Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt on Lasse. Vähän tuossa arvoin, että viitsiikö sitä laittaa, koska odotettavissa on Ismon raivokohtaus, josta saa aina hyvän avatarin väännettyä.

Totta. Aika tasaisesti noita hyviä avatareita tää sarja tarjoaa. En edes kaikkia sun tekeleitä muista. Mut voit aina niitä sitä mukaa vaihtaa takaisin, kun uusintakierrosta pukkaa kesäisin:D

^ Ei muuten mene niin, Liisa alkaa väittää sitten että halusi vain nähdä ismoa, ismo sanoo "voooi sua rakas!" ja halaa, taas ollaan lähtöpisteessä ilman Pirkkoa.

Täytyy kyllä ihailla tuota tuhatkasvoa, Liisa-Pirkkoa! Jumalauta mikä mestarihuijari! Peruukki päähän ja kukaan ei vahingossakaan osaa epäillä mitään. Ippekin katto sitä 30 sentin päästä silmästä silmään, eikä voinu aavistaakkaan että Lissuhan siinä oli!

Alkaa vähän jo vituttaa salkkareiden meno. Sepolle soisin parempaa onnea, Ippe sais hakata ton vitun kuppasen läskilehmän helvettiin maan päältä, nainen ja otsa murjottaa vaan koko ajan ja Topi vois kans suksia vittuun. Polvijärvi vois pistää Nikon linnaan. Kyl nyt tarvittais Karia taas Pihlajakadulle, se pistäis asiat järjestykseen.

E. Lasse on tosin kyl äijä!

Tiesikö Niko muka ennen sitä kun näki ne tekstit röntgen kuvissa.

Jäänyt jaksoja väliin. Mitkä röntgenkuvat? Itse olen jonkin aikaa ollut varma, että kyseessä on Antti. Tuoteoria, että Katariina olisi menettäny järkensä ja itse duunaillut nuo jutut olisi myös osuva. Iät ja ajat vatvonut asiaa ja vähemmästäkin menee nuppi sekaisin.

Ei vittu. Nyt tuli kyllä sellainen käänne jota ei kerrankin osannut automaattisesti odottaa :D
Kelasin jo ,että lasse tekee rauhassa jonkun romanttisen yllätyksen Paulalle.

Lasse anna palaa. :D

Jäänyt jaksoja väliin. Mitkä röntgenkuvat? Itse olen jonkin aikaa ollut varma, että kyseessä on Antti. Tuoteoria, että Katariina olisi menettäny järkensä ja itse duunaillut nuo jutut olisi myös osuva. Iät ja ajat vatvonut asiaa ja vähemmästäkin menee nuppi sekaisin.

Jonkin potilaan röntgen kuviin oli kirjoitettu "Tiedän mitä sinä teit" tjms. Nämä kuvat olivat katan pöydällä.

Ei näkynyt salkkarit! Näky vaan ylen kanavat...

Jos asut Turussa ja sulla on kaapelitelevisio, niin hae kanavat uudelleen, niin pitäis taas bnäkyä muutkin kanavat. Turun Kaapelitv:n sivuilla on uutinen, että ne on vaihtanu noiden kanavien taajuuksia ja siks tarvii hakee kanavat ehkä uudestaan, et näkyy (joissain bokseissa se boksi vaihtaa noi ite, eikä tarvi hakee kanavia) :)

Back
Ylös Bottom