Sanastoa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nikos116
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Toi Poserin mainitsema Delavierin kirja on ainakin järkyttävän hyvä kuin myös tuo Ove Rytterin kirja. Delavierin kirja on kyllä niin hyvin kuvitettu ja siitä jos jostain näkee mihin/mihin lihaksiin mikäkin liike vaikuttaa->suosittelen:5:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Nikos116 sanoi:
Oukei :) taidan käydä stockalla ja suomalaisessa kattomassa kyseisiä opuksia, ja stockalla olin näkevinäni torstaina jonkun harrastukseen liittyvän lehden.

Jos ei ylimäärästä rahaa ole tuhlattavaksi asti, niin kannattaa kokeilla löytyskö kirjastosta näitä opuksia. Lukasee ne sitten läpi ja ostaa mieleisensä, näin mä ainakin ite tykkään tehdä.

Ok. Kiitos kirja vinkeistä.

Älkää naurako, mutta mitä helvettiä tuo IMO/IMHO tarkoittaa :nolo: ? Siis oikeesti. Sitä kumminkin hoetaan tällä palstalla suht tiheään.

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tylerd sanoi:
No wittu..... mäkin oon perkele miettiny notta mitä noi oikein meinaa, onneks neutraali kehtas kysyä:worship:

Sama täällä. kiitti neutraali :worship:

Mulle tuli aluksi mieleen jotain 'ihan mutu oletus' tai vastaavaa:D

nelkku sanoi:
imo = in my opinion
imho = in my honest opinion
kääntää saat itte.

Ei jumalauta...mä oon miettinyt tätä samaa varmaan vuoden, ja olin yrittänyt aina viitekehyksestä/lauseyhteydestä selvittää, että mitä noi on. Olin tullut siihen tuloksee, että

imo = yleisesti tiedossa oleva sosiaalinen fakta.
imho = yleisesti tiedossa oleva luonnontieteellinen fakta.

Selvästikin imho oli jotenkin kovempi lause, mutta mun mielestä jengi systemaattisesti käyttää molempia sellaisessa yhteydessä, missä kieli antaa ymmärtää, että asiaa ei tarvitse perustella. Tyyliin: "kaikkihan sen tietää". Mutta "opinions are like assholes - everybody's got one"

mä oon liian vanha tähän nettijuttuun...vanha kuin :arvi:

Noi on ihan kamalia:)
Kuka jaksaa muistella esim. tällaista: DYOH = Do Your Own Homework

Suositut

Back
Ylös Bottom