Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
noniin, heitetääs nyt jotain vitun analyysiä tulevista jaksoista. eilinenhän jäi siihen kun aaron, eeron, jaakko saariluoman ja juhani tammisen äiti anni, sanoi lasselle: "lasshhffe, mä olen ssfeverin mummi. mä olen aaron ja eeron äiti." no lasse jäi siihen sitten tsiigailemaan periteisellä eivoivittuollatotta-katseellaan. no nythän on sitten tasan kaksi vaihtoehtoa mitä tulee tapahtumaan.

skenaario 1: lasse muistaa kuinka vitun mukavia jätkiä aaro ja eero oli, halaa annia ja toivottaa tervetulleeksi sukuun ja käskee illaksi perhesaunaan.

skenaario 2: lasse muistaa että aaro ja eero olivat kusipäähomoja, päästelee puolittaisia kirosanoja huultensa välistä, ottaa severin mukaansa ja uhkaa tappaa annin hirvikiväärillä mikäli näkee vielä joskus. no tästähän saadaan kesätauolle siirtymiseen jännitystä; anni tietysti äffssänä kidnappaa severin mökilleen ja alkaa helvetillinen ajojahti jota johtaa antti "stadin ainoo" polvijärvi. toivotaan että agentti laitelakin joutaa avuksi.

muita tulevia tapahtumia: samassa asunnossa asuvat cindy ja se ruma jonka nimeä en nyt saa päähän. enivei, munankipeät rintalan siskokset. koska talesta ja ossista ei ole ollut saatana taaskaan mitään hyötyä, täytyy hakea apua jostain muualta kuin pihlajakadulta. no mutta kukapas muukaan voisi auttaa kuin janne "hame lyhyeks ja talelle tuheroa" haukkala!! no tästähän seuraa tietysti se, että ossi saapuu paikalle kesken kolmen kimpan ja huutaa cindylle "miten sä voit tehdä noin, sä oot mun lapsen äiti?!" no tällä saadaan taas lisää jännitystä kesätauolle, varsinkin kun se mikä vittu sen nimi nyt olikaan huutaa että "eihän se edes ole oikeasti teidän vauva!"

eli jänniä paikkoja tulossa vielä ennen kesätaukoa, saa nähdä kenen naama jää viimeisenä siniseksi!

Siin sulle vittu http://urbaanisanakirja.com/word/ipi/

Elämä on ihmeellistä.

Urbaanisanakirja on sitten surkea, kun Ipi:ssä on Pe ja Ismo Laitelan nimessä ei ole Peetä. Joten kannattaa olla käyttämättä surkeita sanoja.

Toivottavasti Lasse antaa anteeksi Annille. Ei kukaan voi olla niin idiootti, että syyttää äitiään täysikasvuisten poikiensa tekosista. Anni on mukava rouva, joka ansaitsee nähdä lapsenlapsiaan. Sitä on kiva katsella.

Ei morjens:D

Janne hommasi Talelle ilmeisesti maksullisen naisen jostain, kun noin innokkaasti gay-Talea oli viemässä vessaan... :-)

Janne on ilmiselvästi Salkkareiden parhain kaveri!

Lisäyksenä. Toivottavasti saivat syötyä jäätelön ennen menoon ryhtymistä :)

Vitun tale, pelkää naisia:face:
Panis nyt edes ens jaksossa siitä uutta mimmiä, epäilen vahvasti, tuhkamuna ja pelkää että tuhkatkin viedään munasta.

Jäi hämään mitä villiä se Anni siellä mökillään pitää jemmassa, se kun ei vielä selvinnyt. Hinku oli silti päästä se näyttämään lapsenlapselleen. Eero tai Aaro, kuten J@rno pohti, on aika hyvä veikkaus. Tuskimpa se mitään sukukalleuksiaan on pienelle pojalle näyttämässä.

Eipä tuo matukka ole siviilissä lainkaan niin pahan näköinen, kuin salkkareiden "muumi" roolissaan. Tale vois nyt pikkasen nostaa taas jalkaa jarrulta ja vaihtaa vaikka vapaalle, eihän tuosta tule mitään kun tarjoovaa naista ollaan heti noin lyttäämässä. Toivotaan, että kotona ei tarvi kutipaperia vaan saa siistiä lastinsa edes neidon rinnoilta.

Ei morjens:D

Janne hommasi Talelle ilmeisesti maksullisen naisen jostain, kun noin innokkaasti gay-Talea oli viemässä vessaan... :-)

Janne on ilmiselvästi Salkkareiden parhain kaveri!

Lisäyksenä. Toivottavasti saivat syötyä jäätelön ennen menoon ryhtymistä :)

Se mimmihän heittin ne jäätelöt roskiin ;)

Hyvät jäätelöt meni hukkaan. Ai että pisti vihaksi. :curs:
Ihan näpsäkkä typykkä se kuitenkin oli. Mahtaako tale saada jonkun taudin? Muumi ainakin saa varmasti tietää kohta ja sitten tale on sikapaska, joka ajattelee pelkkää seksiä ja heti meni panemaan toista kun muumi anto kaverikortin yhyyhyy.

Kusipäämimmi :face: Heitti hyvän jätskin roskiin. Kyllä hyvä jätski voittaa aina panon!

Tale on aika panomies. Lyhyen ajan aikana touhunut ja kahden tyttösen kanssa. Olis ollut mahikset kolmanteenkin, mutta sekoili...

Itse taasen 15-vuotiaana touhusin Battlefieldin parissa sen sijaan, että olisin vastaavaa tehnyt...

Päivän jakso: "Talen vessareissu huipentuu isoon paukkuun". Mikäköhän toi paukku mahtaa olla. Aiempien sattumien määrän perusteella Helsinki on sen verran pieni paikka, että todennäkösyys että Matleena sattuu paikalle on noin 70%.

Luulen, että Anni piilottelee siellä mökillään Aaroa tai Eeroa ja tämä paljastuu varmaan kevään viimeisessä jaksossa.

Tai sitten siellä on kolmas veli Tero. Ei mutta oikeesti, nehän on haudattu jo ajat sitten. Ei ne missään mökillä ole.

edit. Teroa näyttelee myös Teemu Lehtilä

Tai sitten siellä on kolmas veli Tero. Ei mutta oikeesti, nehän on haudattu jo ajat sitten. Ei ne missään mökillä ole.

edit. Teroa näyttelee myös Teemu Lehtilä
Tai voihan se olla Iirokin, ei olisi yllätys saliksissa :rolleyes:. Mutta sais kyllä se Kari alkaa sieltä Kenian savanneilta pikkuhiljaa tulla takasi koto Suomeen, kun perhana Ismokin on tainnu käynny jossain vihanhallinta kurseilla.

Back
Ylös Bottom