Samsung LE37M86, sisäinen kaapelidigiboksi ongelma

Mulla on eilen paketista otettu Samsung LE37M86BCX, ja tv:n oma kaapelidigiboksi ei löydä muita suomalaisia kanavia kuin Urheilukanavan ja Voicen. Muut on jotain saksalaisia ennustaja-kanavia.

Mulla on myös Topfieldin ulkoinen boksi, jolla YLE, MTV3 ym. löytyy. Jos haen ihan samoilla tiedoilla manuaalisesti Samsungilla niin väittää, että ei muka mitään löydy. Osaako joku auttaa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kannattaa kysellä dvdplaza foorumilta. sielä on asiantuntevaa väkeä. Tosin.. ootko hommannu ko. tv:n saksasta? Jos ei meinaa kanavia löytyä niin puhelu liittoo.. eiku huoltoon.

Suomesta ostettu. Soittelen huomenna Samsungille, jos ei muualta löydy ratkaisua. Voiskohan se olla, että tv:n mielestä signaalin laatu on liian huono ja se ei siksi sitä löydä/näytä

Mulla on eilen paketista otettu Samsung LE37M86BCX, ja tv:n oma kaapelidigiboksi ei löydä muita suomalaisia kanavia kuin Urheilukanavan ja Voicen. Muut on jotain saksalaisia ennustaja-kanavia.

Mulla on myös Topfieldin ulkoinen boksi, jolla YLE, MTV3 ym. löytyy. Jos haen ihan samoilla tiedoilla manuaalisesti Samsungilla niin väittää, että ei muka mitään löydy. Osaako joku auttaa?

Onko tv kaapeli- vai anteennitaloon tarkoitettu?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom