

50€ on viikon safkat. Ei kyllä meikäläisellä opiskelijana ainakaan ois varaa tollasta ainetta ostaa, varsinkin kun noi testoboosterit harvoin toimii kuin marginaalisesti.

Monivitamiinit, pieruhera-panimosokeri-kaakaojauhe palkkariks, lidlin kalaöljy ja joku halpa kreatiinimonohydraatti on ainoot lisäravinteet mitä ite ostan. Ei tuu kalliiks ja kaikista taitaa olla jopa jotain ihan oikeeta hyötyä.

On ainakin itselläni hyötyä.. :)
Miten se on vaikuttanut?

Lainatakseni aiemmasta samaa aihetta käsittelevästä keskustelusta:
Ei räjäytä, eikä myöskään vaikuta olennaisesti lihasmassan kasvuun
Tribuluksista on keskustelua tällä palstalla vaikka kuinka, ja yleinen kanta on että ne maksavat kovin paljon siihen nähden että eivät oikeastaan toimi :rolleyes:

Yleinen vireystaso noussut hurjasti :) Ja salillakin jaksaa rehkiä enemmän.. :)

Myös voimataso on noussut!

Suosittelen ainakin itse tuotetta..

50€ on viikon safkat. Ei kyllä meikäläisellä opiskelijana ainakaan ois varaa tollasta ainetta ostaa, varsinkin kun noi testoboosterit harvoin toimii kuin marginaalisesti.

Monivitamiinit, pieruhera-panimosokeri-kaakaojauhe palkkariks, lidlin kalaöljy ja joku halpa kreatiinimonohydraatti on ainoot lisäravinteet mitä ite ostan. Ei tuu kalliiks ja kaikista taitaa olla jopa jotain ihan oikeeta hyötyä.

50e viikon safkat? monta vuotta olen yliopistolla syöny 1-2 ateriaa päivässä (~2,2e/setti) ja silti viikossa ruokaan menee se 100e helposti. Siihen päälle kalaöljy, weightgainer, hydrolysoitu heraproteiini, maltodekstriini, kreatiini, glutamiini, vitamiinitabut ja treenibuusteri. Monipuolinen terveellinen massabulkkaus ei halvaksi tule. Ikävä kosminen faktahan meidän hyvinvointiyhteiskunnassa on, että tervellinen ruoka maksaa enemmän kuin epäterveellinen. Etenkin jos joutuu syömään paljon!

50e viikon safkat? monta vuotta olen yliopistolla syöny 1-2 ateriaa päivässä (~2,2e/setti) ja silti viikossa ruokaan menee se 100e helposti. Siihen päälle kalaöljy, weightgainer, hydrolysoitu heraproteiini, maltodekstriini, kreatiini, glutamiini, vitamiinitabut ja treenibuusteri. Monipuolinen terveellinen massabulkkaus ei halvaksi tule. Ikävä kosminen faktahan meidän hyvinvointiyhteiskunnassa on, että tervellinen ruoka maksaa enemmän kuin epäterveellinen. Etenkin jos joutuu syömään paljon!

opiskelija ruoka : spagettia ja ketsuppia:david:

Monipuolinen terveellinen massabulkkaus ei halvaksi tule. Ikävä kosminen faktahan meidän hyvinvointiyhteiskunnassa on, että tervellinen ruoka maksaa enemmän kuin epäterveellinen. Etenkin jos joutuu syömään paljon!
Kallis harrastus tuo syöminenkin. Yllättävän paljon sitä rahaa menee kuukaudessa, jos sijoittaa siihen puhtaaseen ruokaan.

Tässä tulee nyt paljon kaikenlaisia kysymyksiä olisin todella kiitollinen jos pystytte/jaksatte vastaamaan kaikkeen rehellisesti ja asiallisesti.
Eli oon miettinyt kannattaisiko ostaa jompaakukaa otsikossa mainituista testosteroniboostereista. Olen harrastanut salilla käyntiä nyt 2 viikkoa ja olen 17v(mies) 170cm pitkä ja painoa noin 54kg. Läskiä ei kyllä ole ollenkaan(nopea aineenvaihdunta), lihasta kyllä löytyy, kun oikein leukoja vedettiin, sain sen 17 leukaa kuukausi sitten. Pari kiloa tullut lisää tossa parissa viikossa. Tässä on nyt aluksi linkit näihin tuotteisiin, käykää vilkaisemassa ja lukemassa tiedot ja kysymyksia on tossa alapuolella sitten.
[mod]Ei linkkejä kilpaileviin firmoihin.

-Jylli81
[/mod]
Ja näitä nyt olen miettinyt kannattaisiko ostaa. Eikait testosteroniboostereihin ole ikärajaa? Onko kukaan koskaan käyttänyt/tiedätkö ketään joka olisi käyttänyt ja onko sen arvoista? Voi myös kertoa mitä mieltä on tälläsistä kapseleista ja testoboostereista. Onko näissä mitään sivuvaikutuksia kun tuolla ei mainita mitään. Kannattaisiko minun ylipäätänsä ostaa näitä vai mieluummin noita massanlisäysvalmisteita(jauhoja) vai jättää kummatkin pois näin aluksi? Lihasmassan lisäystä tässä haetaan eli painoa ja voimaa olisi tarkoitus saada mahdollisimman nopeasti. Ja vielä viimeseksi että onko nuo annostukset luokiteltu jollekkin 70kg painavalle eli jos ostaisin nii enkai vaa sais heti yliannostusta tollasesta normaalista annostuksesta(esim. 4 kaps päiväs. Black testoa)?

Siinä oli nyt melko paljon kysymyksiä. Suuri kiitos kaikille vastanneille! :)

No ei tosiaan kannata rahoja haaskata mihinkään testoboostereihin.

Tuolla treenitaustalla ja painolla ei tuloksia voi estää, kunhan vaan treenaat(mielellään vielä järkevästi) ja ennen kaikkea syöt reilusti. Nykyisellään tuo syömisesi määrä on varmasti se suurin kehityksen jarru, jos paino on noin alhaalla. Eli reilusti kunnon ruokaa naamaan ja sitten, jos koet kovasti tarvetta, niin voit ottaa avuksi myös palautusjuomaa sekä ehkä jopa järkevässä määrin jotain massanlisäysvalmistetta. Pääpaino kuitenkin oikealla kunnon ruoalla.

Ostat vaan heraproteiinia, maltoa, kreatiinia ja beta-alaniinia niin rupeaa paino jo nousemaan :) Ja jos kukkaro antaa myöten niin jotain massanlisäysvalmistetta, mutta kyllä noi riittää..

Back
Ylös Bottom