Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Lasse veti (onneks) kylmät annille!

No haista pitkä vittu!

Lassi ja Paula on sekopää sosiopaattipaskiaisia kun kieltävät Severiä näkemästä mummoaan, koska ovat vitun idiootteja kun kuvittelevat, että se on mummon vika jos täysikasvuiset pojat teki mitä teki.

Mun puolesta Lasse ja Paula ansaitsee kuoleman kesän päätösjaksossa kun olivat niin kusipäitä. Kuolkoot pois. Huonot vanhemmat. Anni on mukava mummo, joka voisi ottaa Ulla Taalasmaan pestin.

No haista pitkä vittu!

Lassi ja Paula on sekopää sosiopaattipaskiaisia kun kieltävät Severiä näkemästä mummoaan, koska ovat vitun idiootteja kun kuvittelevat, että se on mummon vika jos täysikasvuiset pojat teki mitä teki.

Mun puolesta Lasse ja Paula ansaitsee kuoleman kesän päätösjaksossa kun olivat niin kusipäitä. Kuolkoot pois. Huonot vanhemmat. Anni on mukava mummo, joka voisi ottaa Ulla Taalasmaan pestin.

No mutta tuostahan se frouva saakin vettä myllyynsä ja vanha kunnon Vanalan kidnappausrulianssi käynnistyy jälleen.
Tosin salkkareissa on kidnappailtu porukkaa viimeaikoina oikein urakalla (Katariina & Niko, ja viimemmäksi Ipi), että vois jotain muuta metkaa tällä kertaa...

Näittekö sen tytön hymyn, kun Tale tuli ulos sieltä invavessasta ;-)

Mun teoriani on edelleen se, että Talella on jäätävän kokoinen muna, jota hän vielä osaa käyttää. Siksi Matleenakin musiikkia kuunnellessaan tuli kosteeks ja halus sitä melaa. Tale vaan päästelee tyhmiä kommentteja kun sil tulee seisokki, kun mela vie niin paljon verta, että aivot jää ilman.

...ttu
Mutta miksei serveriä jo kidnapattu? Sehän oli niin helppo saalis siellä kun jäi pihalle yksin leikkimään.

Mä en kanssa tajua miks natofaija ei paukonu sitä päin pläsiä kun se tuhos läppärin!Hermot menee serveriin! :curs:

Back
Ylös Bottom