Samuli Perälä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Manala
  • Aloitettu Aloitettu
neutraali sanoi:
Varuste penkki on eri asia entä t-paita penkki ja oletettavasti Perälä on ollut vielä nuihin aikoihin suht kevytkin. Aivan sama mulle uskon sitten kun tuollaisia itse nään.

Sama. Sen jälkeen kun näen, käyn toki vielä optikolla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
neutraali sanoi:
Varuste penkki on eri asia entä t-paita penkki ja oletettavasti Perälä on ollut vielä nuihin aikoihin suht kevytkin. Aivan sama mulle uskon sitten kun tuollaisia itse nään.

Tossa ylempänähän sanottiin, että kaveri oli ysiluokalle mennessään eli noin 15 vuotiaana nostanut 35 kiloo painoaan. Jos hän vielä oli enemmänki urheillut niin varmaan jonkun verran oli massaa jo aikaisemminkin eli varmaan oli tossa 15-16 vuotiaana jossain 90-110 kilon haarukassa.

Toi tulos on kyllä kova raw-nostona kenelle tahansa, saati sitten 16-vuotiaalle. Sanoisin, että erittäin lahjakkaalle jopa mahdollista.

MBC78:n kirjoituksesta ymmärsin, että hän olis ollu paikalla näkemässä, enkä nää mitään syytä miks hän fisustais tässä asiassa. Tietty voihan se olla, että noi on vaan jotain kuulopuheita mitkä on kulkenu(ja paisunu) noin 600 suun kautta ja kaveri on joku puoltuttu mille nyökätään salilla tms. MBC78 varmaan tän pystyy parhaiten selventämään. Ja Perälähän oli jossain välissä treenannut kehokisoihin, eikä sillon maksimit kuotenkaan nouse samaan tahtiin ku voimatreenillä. :piis:

torspo sanoi:
Toi tulos on kyllä kova raw-nostona kenelle tahansa, saati sitten 16-vuotiaalle. Sanoisin, että erittäin lahjakkaalle jopa mahdollista.

:
Ketä tässä pitäis uskoo kun kaverit sanoo että se on saanut 200kg penkistä 16vuotiaana ja mies itse sanoo että 18vuotiaana.

Kyllä ton vois uskookin 200kg penkistä 18v.
Painonnostaja Sagir Taner 76kg turkista ikää 18v:
tempaus 172.5kg työntö 202.5kg ilman mitään isompia lihaksia käsittämätöntä :hyper:

kimmo2543 sanoi:
Kyllä ton vois uskookin 200kg penkistä 18v.
Painonnostaja Sagir Taner 76kg turkista ikää 18v:
tempaus 172.5kg työntö 202.5kg ilman mitään isompia lihaksia käsittämätöntä :hyper:
Hirmu tuloshan tuo on mutta voimanostoa ja painonnostoa ei kyllä tule sekoittaa keskenään.

Quotataanpa tää vielä toistamiseen :)
Dangerous_Dave sanoi:
Huhutaan, että Metal Gymillä olisi männäviikolla käynyt eräs 15-vuotias, joka oli nostanut varusteilla penkiltä 200kg ja kyykännyt 300kg. :
Huhutaan myös että suomessa on nähty ufoja ja sanoohan se karpon kaveri"sammakko sää mies" että ufot olisivat jopa siepanneet hänet.
No joo voihan se 200kg nostanutkin jos paita on auttanut sen 50kg, mutta on se 150kg raw penkkikin kova 15vuotiaalle

No niin hyvät immeiset, olin Samppaan yhteydessä tästä asiasta ja sen verran wanhan miehen, allekirjoittaneen, muisti pätki, että Samuli teki noi edellä mainitsemani tulokset 17- eikä 16-vuotiaana. Tämä on nyt oikea tieto. Pahoitteluni virheestäni. :) Mutta "sali"penkki oli todellakin joka tapauksessa 200kg ja kyykkysarja 10x200kg ja pohjasta. Näin on näppylät.

Joku epäili, että olen nähnyt nuo tulokset syntyvän ja näinhän se on. Samalla -silloin ilmastoimattomalla- ja hyvin karulla salilla sboudattiin Sampan ja Koskisen Nikon (viime vuoden noviisiraskaan kultamitalisti) kanssa. Myös tällä palstalla toisinaan näkyvä Titan oli mukana geimeissä. Kun ottaa huomioon, että salilla oli meidän lisäksemme monia muita treenaamassa ja että salin pinta-ala oli noin 30-40m2, arvannette, että tunnelma oli tiivis. :D

t.MBC78 alias Juha Kyrönviita

ja oletan että kohta tulee perään vastaus että natuna :)
olokoot, kova on jätkä, siis toi samppa vaikkakin valikoiva muisti jos pohjana käytetään tuota vuonna 2002 tehtyä haastattelua. Tosissaan alkanut treenaan zannaz haastattelemana noin 20vuotiaana eli puoli vakavalla treenillä 200kg :eek: .
Toisaalta aivan sama :) .

neutraali sanoi:
Huhutaan myös että suomessa on nähty ufoja ja sanoohan se karpon kaveri"sammakko sää mies" että ufot olisivat jopa siepanneet hänet.
No joo voihan se 200kg nostanutkin jos paita on auttanut sen 50kg, mutta on se 150kg raw penkkikin kova 15vuotiaalle

