Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Vituttaa just kun ne ei koskaan saa asiaansa sanotuks.Vittu ihan hyvin tuo cindykin ois voinut vaan sanoa et ossi mä oon raskaana.Mikä vittu siinä on niin vaikeeta.

Sen jälkeen kun Peppi on uiskennellut useemman päivän virkistävässä pohjavedessä, en pidä nuita avantouimareita juuri minään. Hyvä Peppi! Olet kaikkien sankari. Nyt siellä kaivossa olis tilaa sille narkille. Antti vois sen kiskasta sinne puolinelssonilla.

Huvikseen luin noita vanhoja viestejä tästä ketjusta. Vittu nauran itteni hengiltä niille KT200RAW ja Roinatan jutuille. Voi saatana mitä settiä:hyper::lol2:

Sitä mä oon tässä vähän aikaa ihmetellyt, että miten Pepin otsa mahtui tuonne kaivoon. Tässä on nyt jotain hämärää. Hmm...

Helillä on leuan tilalla perse. Tää nyt ei näköjään ollutkaan mikään uutinen. Ekan viestin laitoin tähän threadiin enkä jaksanut lukea vanhoja.

Tais olla joku kuuma lähde siinä kaivon lähistöllä. Mun käsittääkseni pohjavesi on aika kylmää, eikä Pepillä ollu mitään ongelmaa oleskella siellä pari päivää. No mutta olishan paljon muitakin pieniä epäkohtia mistä nipottaa, joten mitäs näistä. :rolleyes:
Oli muuten aika pelimiesveto Antilta löytää se paketti jääkaapista. Kyllä nyt joutuu narkkari linnaan! Oli myös häiritsevän siisti kämppä narkkarilla :D

Back
Ylös Bottom