Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Vähän samalta kuulosti joo, mutta mun mielestä ei kyllä ollut Veijonen.

Oli muuten Isabella aika hot ilman meikkiäkin siellä kellarissa saunan jälkeen. Odotan edelleen niitä bikinikohtauksia.

Joo ei ole Veijonen. Mä olen lähes varma, että Mikael on Ekholmin Markus. Eiku jumalaude sehän on kuollut, no luultavasti Mikael on joku vanhan koulun tähti salkkareista.

Tämän illan jakso saa kyllä pientä noottia huonosta leikkauksesta. Esim. se yksi kohtaus, jossa Iida oli jo ehtinyt pukea vaatteet päälle. Petyin.

Roinatan repii Jirin kappaleiksi ja panee sen jälkeen illan kuningatarta (Heidiä) tän uuden hirvikuppilan tiskillä. Mutta siis oikeesti tossa käy sillä tavalla, että juuri kun Roinatan on lyömässä kaljatuoppia Jirin päähän, niin se mieheltä kuulostava sosiaalitantta tulee hissistä sisälle ja taltuttaa Roinatanin käsilukolla ja vie sen takaisin sinne horkkaklinikalle.

Mitä enempi katsoo niin sitä enempi näkyy, että Iida on aika rankoissa massoissa. Aluksi en tätä edes huomannut mutta kyllä se on ihan selkeä paikka. Kympin kestäisi helposti ottaa pois niin tulis siisti.

Mitä enempi katsoo niin sitä enempi näkyy, että Iida on aika rankoissa massoissa. Aluksi en tätä edes huomannut mutta kyllä se on ihan selkeä paikka. Kympin kestäisi helposti ottaa pois niin tulis siisti.

wtf?:wtf: taidat tykätä luuviuluista. tosta 10kg pois niin goodbye boobs!

10 kiloa LISÄÄ painoa Iidalle ei olis yhtään liikaa. Näytäis vähä naisellisemmalta ja kunnon herkulta sen jälkee:P

Roinatan repii Jirin kappaleiksi ja panee sen jälkeen illan kuningatarta (Heidiä) tän uuden hirvikuppilan tiskillä. Mutta siis oikeesti tossa käy sillä tavalla, että juuri kun Roinatan on lyömässä kaljatuoppia Jirin päähän, niin se mieheltä kuulostava sosiaalitantta tulee hissistä sisälle ja taltuttaa Roinatanin käsilukolla ja vie sen takaisin sinne horkkaklinikalle.

Jep,ne hormooni höyrryt on sekottanut sen pään.

Jos on Megan Fox avatarina, niin eiköhän se jo kerro riittävästi huonosta naismausta. :rolleyes:

Aikamoinen henkilökohtainen hyökkäys minua (ja SIC-:iä) kohtaan. Näin vakavasta asiasta ei sovi tehdä pilkkaa. Minä (ja SIC-) + kymmenet miljoonat miehet (ja miljoonat lesbot?) maailmassa todistavat väitteesi shaiberiksi.

Back
Ylös Bottom