Samsungin kilpailu - Pwnaako Pakkis? Suuri taisto Muro vs Pakkis! Osallistu!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ratusz
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mukana :rock:

Miksi pakkiksen ylivoima on näin huomattavaa? Olisiko kuitenkin niin, että nämä rivit ovat olleet jo pitkään motivoituneita ja hyvin organisoituja. Joukkomme on yhtenäinen vaikkakin se koostuu yksilöllisistä persoonista jotka päivittäin antavat oman osuutensa tämänkin foorumin monimuotoisuuteen. :worship:

"Ennen uskoin älyn voittoon
Oli tapanani lueskella filosofiaa aamunkoittoon
Kunne paikalle tuli kas, bodaajakuningas
Sano minulle huhuu, se on liha joka puhuu
Ja se meidät yhdistää"

Tämä lievästi moderoitu versio Eppujen Urheiluhullusta selventänee tät yhteisöllisyyttä :D

Se on sitte tonnin ero

Onnittelut tulevasta voitosta.:thumbs: Teillä vaan on yksinkertaisesti ylläpidon osalta parempi henki täällä. Aikaisemmin olen pitänyt tätä Pakkotoiston foorumia pienenä, mutta sitä se ei todellakaan ole vaan hakkaa muronkin.:worship:

mezzizzä

attachment.php

Pakkisvsmuro.jpg

En jaksa tutkia, onko joku jo tuosta huomauttanut, mutta tuo Muropaketin laskurihan on väärässä. Luulisi todellisten nörttien osaavan laskea, kuinka monta ääntä siihen voittoon tarvitaan. Kaikenlisäksi, eikös ne nörtit yleensä tämän näsäviisastelun ja pilkunviilaamisen taida? Mitä vittua, kyllä mä luulen, että se penkkikisa Muropakettilaisten kanssa kannattaa jättää pitämättä.

Tuolla laskurin ilmoittamalla voittoon tarvittamalla äänimäärällä pääsisi vasta tasoihin.

2100!! :rock:

"Ennen uskoin älyn voittoon
Oli tapanani lueskella filosofiaa aamunkoittoon
Kunne paikalle tuli kas, bodaajakuningas
Sano minulle huhuu, se on liha joka puhuu
Ja se meidät yhdistää"

Tämä lievästi moderoitu versio Eppujen Urheiluhullusta selventänee tät yhteisöllisyyttä :D

Siinä se tuli. En vaan itse sitä saanut tuohon muotoon vaikka koitin kynällä ja voimalla. Ihan pakko nyt kysyä kun tuo ero on noin paljon jo, että onko joku täältä foorumilta käynyt kusemassa muroihin? :D

Vittu repesin tota kuvaa:worship:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom