BB Sami Tuovinen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 40111
  • Aloitettu Aloitettu
Samilla kisat sunnuntaina. On kova!

IMG_5811.webp

Tämä ei tainnut ykköskisa olla joten kuntokaan ei sen vuoksi ihan änkyrä kireä? Korjatkaa jos olen väärässä
Ei ollut tarkoitus osallistua tähän kisaan alunperin ja 4vk ennen kisaa päätin, että tarvitsen kokemusta ennen pääkisaa. Tärisin ennen lavaa kuin haavanlehti niin oli oikea päätös 😂 kunto vajaana sija4 oli minusta todella hyvä suoritus tuossa lineupissa. Olin myös pitkään sijalla 3, mutta käänsivät neljänneksi. Isoin onnistuminen oli se, että nyt tiedän lihasmassan olevan riittävä. Olin jopa yksi isoimmista tuolla

Ruotsissa oli tosiaan jälleen kerran kova taso kuten yleensä näissä NPC Sweden karkeloissa Södertäljessa, vähän oli porukkaa miehistä Suomesta kisaamassa vaikka tasoltaan kisat ovat yksi Euroopan parhaista. Kisaajista pidetään hyvä huoli ja bäkkärillä on tarjontaa sekä hyvät puitteet olla. En ymmärrä miksi ei vedä enemmän jengiä meiltä, Suomen kisat esimerkiksi on aivan eri levelillä ja rohkeasti pitäisi lähteä rajan yli. Hienoa oli nähdä tämän ketjun herra kisaamassa sekä vielä super raskaassa, kiva nähdä että Suomesta löytyy vielä raskaassa potentiaalia.

Back
Ylös Bottom