Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Miks vitussa se jakso ei tuu tonne katsomoon?

Ne tulee nykyään vasta 22.00 sinne. Siellä lukee. Itekki olin ihan ihmeissää. Kyykkytreeni takana ja tulin joskus puol ysi kämpille ja suihku + safka ja katsomoon. Mutta mitä helvettiä ei ollutkaan upattu uutta jaksoa. Kyllä taas pienen pojan elämä mureni silmissä.

Ne tulee nykyään vasta 22.00 sinne. Siellä lukee. Itekki olin ihan ihmeissää. Kyykkytreeni takana ja tulin joskus puol ysi kämpille ja suihku + safka ja katsomoon. Mutta mitä helvettiä ei ollutkaan upattu uutta jaksoa. Kyllä taas pienen pojan elämä mureni silmissä.

No kannataisko jättää kaikki turhuudet pois, kuten jossain salilla rimpuilu Salkkareitten aikaan? Herranjestas, kyllähän nyt elämässä asiat pitää jossain tärkeysjärjestyksessä olla. Jos mulla ois esim. iltavuoroja töissä, niin en minäkään nyt sinne sentään siihen aikaan menis, kun tv:stä tulee pätkää Pihlikseltä.

Hyvä, että Stuba pääs eroon tuosta kierosta noidasta. Oli muuten se voittopotin nahkastringi juontaja kuulustelemassa Miikaa..

Hyvä, että Stuba pääs eroon tuosta kierosta noidasta. Oli muuten se voittopotin nahkastringi juontaja kuulustelemassa Miikaa..

Ihmettelinki et miks on niin tutun näkönen jätkä. Kaveri varmaan kyllästy siihen voittopotin paskahommaan niin paljon, että päätti mennä poliisikouluun. Noh, nyt on varmasti hieman mielenkiintosempi duuni. Toivottavasti kaveri ei vaan hajoa yhtä pahasti kovan paineen alla, kuten voittopotissa. Ehkä se on harjotellut sitä kykyä siellä poliisikoulussa.

Kysessä todellakin on legendaarisen Voittopotin juontaja Tony "Se on puuhöylä, haista vittu sitten" Hällförsmikälie. Meikäläisen mielestä kyllä nykypäivänä n. 20 kiloa lihavampana. Tää sama chat-pellehän on ollu aiemminkin Salkkareissa Nikon valmentajana, sillon kun Nikke tykkäs uida. Näemmä nyt tosiaan ryhtyny uudelle uralle poliisiks.

En oo varma, mutta yhessä viime kesän uusinna tää Antti Polvijärvi tais yhessä jaksossa ohimennen töjöttää kans kyttänä. Eipä varmaan sillon vielä aavistanu että palaa tulevaisuudessa Pihlajakadulle tutkimaan siskonsa murhaa!

Kysessä todellakin on legendaarisen Voittopotin juontaja Tony "Se on puuhöylä, haista vittu sitten" Hällförsmikälie. Meikäläisen mielestä kyllä nykypäivänä n. 20 kiloa lihavampana. Tää sama chat-pellehän on ollu aiemminkin Salkkareissa Nikon valmentajana, sillon kun Nikke tykkäs uida. Näemmä nyt tosiaan ryhtyny uudelle uralle poliisiks.

Musta toi pelleksi nimittely on turhaa. Jokainen meistä tekee virheitä nuorempana. Nyt mies on saanut elämänsä järjestykseen ja on oikeassa ammattissa, pelkkää hyvää toivon hänelle.

Toi maisema DamDamista on aivan mahtava. Tosin en tienny et talot on pienentyny noin paljoo. Bellan itkukohtaus ihan loistavaa. Tunnelma oli käsin kosketeltavaa.

Oli muuten Stuba aika jäätävä Bellalle :D

Katoin kanssa että oliko voittopotista tuttu kaveri (en myönnä katsoneeni kuin clipin YouTubesta), ajattelin että ei voi olla kun oli niin eri näköinen, mutta kaippa se sama kaveri sitten oli.

Kyllä Isobellan itkukohtaus oli ehkä koskettavinta ja aidointa mitä oon nähny! Siinä vaiheessa kun Bella rupes haistelemaan Stubastianin vanhaa, paskasta, kulahtanutta ja hielle haisevaa lippistä ja alko itkeä, niin jouduin melkein itekkin päästämään pari kyyneltä :itku:

No ei se nyt ihan mikä tahansa lippis sentään ollut. Se oli TALOTAIKUREIDEN lätsä. Kyllä mullaki olis tippa sellasesta tullu linssiin.

Kyllä Isobellan itkukohtaus oli ehkä koskettavinta ja aidointa mitä oon nähny! Siinä vaiheessa kun Bella rupes haistelemaan Stubastianin vanhaa, paskasta, kulahtanutta ja hielle haisevaa lippistä ja alko itkeä, niin jouduin melkein itekkin päästämään pari kyyneltä :itku:

:D Ilosta ne kyyneleet korkeintaan tuli. :D Niin hauskan näköistä oli kun bella sai ansionsa.

Back
Ylös Bottom