Samat UFC hupparit eri hinta

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ekassa linkissä hinta on punnissa ei dollareissa. Suomessa nää nyt on vaan kalliimpia yleensä. Eikai siihen sen erikoisempaa syytä ole.

Kysyin niilt: "Can I by Red UFC Zipped Hoody and can you send it to finland? How much cost postage if you sending it to finland?"

Niin vastaus: "Yes, we ship to Finland and postage is free. Go through the site to place your order."

Eli tota onks se siis postikulut ilmaiset?? Eli tulee hinnaksi vain toi 34 dollaria?? o.O Anteeksi mun huono englannin kieli.

Kysyin niilt: "Can I by Red UFC Zipped Hoody and can you send it to finland? How much cost postage if you sending it to finland?"

Niin vastaus: "Yes, we ship to Finland and postage is free. Go through the site to place your order."

Eli tota onks se siis postikulut ilmaiset?? Eli tulee hinnaksi vain toi 34 dollaria?? o.O Anteeksi mun huono englannin kieli.

ilmaistahan se näyttää olevan mutta edelleenkin 33 puntaa ei dollaria, niissä on aika iso ero

33 dollaria on 22 euroa mutta 33 puntaa on 36 euroa

varmaan voit sen 10-15 euroa laskea postikuluja vähintään, ja jos rupeat tilaamaan isompia eriä niin tulli saattaa kysellä et kenelles nämä tulee..

EDIT: jahas siellä sivuilla onkin tollaista infoa, no postikulut ei ole sitten varmaan mitään..

"How much is delivery?

Standard delivery is free of charge in the UK and Europe.

We do not dispatch or deliver to any country outside Europe. Specifically this refers to North and South America, Canada, Australasia, Asia and Africa.

We dispatch most orders by Royal Mail, using 'Recorded Delivery' if applicable. Occasionally we will use a Carrier and a signature will be required on delivery. Please advise us if there is a problem with this or the location of your address."

Kyseiseltä sivulta lainattua. Ja kuten todettua postikuluja ei tule Britteihin eikä muuhun Eurooppaan. Amerikasta tilatessa kannattaa tarkasti laskea tullit yms kulut, sillä saattaa hinta nousta jonkun verran tuoteryhmästä riippuen. Suurella todennäköisyydellä tavarat haetaan tullista.

Briteistä tilaaminen on järkevää ja hyvin usein edullista. Kannattaa toki tarkastaa postikulujen osuus, mutta usein ne ovat niin merkittävän pieniä, että homma kannattaa. Ja mitä erikoisempi vaate tai varuste, niin nopeammin saa kun tilaa itse ulkomailta, kun odottaisi, että joku suomalainen putiikki tilaa sen sinulle. Ja tietenkin suoraan tilaamalla saa halvemmalla. Periaatteessa ihan järkeenkäypä topikki, ehkä tätä vois laajentaa yleisemminkin nettitilaamiseen liittyväksi.

Ja tossa vielä linkki Clear Visionin sivuille kohtaan Delivery:

https://www.clearvision.co.uk/static-pages/delivery.html

EDIT: hitaahko

Bensa on Venäjällä Suomea halvempaa. Virossa viina on Suomea halvempaa. Saksassa käytetyt autot voivat olla Suomea halvempia. Jenkeissä Levikset on Suomea paljon halvemmat.

Mikäli olen väärässä, pyydän lapsellista kommenttiani anteeksi, mutta etkö Aloitteliaus oikeasti tiennyt vastausta kysymykseesi?

Bensa on Venäjällä Suomea halvempaa. Virossa viina on Suomea halvempaa. Saksassa käytetyt autot voivat olla Suomea halvempia. Jenkeissä Levikset on Suomea paljon halvemmat.

Mikäli olen väärässä, pyydän lapsellista kommenttiani anteeksi, mutta etkö Aloitteliaus oikeasti tiennyt vastausta kysymykseesi?
Veikkaan että herra huomasi tämän juuri ja luuli lyövänsä muut ällikkällä!

Ite on tullut tuolta pari kertaa kuteita tilattua ja hyvin on tullut perillekkin. Suosittelen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom