Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Ihan tiedoksi niin ne on tehty noin puoli vuotta aikaisemmin kuin kyseinen jakso tulee ulos ruudusta ;)

:lol2: Usko vaan nauhoitettuihin jaksoihin jos haluat!

Heiskasesta puheen ollen. Tuo sikaniska yrittää olla joku hullu Jokeri, mutta pelle se on. Pihliksen kuningasta Nikkistä ja tota körmyä ei tietenkään voi edes verrata. Heiskanenhan sössi Helunan kidnauppauksenkin, ja vanha mummo löi sille luun kurkkuun. Nikkinen sentään onnistu aina livahtamaan kautta aikain kovimman kytän, Kivikasvo-Pajun kynsistä. Ja meinas saada pillua Chiqi Liiltä! :rock:

:lol2: Usko vaan nauhoitettuihin jaksoihin jos haluat!

Heiskasesta puheen ollen. Tuo sikaniska yrittää olla joku hullu Jokeri, mutta pelle se on. Pihliksen kuningasta Nikkistä ja tota körmyä ei tietenkään voi edes verrata. Heiskanenhan sössi Helunan kidnauppauksenkin, ja vanha mummo löi sille luun kurkkuun. Nikkinen sentään onnistu aina livahtamaan kautta aikain kovimman kytän, Kivikasvo-Pajun kynsistä. Ja meinas saada pillua Chiqi Liiltä! :rock:

Niin just ja 9/11 oli bushin järjestämä :lol2: :lol2:

:hyper: :david:

Ehkä mä en nyt tajua jotain insidevitsiä ja tartuin täkyyn, mutta kertokaapas nyt, että mistä olette saaneet päähänne salkkareiden tulevan suorana ja missä sellainen faktatieto lukee?

Ehkä mä en nyt tajua jotain insidevitsiä ja tartuin täkyyn, mutta kertokaapas nyt, että mistä olette saaneet päähänne salkkareiden tulevan suorana ja missä sellainen faktatieto lukee?

Onhan se nyt ihan selvää. Otetaan vaikka esimerkkinä: Kallesta tuli homo juuri samalla viikolla kun homous keksittiin. Muita esimerkkejä en tähän hätään keksi, mutta sarjassahan mennään muutenkin aivan ajan aallonharjalla. Luulenpa että Niksi-Ismo on kehitellyt aikakoneen ja nyt näytetään ensi talvena kuvattuja jaksoja.

^ Hei kiva juttu! Nythän mä voin ostaa ne sukset kun tiedän ensi talvenakin tulevan lunta. Jes, hyvä Ipe!

Ihan totta se on, että Salatut Elämät lähetetään suorina lähetyksinä Helsingistä. Talvi on tosiaan tänä vuonna hyvin lavastettu, ja tekolumitykki ollut kovassa käytössä.

Tosta on pikkuhiljaa muodostumassa yhtä paska juttu kuin se KT200RAW-pöljäily. Toivottavasti ei lähde samalla lailla käsistä ja pilaa koko threadia.

DISLIKE!!!
fffuuu2.gif

Saatanan perkele, niin härdelliä ollu ettei oo ehtinyt jaksoakaan katsoa. Muutto ja raksa vähän sotkee elämän järjestyksiä nyt. Jopa jotain joutuntu laittaa salkkareitten edelle. No sentään ehtinyt pari jaksoa Gordon Ramsayn kyykytystä kattoa.

Tosta on pikkuhiljaa muodostumassa yhtä paska juttu kuin se KT200RAW-pöljäily. Toivottavasti ei lähde samalla lailla käsistä ja pilaa koko threadia.

DISLIKE!!!
fffuuu2.gif

Huolestuttavintahan tässä on se, että jotkut torspot rupes ihan oikeesti inttämään että ei ne Salarit tule livenä sieltä tv:stä. :D Aletaan kyllä olla melkein yhtä hyviä manipuloimaan ihmisiä kun Aaro/Eero aikoinaan!

Olen katsonut vain 2 jaksoa koko syksynä...

Onko elämäni pilalla, olenko tulossa hulluksi?. Pysyn joten kuten kärryillä sarjasta lukemalla tätä threadia.

Huolestuttavintahan tässä on se, että jotkut torspot rupes ihan oikeesti inttämään että ei ne Salarit tule livenä sieltä tv:stä. :D Aletaan kyllä olla melkein yhtä hyviä manipuloimaan ihmisiä kun Aaro/Eero aikoinaan!

Noniin, mähän sanoin että taruin johonkin jäynään. Torspoksi en tunnustaudu, ei noista alle parikymppisistä ota tolkkua. :D

Oon kyllä niin onnellinen tosta, että se Isabellan kieroilu alkaa paljastumaan. Toivottavasti selvii koko homma Helunalle ja Stuballe. Saa lähteä mun puolesta helvettiin koko sarjasta moinen nirppanokka vaikka muuten ihan perseeseen tuupattavan näkönen onkin.

Oon kyllä niin onnellinen tosta, että se Isabellan kieroilu alkaa paljastumaan. Toivottavasti selvii koko homma Helunalle ja Stuballe. Saa lähteä mun puolesta helvettiin koko sarjasta moinen nirppanokka vaikka muuten ihan perseeseen tuupattavan näkönen onkin.

Toivottavasti tosiaan selviää juttu kokonaisuudessaan. En silti missään nimessä halua että Isabella poistuisi sarjasta. Älä edes puhu tuollaisia!

Saran katoamisen tutkinta näyttää myös edistyvän varsin mallikkaasti, taitaa Suhisija ja Läähättäjä olla pulassa pian. Molemmat ovat ärsyttäviä, mutta ei ole hyvä jos Helsingin ainoat lääkärit joutuvat vankilaan.

Itselläkin syke nousee kun kuuntelee sen Miikan puhetta. Mitenkähän se hengittää jonkun aerobisen treenin jälkeen?

Isabellan suun voisi oikeasti jo tukkia, rupeaa vituttamaan se sen näsäviisas ja mäkättävä turpa.

....

Paljon parempi :)

Liitteet

• isa.webp
    isa.webp
    13,9 KB · Katsottu: 794

Tai sit sulta meni jotain ohi? :lol2:

Back
Ylös Bottom