Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Kun tässä nyt tätä sarjaa seuraa, ja näkee että juonenkäänteet menevät mitä naurettavampaan suuntaan niin miettikääs mitä tämä tulee olemaan viimeisenä vuonna sitten kun kirjoittajat oikein päättävät, että "no vittu, nyt kun viimeinen vuosi on menossa niin lyödään kunnolla pökköä pesään!!" Itsehän veikkaan, että sarja päättyy sitten aikanaan siihen, kun Ipe saa jostain syystä raivarin ja hakkaa koko helsingin, sekä lopulta itsensä kuoliaaksi.

Katariina ahdistelee itse itseänsä. Päästä on jo hyvän aikaa sitten kuulunut ping, ja on itse kirjoitellut nämä teksit ja vastaavat. Johan siitä on muutenkin aikaakin kun Pihlajakadulla joku menetti mielenterveytensä..

Toi Liisa on kyllä maailman lehmin ämmä. Hyi vittu! Eikö tosta vitun kantturasta pääse ikinä eroon. Oon kyllä pettynyt Ippeen jos se on noin helposti uunotettavissa.

Ei, vaan osku meinaa sitä että salkkareissa päähenkilöt näyttävät jokaisen kohtauksen lopussa kameralle ja katsojille oikeat tunteensa. Rautalangasta väännettynä: kaksi ihmistä halaa, toinen ei tykkää siitä ja katsoo lopuksi kameraa naama norsunvitulla.

Back
Ylös Bottom