Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kuulostiko Mikael ihan Juha Veijoselta vai oonko ihan väärässä?
Vähän samalta kuulosti joo, mutta mun mielestä ei kyllä ollut Veijonen.
Oli muuten Isabella aika hot ilman meikkiäkin siellä kellarissa saunan jälkeen. Odotan edelleen niitä bikinikohtauksia.
Joo ei ole Veijonen. Mä olen lähes varma, että Mikael on Ekholmin Markus. Eiku jumalaude sehän on kuollut, no luultavasti Mikael on joku vanhan koulun tähti salkkareista.
kuulostiko Mikael ihan Juha Veijoselta vai oonko ihan väärässä?
Mitä enempi katsoo niin sitä enempi näkyy, että Iida on aika rankoissa massoissa. Aluksi en tätä edes huomannut mutta kyllä se on ihan selkeä paikka. Kympin kestäisi helposti ottaa pois niin tulis siisti.
Mitä enempi katsoo niin sitä enempi näkyy, että Iida on aika rankoissa massoissa. Aluksi en tätä edes huomannut mutta kyllä se on ihan selkeä paikka. Kympin kestäisi helposti ottaa pois niin tulis siisti.
wtf?:wtf: taidat tykätä luuviuluista. tosta 10kg pois niin goodbye boobs!

Roinatan repii Jirin kappaleiksi ja panee sen jälkeen illan kuningatarta (Heidiä) tän uuden hirvikuppilan tiskillä. Mutta siis oikeesti tossa käy sillä tavalla, että juuri kun Roinatan on lyömässä kaljatuoppia Jirin päähän, niin se mieheltä kuulostava sosiaalitantta tulee hissistä sisälle ja taltuttaa Roinatanin käsilukolla ja vie sen takaisin sinne horkkaklinikalle.
Matleena on nykyään kirkkaasti koko pihlajakadun ärsyttävin tyyppi. :face: Vittu meikää vituttaa aina, kun se pamahtaa ruutuun.
Jos on Megan Fox avatarina, niin eiköhän se jo kerro riittävästi huonosta naismausta.![]()