Samsungin kilpailu - Pwnaako Pakkis? Suuri taisto Muro vs Pakkis! Osallistu!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ratusz
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
MUTTa jaa nyt mää ymmärrän. notta tomin foorumi on pakkista vastaan . heh no eipä oo tähän mennessä paljon näkyny, eroa 450 pistettä :D

mä oon nyt hankkinu semmoset 30 ääntä . Ja se riittää, Tulee jo korvista vaikka taistelua käyty vasta päivä. Nyt nukkumaan ja huomenna uusiks. Kuka jää kipinävahtiin? :D

:D tää on kyl mahtava juttu.. Noita ääniä ehtii tulla kyllä uskomaton määrä..

Kaikista perheen puhelimista lähetetty eli +5.

jebujee

Annoin äänen Pakkikselle molemmista liittymistäni. Onneksi en vielä ehtinyt sulkea toista liittymää.

Huvikseni kävin muuten katsomassa muropaketin vastaavan threadin. Se oli kasvanut 13 sivun mittaiseksi :)

Meillä on vielä monta irc-yötä jäljellä ja bodareilla on vaan muutama hassu salipäivä jäljellä. Kyllä me voitetaan

kuus ääntä nyt oon saanu käärittyä kokoon.

"Kattokaa nyt noiden foorumia kuinka pinnallista meininkiä kuinka monet ovat laittaneet rasvatut lihaksensa näkyviin."

Vihollisleirin desantti yritti naamioitua paniikissa Maurice77:ksi, mutta NGV yllätti tämän puskasta ja huusi REVEAL YOURSELF!

Pahuuden kätyri huusi kauhuissaan tullessaan paljastetuksi: "OH HELL NO, GIVE ME SOME MERCY!"

no mutta kuinka monta tuhatta tulee käymään sivuilla vielä 11 päivän aikana, siis eri kävijöitä. varmasti heistä osa äänestää ja innostuu myös pyttämään kavereitaan messiin. Mulla on ainaki vielä pari ässää hihassa jolla hankin ääniä lisää :D

nyt nukkumaan j
aksaa huomenna kolistella miekkoja teräksisiä, kannella miehiä, haavoittuneita ja verisiä :D

Mike sä jäät kipinävahtiin :D

vittu eiköhän laiteta sotilasarvot tohon profiili tekstiin tai mikä onkaan, mike voi olla marsalkka :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom