Samsungin kilpailu - Pwnaako Pakkis? Suuri taisto Muro vs Pakkis! Osallistu!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ratusz
  • Aloitettu Aloitettu
"Huomenaamulla menee pakkislaisilta aamurahkat väärään kurkkuun, kun huomaavat mitä yönaikana on tapahtunut. No ainakin salilla rauta nousee vitutushurmoksessa."

:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Back to basics, tästä on tulossa perinteinen käsikähmä!

attachment.php

Liitteet

• MUROBBS.jpg
    MUROBBS.jpg
    67,9 KB · Katsottu: 525
Täältäkin lähtee viestit pakkikselle.

Laitetaan muroille weetabixit väärään kurkkuun!!

niinno todellinen kisa käytäisiinkin jos ei muut foorumit tähän sotkeutuisi, siis ainakaan liittolaisiksi. Mun mielestä paras olis ihanvaan pakkis vs murot, ei muita tai ainakin yrittää sitten ihan omalla nimellään. Varmana hävitään tää jos nörtit saa muut mukaan

niinno todellinen kisa käytäisiinkin jos ei muut foorumit tähän sotkeutuisi, siis ainakaan liittolaisiksi. Mun mielestä paras olis ihanvaan pakkis vs murot, ei muita tai ainakin yrittää sitten ihan omalla nimellään. Varmana hävitään tää jos nörtit saa muut mukaan

No jos kaikkea ruvetaan sotkemaan mukaan niin silloinhan yksilöt vaikuttaa. Eli ruvetaan jokainen mesoamaan omalla foorumillaan. Kyllä mäkin olen vakiasiakas ainakin 6-7 foorumilla, eri juttu tahtooko niitä alkaa tähän vetämään mukaan. Sitäpaitsi. Mitä vahvempi liittolainen, sen varmemmin se tahtoo tehdä oman tilin ja äänestää itselleen..

Naurettavaa on, mutta ääni annettu käyttäjälle Pakkis

Manowar - Battle Hymn
PS. Toivottavasti netistä lähetettävät ilmaistekstarit ei toimi tässä,muuten nörtit vetää ohi molemmilta puolilta.

Ei sitä ryssääkään olisi hoidettu ilman apuja. Reservien värvääminen on nimen omaan sitä sodankäyntitaitoa. Kenraali Mike, tee kaikkesi!

Murot väitti, että jos ne voittais, niin ne lahjottas palkinnon Mikelle :lol2:

Aika paha :D

Murot väitti, että jos ne voittais, niin ne lahjottas palkinnon Mikelle :lol2:

Aika paha :D
Tossa on jo asennetta. Kiitos murolaiset. Jos pakkis voittaa, niin annetaan se palkinto lapsille hyväntekeväisyyteen.............................hmmmm.......................mutta silloinhan se menee murolle.....................WIN WIN!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom