Samurize ongelmia..

Osaisko joku vääntää rautalangasta kuinka saan sään ja kellon samurizella laitettua. Olen ladannut Samurizen sivuilta ne tiedostot, mut en mitenkään osaa laittaa niitä. Sen tiedän, että varmaan ne pitää johkuun kansioihin laittaa mitä oon ladannu, mut mitä kautta ne saa sitten laitettua Samurizen kautta? Tässä on kuva jos joku osais kertoa mitä kautta täältä ne laitetaan?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itsekin taistelin tuon kanssa viikon ajan enkä ole vieläkään saanut asenneltua muuta kuin tv kanavat ja kellotaulun ilman viisareita. Pakkiksen Desktop threadikaan ei antanut valaistusta asiaan :(

No mä sain Sysmetrixin kautta sen sään tulemaan hyvin ja siinä on samassa kello. Ei ole sillä yhtään vaikeaa, senkun asentaa sen ohjelman ja käy valitsee mistä sään halii ja oli vielä tarkka lukema, mitä olen omasta mittarista katellu.

Minulla kans meni herneenpalko nenään kun noita konffasin, sit ku tarpeeks kaua rimpuilin niin sain kuin sainkin kaikki toimimaan. Olen kokonaisuuteen ihan tyytyväinen onneksi. :)

no kertokaahan sitten miten sen sään/tvohjelmat ja viisarikellon saa siihen. Aika kauan sitä tänään väsäsin ja tähän mennessä en ole itse pystynyt ongelmaa selvittämään.
tuolla desktop tredissä oli kuitenkin monilla laitettu ne niin vastauksia luulisi löytyvän

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom