Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Odotin koko jakson ajan koska Cindyn nenä uppoaisi Helin perseeseen. Eiku siis leukaan. Jotenkin häiritseviä noidan kaikkien muikkien ulkonäöt. Pepilläkin iso otsa.

Tais olla joku kuuma lähde siinä kaivon lähistöllä. Mun käsittääkseni pohjavesi on aika kylmää, eikä Pepillä ollu mitään ongelmaa oleskella siellä pari päivää.

Mut miks Pepin taju meinas lähteä vasta, kun Niko tuli sinne. Olis lähteny pari tuntia aikasemmin.

Mulla meni kyllä täysin himot tohon Anttiin, kun paljastui tollaseks nilkiks.. Poliisin kuuluu olla oikedenmukainen, turvallinen ja rehellinen. :( Ihan samanlainenhan tuo on kun siskonsakin.

e: vaikka okei, onhan toi tavallaan tosi ritarillista, kun suojelee naistaan, mutta nyt on vähän väärä keino kuitenkin

Tais olla joku kuuma lähde siinä kaivon lähistöllä. Mun käsittääkseni pohjavesi on aika kylmää, eikä Pepillä ollu mitään ongelmaa oleskella siellä pari päivää.

Ehkä kyseinen kaivo oli nimenomaan kylpemistä varten suunniteltu ja oli siten lämmitetty.

Huvikseen luin noita vanhoja viestejä tästä ketjusta. Vittu nauran itteni hengiltä niille KT200RAW ja Roinatan jutuille. Voi saatana mitä settiä:hyper::lol2:

Roinatan oli loistava :D Paras oli kun se aina hinkkas huoneessaan hauberia kympin kässärillä. Ja sitten se sen naakka otti yhen sen napeista ja sen munuaiset meinas paukahtaa :D :D Ja olihan roinatanin roid ragetkin aika jees. Näkisköhä nää uusintana jostai esim kesäl.

Massa-Ossi!

Tale karkaa kadulle ja törmää Hugoon jonka Ossi poistaa Amandasta väkivaltaisella mahapuskulla. Tale ja Hugo ottaa kännit ja potkii kaivonkansia Pihlajakadulla. Seppo lähtee ettimään Talea ja tippuu kaivoon.

Tale karkaa kadulle ja törmää Hugoon jonka Ossi poistaa Amandasta väkivaltaisella mahapuskulla. Tale ja Hugo ottaa kännit ja potkii kaivonkansia Pihlajakadulla. Seppo lähtee ettimään Talea ja tippuu kaivoon.

Voi vittu :D aivan mahtavaa settiä.
Luultavasti Tuomo antaa Talen jäädä, Isabella varmasti selviytyy tuosta, nämähän on salkkarit.

Jos Isabella kerkes jo allekirjottaa ne sopparit nii eihän sillä oo mitään väliä, vaikka toi Hugo-viritelmä kosahtaiskin. Siis, jos niissä papereissa oli myös Helenan nimi. Luksusta muuten, kun nykyisin näkee AVAlla aina klo 19 sen edellisen päivän salkkarijakson. Tunti putkeen salkkareita :kuola:

Jos Isabella kerkes jo allekirjottaa ne sopparit nii eihän sillä oo mitään väliä, vaikka toi Hugo-viritelmä kosahtaiskin. Siis, jos niissä papereissa oli myös Helenan nimi. Luksusta muuten, kun nykyisin näkee AVAlla aina klo 19 sen edellisen päivän salkkarijakson. Tunti putkeen salkkareita :kuola:

Heluna ottaa koko paperin ja repii sen silpuksi?

Ainakin tossa lopussa ne molemmat sopparit oli Isabellalla käsissä. Voihan helena repii sen oman versionsa siitä sopimuksesta, mutta ei se kumoa sitä sopimusta. Mä kyllä uskon kans, että Isabella keksii tohon jonkun selityksen ja homma ei paljastu vielä.

Back
Ylös Bottom