salmiakilla kasvaa lihakset ja suonetkin värjäytyy..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja depot
  • Aloitettu Aloitettu
niinpä..

kannattas nutri plussan/fenno sportin tyyppien vähän miettiä mitä lehteen laittaa ja kandeis kp ouraman h-i-e-m-a-n miettiä mitä skeidaa sinne lehteen päästää.Jos yksi "suuri" tarkoitus on vuosien saatossa tuoda kehonrakennusta enemmän esille julkisuuteen ja saada tavallisessa tallaajassa hieman suopeampaa suhtautumista koko lajia kohtaan niin tuo on yksi varma tapa laittaa kapuloita rattaisiin oikein kunnolla.

Lisäravinteiden mainonta on muutenkin mennyt suurelta osin yli järjen ja se on koskenut pääsääntoisesti aiemmin lähinnä jenkkiläisiä tuotteita,mutta näemmä kyllä suomessakin osataan....ja hyvin.

Kohta 10vuotta oon ollut sairaalassa hommissa ja kaikenlaista oon potilailla nähnyt,mutta en mustiksi värjäytyneitä verisuonia.

Tätä menoa kehonrakennuksen "underground"-maine säilyy ja pitkään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
"Ok"

Nutriplussalla muuteski ampuu ne mainokset yli. Ainakun Marko ja Marjo krishistä juttua lehessä niin niissä keskitytää vaa kehumaan nutriplussaa mutta muuta asiaa ei sitten olekkaan.

itse kun näin tuon mainoksen niin vaihdoin sivua,ihan älytöntä tekstiä jo,yrittävät herättää ihmisten huomiota,mutta ainakin minuun vaikutti päinvastoin,en edes harkitse tuotteita joissa "luvataan" tuollaista,edes huumorilla.

Jaajaa, mä ainakin oon käsittänyt noi mainokset sellasiks parodioiduiks vitseiksi noista tosissaan tehdyistä "700% testotasojen kasvu ja puolimetriä pidempi penis" kusetus mainoksista.

Läpän tasoon en ota mitään kantaa mut eikai siinä tosissaan kuitenkaan väitetä, että verisuonet olis mustaks värjäytynyt tai blondien hiukset muuttunut maitokahvin ruskeiksi. Sitäpaitsi huonoa mainostahan toi vaan olis, ja ilmeisesti onkin jos kaikki ei niitä huumorilla ota.

Viittiskö joku kertoa sanatarkasti kertoa, mainoksen parhaita paloja. Niin pääsee arvioimaan. :rolleyes:

Mua ärsyttää kans se Sotkan mainos, missä se setä kannetaan sänkyineen ulos kämpästä. Pian kaikkien huonekalukauppiaiden maine mennyt iäksi, kun pelotellaan ja mustamaalataan, että miehet hakevat väkisin ulos! :jahas:

Tosikko saa olla, jos tuollainen häiritsee. Tuskin se maine mihinkään suuntaan muuttuu yhden proteiinimainoksen takia. Lehti täynnä pillerimainoksia ja lihaksikkaita miehiä. Eiköhän se tavis lehteä tavatessaan muutenkin ajattele negatiivisia. Jos ei ole älyä etsiä oikeasti tietoa asiasta, niin luulkoon mitä luulee.

Makuna salmiakki prode vois olla aika taivaallista...

inflames sanoi:
Tosikko saa olla, jos tuollainen häiritsee. Tuskin se maine mihinkään suuntaan muuttuu yhden proteiinimainoksen takia. Lehti täynnä pillerimainoksia ja lihaksikkaita miehiä. Eiköhän se tavis lehteä tavatessaan muutenkin ajattele negatiivisia. Jos ei ole älyä etsiä oikeasti tietoa asiasta, niin luulkoon mitä luulee.

tarkoitat oikealla tiedolla oikee tietoa tuotteista, vai oikeaa tieto bodauksesta ja sen naturaalina treenaamisen rajoista? meinaan jos etit jonkun " teston 700% lisääjästä " tietoa, niin et saa muuta kuin " tämä tuote sisältää paskaa, joka lisää teston tuotantoa 104731473978 kertaiseski " eli oletan, että tarkotit oikeaa tietoa bodauksesta

