BB PRO Sami Jaukkuri

Google: "peter Molnar height"

Peter Molnar heavyweight athlete. PROFILE. Height:174 cm. Off-Season Weight: 106 kg. Competition Weight: 92 kg

Näyttää tuo voittaja puoli päätä pitemmältä,oisko lähemmäs 190cm?

Tää nyt karkaa muihin kisaajiin,oisko samista kuvia? ei jiipeekään ole puhunu tästä kisasta enää tavuakaan instassa kisapäivän aamun jälkeen?

Onko kundit mykkäkoulussa ku jiipee kyllä muuten postas kokoajan kisasta ym.mutta sitten katkes ku seinään ja muita juttuja enää postailee..

Sami laitappa oma yhteenveto omalta kohdalta,menikö joku pieleen viimeistelyssä vai mitä te siellä touhuatte? Ette kai te ryyppää siellä?

Tää nyt karkaa muihin kisaajiin,oisko samista kuvia? ei jiipeekään ole puhunu tästä kisasta enää tavuakaan instassa kisapäivän aamun jälkeen?

Onko kundit mykkäkoulussa ku jiipee kyllä muuten postas kokoajan kisasta ym.mutta sitten katkes ku seinään ja muita juttuja enää postailee..

Sami laitappa oma yhteenveto omalta kohdalta,menikö joku pieleen viimeistelyssä vai mitä te siellä touhuatte? Ette kai te ryyppää siellä?

Haha 😂

Kyllähän se Jiipee päivitteli ig storyyn materiaalia pitkin kisapäivää. Takahuoneessa oli sen verta pimeää, että sieltä ei oikein kuvia saanut otettua.

Kunto oli hyvä. Koitettiin hakea vähän paineisempaa kuntoa Apconin sijoituksen perusteella, mikä saattoi sit viedä sitä parasta terävyyttä, eli sen ehkä mun vahvuuden parhaimmillaan, eli kuiva ja kireä. Samallahan sitä teki sen tyhmän virheen, että oli se yks targetti lavalla (Peter) ketä lähteä haastaan ja unohti samalla ne reilu 10 muuta ukkoa, jotka olikin rajussa kunnossa.

Tuomaripalaute oli saman tyylinen, että se "hard and grainy" on se mun juttu, että älä muuta sitä.

Nyt Britteihin kahden viikon päästä olis tarkoitus hakea taas sitä minun perus kuivaa skeletor-lookkia, mutta koitetaan vielä nostaa vähän sitä friikkiysastetta korkeammalle.

Liitteet

• IMG-20190929-WA0001.webp
    IMG-20190929-WA0001.webp
    46,6 KB · Katsottu: 1 224
Tiheään kisaat,onko britit viimeiset tälle vuodelle?
Tsemppiä,aja niitä muita! Laita se "kohta pannaan" -paita takahuoneeseen niin oppivat olemaan varpaillaan vähän.
EDIT:
Jaa,ne meni nuo instastoryt sitten ohi,ku eihän ne säily ku 24 tuntia siellä.

Tiheään kisaat,onko britit viimeiset tälle vuodelle?
Tsemppiä,aja niitä muita! Laita se "kohta pannaan" -paita takahuoneeseen. Onko Englannin kielistä semmosta?
Se paita päällä vois kyllä saada henkisen yliotteen ja alkas porukalla värit valumaan 😂

Kyllä Britit näillä näkymin viimeiset tälle vuodelle. Jos kaikki menee hyvin, niin keväällä ois toukokuussa tarkoitus taas kisailla. Siinä olisi se ~30 viikkoa kisojen väli, niin kerkeäisi tehdä pienen harjoituskaudenkin välissä.

Moro pitkästä aikaa.

Ajattelin vähän kirjotella mitä tehny ja missä mennään.

Kisojen jälkeen pidin siinä pari viikkoa ihan totaalilepoa salilta ja pikku hiljaa ottanu taas kiinni siitä tämän talouden normiarjesta. Meille syntyi tosiaan jokunen viikko ennen Apconia toinen muksu, niin sille tässä koittanut opettaa, että minäkin olen olemassa, kun ensimmäiset 3kk sen elämästä minä olin aika omissa maailmoissa, kun energiat vähissä ja ajatukset muualla. Nyt kun se hype kisaamisesta omassa päässä laskeutunut ja päässyt pois sieltä dieettikuplasta, niin voin kyllä sanoa, että oon taas päässyt siihen balanssiin, mikä tärkeää, että tätä hommaa jaksaa, kun on niitä muitakin asioita elämässä, mitkä pitää ottaa huomioon.

Kisapuolelta sen verta, että vähän pyörittelin tuossa mielessä, että kisaisin jo keväällä, mutta nyt kääntynyt ajatukset siihen, että menee ensi syksyyn. Kehitystä taas tarvii ja tämä aika huhtikuun puoleen väliin on vaan liian lyhyt siihen. Tällä hetkellä jumpannut sen viisi kertaa vkoon ja niin ajattelin myös tehdä ainakin nyt jonkin aikaa ja otan muutenkin vähän lisää lepoa mukaan ohjelmaan. Viime harjoituskausi meni käytännössä 3-jakoisella ilman ylimääräisiä lepo- tai kevennysjaksoja, niin jospa se kehityskin sieltä tulisi, kun nyt antaisi vähän enemmän lepoakin, eli se balanssi tämänkin suhteen.

Semmosta tänne näin lyhyesti :D

Moro,

Alkuperäinen pläänihän tässä on ollut, että syksyllä kisataan ja kisakausi sijoittuu syyskuun loppuun ja lokakuulle. Kisoja olisi ainakin Briteissä, Unkarissa ja Tanskassa, mistä valita mitkä käy. Tällä hetkellä kuten kaikki tietää tosin on hyvin epävarmaa järjestetäänkö kisoja syksylläkään.

Tämän hetkiseen päivittäiseen tekemiseen asia ei onneksi vaikuta. Kisapreppi alkaisi juhannuksen jälkeen suunnilleen, joten aikaa on onneksi vielä. Tottakai sitä on jo henkisesti valmistautunut siihenkin, että tulee välivuosi.

Juteltu vähän tuon Kohosen Tonin kans, että pidettäs meki semmonen insta live, niin siellähän sitä vois tarkemmin availla miten menny ja mitkä tarkemmat suunnitelmat.

Back
Ylös Bottom