Niinkun totesin, tyhmiltä rahat pois![]()
Paljonkos se roinaaminen sitten maksaa ja eiköhän se jos mikään ota elimistön päälle;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niinkun totesin, tyhmiltä rahat pois![]()
Paljonkos se roinaaminen sitten maksaa ja eiköhän se jos mikään ota elimistön päälle;)

Miksi roinata tai käyttää terveellisiä testobuustereita? Ei kannattais kumpaakaan käyttää. Paremmin saatte virtaa ja tuloksii kaikenlaisilla hera, sun muut massajuomat + kreatiinit ja glutamiinit ja plaaplaaplaa. Kun ostaa joku purkki paskaa mikä nostaa 800% testotasoja.. Tutkittu juttu kuulemma![]()
Siinäpä on sitten mietittävää;)
Itse käytän D-vitamiinia,Multitabs ja herajauhoa1
Ps jotkut täälläkin ovat jopa tähän luottaneet :D
http://www.sports-dating.co.uk/blog/wp-content/uploads/2010/12/power-balance-bracelet-black.jpg
samanlailla se toimii noiden buustereiden kanssa.Se on ainoastaan se psyyke tuol päänsisällä.
:D Just vähän aika sit luin ton jutun lehdestä missä firma myönsi kusetuksen, pelkkä spyykesamanlailla se toimii noiden buustereiden kanssa.
:D Just vähän aika sit luin ton jutun lehdestä missä firma myönsi kusetuksen, pelkkä spyykesamanlailla se toimii noiden buustereiden kanssa.
Itselläni on DS:n stacki Triazolea ja Activate Xtremea käytössä. Jep, olen idiootti joka tuhlaa rahojansa kalliisiin "testoboostereihin", mutta omatpa ovat rahani ja sillä siisti. Itse tuotteisiin olen todella tyytyväinen; unenlaatu on parantunut, virkeys parantunut selkeästi, treenit kulkevat paremmin ja libido on noussut räjähdysmäisesti. Pohjustukseksi voisin sanoa, että olen epäillyt matalia testotasoja pidemmän aikaa, ja kyllä nämä sitä omaa tuotantoa selkeästi ovat parantaneet. Jenkkilässä kovasti kehuttu stacki ja eritoten Triazole on todettu useammassa testissä nostavan testoja. Placeboa vai sitä itseään? Jaa'a, mutta jos tällä hinnalla tulee näin positiivisia tuloksia, ei vituta yhtään. Ikäni voitte tsekata avatarin alta.Näitä kalliita testboostereita en oo koittanut kuten DS Activate Xtreme, tauro-test ym.. vaik kehuttuja ovatkin.
Itselläni on DS:n stacki Triazolea ja Activate Xtremea käytössä. Jep, olen idiootti joka tuhlaa rahojansa kalliisiin "testoboostereihin", mutta omatpa ovat rahani ja sillä siisti. Itse tuotteisiin olen todella tyytyväinen; unenlaatu on parantunut, virkeys parantunut selkeästi, treenit kulkevat paremmin ja libido on noussut räjähdysmäisesti. Pohjustukseksi voisin sanoa, että olen epäillyt matalia testotasoja pidemmän aikaa, ja kyllä nämä sitä omaa tuotantoa selkeästi ovat parantaneet. Jenkkilässä kovasti kehuttu stacki ja eritoten Triazole on todettu useammassa testissä nostavan testoja. Placeboa vai sitä itseään? Jaa'a, mutta jos tällä hinnalla tulee näin positiivisia tuloksia, ei vituta yhtään. Ikäni voitte tsekata avatarin alta.
Ehkä noissa testobuustereissa on just se ideana, että buustataan omaa tuotantoa, toisin kun roinalla, jolla lisätään omaan tuotantoon jotain hormoonia ja näin sekoitetaan koko hormoonitoiminta.
Mistä ylipäätään sait DAA:ta? En ole vielä törmännyt yhteenkään tuotteeseen mikä sitä sisältäisi. Mutta ehkä parempi niin, parempi jättää kokeilematta..
Daa on paskaa sen tietää kohta kaikki, mutta mitenkäs tämä Omega Sports T-Force Sisältää Fadogiaa, ainakin arvostelut tuosta on kovat..vois tyypätä tribun kans