Itse kun luin tuon tekstin Body-lehdestä, niin ajattelin, että kaikkea ne lisäravinne myyjät keksii. :rolleyes:

KSENA sanoi:
tarkoitat oikealla tiedolla oikee tietoa tuotteista, vai oikeaa tieto bodauksesta ja sen naturaalina treenaamisen rajoista? meinaan jos etit jonkun " teston 700% lisääjästä " tietoa, niin et saa muuta kuin " tämä tuote sisältää paskaa, joka lisää teston tuotantoa 104731473978 kertaiseski " eli oletan, että tarkotit oikeaa tietoa bodauksesta

Joo, lähinnä ajoin takaa tätä proteiinivalmiste=hormooni käsitettä mikä yllättävän monelta löytyy.

Joo o. satuin eräästä nimeltämainitsemattomasta liikkeestä pari pussia halpaheraa tilaamaan niin pakettiin oli ahdettu mukaan repullinen mainoksia ja 2x A4 arkkia jossa oli pitkä lista aineita joita ilman ei lihasmassaa saa kasvatettua :D vähän yliammutuksi menee kieltämättä.

Since 1988 sanoi:

Siis sitähän tossa mainoksessa just mainostetaan. Ei se kuulema kyllä mitään hyvää oo tai näin olen ainakin kuullut...

EDIT: Tai itse asiassa taidetaan mainostaa palkkaria, mutta saa sitä prodeakin salmiakkina

Ne mainokset on sellasissa lehdissä että kyllä varmasti menee just oikeille lukijoille jotka tajuu pointin. Paskojahan ne on läppänäkin mutta ei niitä voi ymmärtää väärin.

hafanafa sanoi:
Nutriplussalla muuteski ampuu ne mainokset yli. Ainakun Marko ja Marjo krishistä juttua lehessä niin niissä keskitytää vaa kehumaan nutriplussaa mutta muuta asiaa ei sitten olekkaan.

Yhden NP:n mainoksen olen nähnyt missä Krishi oli, ja se oli ainakin pääasiassa heitetty ihan tsoukiksi. Älyttömäksi sellaiseksi. No, tulipa kuitenkin lueskeltua mainosta sitten enemmänkin, ja siinä kyllä oli nimenomaan asiaa omien tuotteiden kehumisen sijaan.

Miten joku voi muuten viitsiä aloittaa tämmösen threadin?

Since 1988 sanoi:

Eikä vois, kun on kysy nutriplussasta:urjo: oikeasti, yhtään hyvänmakuista tuotetta en ole niiltä löytänyt.

Jännä juttu tuokin, muistaakseni salmiakki ei edes oikeasti ole mustaa.
Kerran tuota kemian tunnilla tehtiin niin se oli valkoista jauhetta...;) .
Korjatkaa jos olen väärässä...

Case sanoi:
Jännä juttu tuokin, muistaakseni salmiakki ei edes oikeasti ole mustaa.
Kerran tuota kemian tunnilla tehtiin niin se oli valkoista jauhetta...;) .
Korjatkaa jos olen väärässä...
ammoniumkloridi on valkosta tosiaan mutta kiistätkö että noi karkkihyllyillä olevat salmiakit ei ois mustia?:david: Mä uskon kyllä omiin silmiini.:D

NATO sanoi:
ammoniumkloridi on valkosta tosiaan mutta kiistätkö että noi karkkihyllyillä olevat salmiakit ei ois mustia?:david: Mä uskon kyllä omiin silmiini.:D

Hehe, ehkäpä väriaineella on jotain osuutta asiaan...:arvi:

Since 1988 sanoi:

Pakkisniksi: ota perusheraa (maustamatonta) tee siitä juoma nauti juoma. Tämän jälkeen tommonen 50-100g turkinpipureita mutustellen ja pakkista lukien. aika hyvä palkkari :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom