Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Mun mielestä aika mageeta et bella duunas molemmat kuulan veljekset.Se on peto!Jotkut irvileuat tuolla aikasemmin väitti et se duunaa sen dalen mut niinku näitte niin se ei duunaa kakaroita edes ilmaseks!

Joo, kieltämättä kova viinapää miehellä, joka on vieläpä ollut pitkään ilman alkoholia:D Ja eikös uppotukissa ne "shotit" ole ihan viskiä.

30 vuotis päivillä tuli baarissa kun kerran tarjottiin vedettyä pieniä oluita + 4cl eli normaali kokoisia viskejä yhteensä 32kpl (16kpl 33cl oluita + 16kpl 4cl viskejä). Tosin aikaakin meni 7-8 tuntia ja olin ihan jumalattomassa kännissä kuin teini. Oksentelin ja muisti meni ynm.

30 vuotis päivillä tuli baarissa kun kerran tarjottiin vedettyä pieniä oluita + 4cl eli normaali kokoisia viskejä yhteensä 32kpl (16kpl 33cl oluita + 16kpl 4cl viskejä). Tosin aikaakin meni 7-8 tuntia ja olin ihan jumalattomassa kännissä kuin teini. Oksentelin ja muisti meni ynm.

Pitää laivalla kokeilla itekin :D

Koskahan toi Severi alkaa heilua veitsen kanssa? Otollinen hetki varmaan kasvupyrähdyksen/näyttelijän vaihdon jälkeen. Perimän puolesta varmaan hyvät saumat.

Koskahan toi Severi alkaa heilua veitsen kanssa? Otollinen hetki varmaan kasvupyrähdyksen/näyttelijän vaihdon jälkeen. Perimän puolesta varmaan hyvät saumat.

Tällä hetkellähän sitä pohjustetaan traumaattisella lapsuudella. Kyllä se sitten teininä on jo ihan pimee ja siitä seuraa varmasti jotain hyvää.

Tällä hetkellähän sitä pohjustetaan traumaattisella lapsuudella. Kyllä se sitten teininä on jo ihan pimee ja siitä seuraa varmasti jotain hyvää.

Mun mielestä peppi vois "unohtaa" niitä ryynejä johonkin se leluboksiin et se pääsee alkuun.Jirikin nappailee niitä.;)

Siis vetikö Peppiina MVPD:tä, jonka oli saanut jotain ihan randomilta jossain tanssiaisissa? Mitä vittua? Ehkä huonoin veto koskaan salkkareissa :D

On kyllä sen luokan Omen -kakara, ettei taida pelkät veitset riittää.

Mut nyt toi jäi vähän epäselväks, että paukuttiko se Jiri Peppiä takaluukkuun vai ei? Eli vetikö se vaan huumeita ja rupes yrittää Jiriä.

Mut nyt toi jäi vähän epäselväks, että paukuttiko se Jiri Peppiä takaluukkuun vai ei? Eli vetikö se vaan huumeita ja rupes yrittää Jiriä.

No eikö toi suudelma jo ollut Salkkareiden mittapuulla niin dramaattista, ettei siitä voi ikinä kertoa Nikolle tai muille? :D

Back
Ylös Bottom