No tuo 300kg kyykky on ainakin todistettavasti suoritettu. Metal Gymin foorumiltahan tuo selviää. Neutraalikin voisi viimein tajuta, että lahjakkuus voimaharjoitteluun eroaa ero ihmisten välillä yhtä paljon kuin miehen ja karhun voimat. Jotkut ihmiset penkkaavat ensimmäisellä yrityksellään yli 100 kiloa ja toiset vaan 20kg. Kaikki eivät voi olla jumalattoman vahvoja, Sad but True.

neutraali sanoi:
ja oletan että kohta tulee perään vastaus että natuna :)
olokoot, kova on jätkä, siis toi samppa vaikkakin valikoiva muisti jos pohjana käytetään tuota vuonna 2002 tehtyä haastattelua. Tosissaan alkanut treenaan zannaz haastattelemana noin 20vuotiaana eli puoli vakavalla treenillä 200kg :eek: .
Toisaalta aivan sama :) .
Mä en tiedä oletko koskaan livenä Samulia nähnyt, mutta mies on geneettisesti todella lahjakas, uskomattoman pyöreät lihakset ja niissä tolkuttomasti voimaa.

Jotenkin tulee tästä threadista mieleen Will Smith threadi;)

Force sanoi:
No tuo 300kg kyykky on ainakin todistettavasti suoritettu. Metal Gymin foorumiltahan tuo selviää.

Klippiäkin pitäisi olla tulossa sinne sivuille jossain vaiheessa. Neutraali on varmaan senkin jälkeen sitä mieltä, että paskat se mitään ole nostanut, paita ja trikoot ne painot nosti... Tuleekohan tästä varustesota-thread # 524551? :D

:offtopic:

Laitoin tuossa edellä linkin sivuilleni, jossa Bodauksen juttu Samulista oli skannattuna. Hetkellisestä kävijämäärän noususta kiinnostuneena serveri päättikin sitten poistaa sivuni sieltä kokonaan, koska skannaamani artikkelit eivät olleet englantia... Voi pahus :rolleyes:

Dangerous_Dave sanoi:
Klippiäkin pitäisi olla tulossa sinne sivuille jossain vaiheessa. Neutraali on varmaan senkin jälkeen sitä mieltä, että paskat se mitään ole nostanut, paita ja trikoot ne painot nosti... Tuleekohan tästä varustesota-thread # 524551? :D

Odotellaan sitä klippiä kuitenkin ensin ja tehdään sen jälkeen tuomioita.

Force sanoi:
Neutraalikin voisi viimein tajuta, että lahjakkuus voimaharjoitteluun eroaa ero ihmisten välillä yhtä paljon kuin miehen ja karhun voimat. Jotkut ihmiset penkkaavat ensimmäisellä yrityksellään yli 100 kiloa ja toiset vaan 20kg. Kaikki eivät voi olla jumalattoman vahvoja, Sad but True.
JOO joo tuntuu vaan nää varuste nostot olevan jo niin hullulla mallilla että kyllähän se 15v on voinutkin kyykätä sen 300kg ja penkata 200kg, varmaan kohta jo jotkut 12vuotiaatkin tekee nuita tuloksia, edellyttäen että ne on SUPERLAHJAKKAITA :rolleyes: .
Mike sanoi:
Mä en tiedä oletko koskaan livenä Samulia nähnyt, mutta mies on geneettisesti todella lahjakas, uskomattoman pyöreät lihakset ja niissä tolkuttomasti voimaa.
En oo livenä nähnyt, mutta kyllähän sen jo kuvista näkee että mies on tosi lihaksikas kaveri ja oon video klippejä nähnyt hänen nostoistaan ja voimaakin on kuin pienessä pitäjässä.
onion sanoi:
Juu niin tulee. Ja mikä hauskinta sama mies ei taas usko ketään eikä mitään ennen kuin itse näkee. :D
Ja sinä ilmeisesti uskot kaikkeen mitä kuulet. :david:
Dangerous_Dave sanoi:
Neutraali on varmaan senkin jälkeen sitä mieltä, että paskat se mitään ole nostanut, paita ja trikoot ne painot nosti... Tuleekohan tästä varustesota-thread # 524551? :D
Paita ainakin on auttanut todella paljon siihen penkkiin sitä et voi itsekään kiistää, kymmeniä kiloja.

neutraali sanoi:
Ja sinä ilmeisesti uskot kaikkeen mitä kuulet. :david:
Ei kyllä minun täytyy vähintäänkin nähdä, kuulla, koskea, maistaa ja vielä jopa haistaa ennen kuin kuulen näkemäni todeksi. :david: takasin sulle.

Parkanosta tulee isoja poikia.

Minäkin olen kai sitten joskus vielä iso. :rolleyes:

Samuli on muuten aivan huippu tyyppi. Äijän asenteella pääsee vielä pitkälle. :thumbs:

mirkku sanoi:
Mita ei oo totta,et joku on vahvempi kuin ma tai Neutraali!
En usko ei pida paikkaansa siis :anssi:
Ho hoo dille, luuletko että vertaan jotain voimanostajien tuloksia omiin tuloksiin, en todellakaaan, en ole mikään voimanostaja vaan ihan täys harrastelija, niinkuin varmaan 99% pakkislaisista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom