Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt tuli muuten nikolle paskaa niskaan!
Onkohan Jennillä viimenen väri päässä?
Menee varmasti esitutkintaan
Vähän ollut tylsiä jaksoja taas vaihteeks tai sitten oon vaan masentunut enkä pysty keskittymään salkkareihin sataprosenttisesti.
Onkohan Jennillä viimenen väri päässä?
Pääsee antti grillaamaan poikia.Vittu mitä pässejä,suhteilla sai hyvän harjottelupaikan ja heti aletaan pöllimään.On tuo nikokin alas vajonnu.
Severi tappo Kaivopuistossa jäniksen. Lasse näki tän ja sininen ruutu.
Onko Salkkareissa kaikilla aina kengät jalassa sisälläkin? Tänäänkin Ossi suutuspäissään vain syöksyi suoraan ovesta ulos käytävään. Vai eikö siinä vihaisena tule koskaan ajateltua, että vittu, kengät ja takki jäi.
Peppi näytti ihan kivalta farkuissa ja t-paidassa, niihin ihmerätteihin vähän vaihtelua

Ehkä ne kolkkaa sen sairaalavartijan ja vie yhteistuumin maakellariin/hylättyyn taloon vangiks.
EDIT. Ai hitto, näin unta et katoin salkkarijaksoa missä Severi tappo Kaivopuistossa jäniksen. Lasse näki tän ja sininen ruutu. Katotaan toteutuuko.
Mä oon ihan varma, että Severistä tulee yhtä seko kuin isästään. :P
hyvin sopivat nämä severin manaajalapsi veikkaukset tämän threadin sivunumeroon 666!
Hyvin sopivat nämä Severin manaajalapsi veikkaukset tämän threadin sivunumeroon 666!