Sano EI testoboostereille

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nappula
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Kokemuksia testo boostereista

Meta description: Ketju testo boostereista: vaikutukset, ainesosat, tutkimukset, annostus ja käyttäjien kokemukset lisäravinteiden tehosta tai tehottomuudesta.

Pari kuukautta oon tätä syönyt...
Päätä alkanut särkee, mä oon niitä jotka ei koskaan pode päänsärkyä, en oo syönyt särkylääkkeitä kun about 5 koko elämässäni.
On muuten ollu myös sellast satunnaist sekavuutta. En osaa sanoa onko tällä miten paljon osuutta, mut kuurin alottamisen jälkeen tullu. Omituinen olo ja fiilis et pitää rauhottuu tai tulee joku paniikkikohtaus.
Luin myös niin paljon pelottavaa tietoa tästä hiljattain, etten enää ala omalla ruumiilla tota tietoa koittaa haastaa...
En tarkkaa sitaattia muista, mutta tää tavara nostattaa testosteroni tasoja ja samalla lisää estrogenin määrää... Perseestä
Jos on nuori ja tasot muutenkin korkeella niin en voi sanoa että tällasia kannattaa syödä... Hanurista sit kun alkaa rinnat kasvamaan... Siinä sit itketäänkin lopun elämää
Aivan se ja sama mitä ihmiset on mieltä tästä, en tähän enää kajoa

[Edit] tässä yks teksti jota selailin. http://ezinearticles.com/?The-Dange...tosterone-Safely-With-This-Secret!&id=4632468

Pari kuukautta oon tätä syönyt...
Päätä alkanut särkee, mä oon niitä jotka ei koskaan pode päänsärkyä, en oo syönyt särkylääkkeitä kun about 5 koko elämässäni.
Luin myös niin paljon pelottavaa tietoa tästä hiljattain, etten enää ala omalla ruumiilla tota tietoa koittaa haastaa...
En tarkkaa sitaattia muista, mutta tää tavara nostattaa testosteroni tasoja ja samalla lisää estrogenin määrää... Perseestä
Jos on nuori ja tasot muutenkin korkeella niin en voi sanoa että tällasia kannattaa syödä... Hanurista sit kun alkaa rinnat kasvamaan... Siinä sit itketäänkin lopun elämää
Aivan se ja sama mitä ihmiset on mieltä tästä, en tähän enää kajoa

Puhutko nyt DAA:sta?

En tiedä sen tarkemmin miten daa vahvuudesta, mutta aattelin sitä ruveta kokeilemaan tossa vuoden alussa ja sille kaveriks jotain mikä laskis vähän estrogeenia, koska sekin käsittääkseni nousee... Saas nähä miten käy.

En tiedä sen tarkemmin miten daa vahvuudesta, mutta aattelin sitä ruveta kokeilemaan tossa vuoden alussa ja sille kaveriks jotain mikä laskis vähän estrogeenia, koska sekin käsittääkseni nousee... Saas nähä miten käy.

Ei nää nyt mitään lääkeaineita ole hyvä mies :D Mitä enemmän näistä testobuustereista puhutaan ja näitä tulee itekin kokeiltua niin vahvistuu käsitys että alle kolmekymppiselle normaali tasot omaavalle tyypille näistä ei ole pienintäkään apua.

Lisäravinnekaupassa kävin ja tutkein pakettia nimeltä Panox ;D
sisältää L-arginiini, Tribulus terrestris, Maca, ym.
Onko joku kokeillut kulkeeko treenit?

Oon tehny itse diagnoosin ja todennu, että testotasot on alhaalla. En saa unta, stressaa, vaikka pillua on ollut sängyssä asti useaan otteeseen, niin ei keuli. Libidokin muuten ihan helvetin alhaalla... Kun seurustelin, pantiin useaan kertaan päivässä. Seksiä en ole harrastanut nyt vuoteen. Onko noista lisäravinne buustereista apua? Ainakin osa sanoo muuttuneensa viriiöimmäks yms? Sellasen kokeilu "kuurin" ajattelin vetää. Ja älkää skeptikot huoliko, se 50e ei lompakossa tunnu. Nyt alotin myös täys selibaatin runkkaamisesta.

Nyt alotin myös täys selibaatin runkkaamisesta.

Tiesitkö, että seksi nostaa testotasoja? Päteeköhän sama runkkaamiseen..m:D

No ei tässä nyt lääkäriin kehtaa. Ikää kumminkin vasta 19. Tosin tässä iässähän pitäs olla kun siitossoni?

Joo, ne varmaan nauraa sulle ihan vitusti.. :jahas:

No ei tässä nyt lääkäriin kehtaa. Ikää kumminkin vasta 19. Tosin tässä iässähän pitäs olla kun siitossoni?
Todellakin menet lääkäriin. Mene ja kerro oireesi, ja että epäilet syyksi alhaisia testosteronitasoja ja haluat verikokeeseen. Saat lähetteen labraan jossa katotaan ne tasot ja sittenpähän selviää johtuuko ongelma todellakin siitä. Pieni raha omasta terveydenhuollosta, ei ne testoboosteritkaan ilmaisia ole saati sitten että auttaisivat merkittävästi.

Mä marssin vaan työterveyslekurille ja totesin että ei keuli. Ei sitten millään. Että annappa lähete. Lääkäri totes että menepä tuohon labraan ja hän soittaa tuloksista parin päivän päästä. Tilanteessa ei ollut mitään noloa. Ikää mulla vaan pari vuotta sua enemmän.

EDIT: etkä ole todellakaan yksin vaivasi kanssa. Täältäkin foorumilta löytyy korvaushoidon piiristä useampikin parikymppinen. Sellaisiakin, jotka eivät koskaan ole roinanneet.

Älä vaan mene lääkäriin. Kuulin juttua sinun ikäisestä kaverista jolla oli samanlainen vaiva. Nauroivat räkäsesti päin naamaa, sai "tuhkamuna" polttotatuoinnin suoraan otsaan, sekä lääkäri leikkasi pallit irti ja ripusti ne varoittavaksi esimerkiksi terveyskeskuksen oven yläpuolelle.

Oikeesti hei. Eikös juuri silloin pitäis sinne lääkäriin mennä kun noin nuorena ei hormoonit hyrrää?

Back
Ylös Bottom