Sami on kyllä massiivinen ja kondis aina huippuluokkaa!
Tsempit vielä viimeistelyviikolle!

Tsempit vielä viimeistelyviikolle!Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Tsempit vielä viimeistelyviikolle!Tätä jään mielenkiinnolla seuraamaan, mies on niin ahkera liikkumaan että tässä saisi veikkauksella kertoimet kohdilleenSaiskos Herra Jaukkuri raahattua ruhoaan stadiin studiokuvauksiin missään raossa?
Tästäkin puhuttu vissiin joka vuosi. En vaan halua luvata ja lyödä lukkoon mitään, koska mikään ole paskempaa, kuin katteettomat lupaukset. Nyt tullaa Helsinkiin torstaina, kisat lauantaina ja sunnuntaina kolmen jälkeen lähtee lento takaisin Rovaniemelle.Saiskos Herra Jaukkuri raahattua ruhoaan stadiin studiokuvauksiin missään raossa?

Joo, siis oli se Pro kilpailu mistä 5. sija tuli. Minä kuitenkin ite ajattelen, kun en sillon vielä omistanut statusta, niin tästä lähtee nyt se mun ura pca-ammattilaisena.Miten mä luulin, että Jaukkuri kisas ammattilaisena jo siellä MM kisojen jälkeen? Vai mikä tää sarja oli missä tuli 5. Sija ja 500e?