Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan tiedoksi niin ne on tehty noin puoli vuotta aikaisemmin kuin kyseinen jakso tulee ulos ruudusta ;)

Ihan tiedoksi niin ne on tehty noin puoli vuotta aikaisemmin kuin kyseinen jakso tulee ulos ruudusta ;)

:lol2: Usko vaan nauhoitettuihin jaksoihin jos haluat!
Heiskasesta puheen ollen. Tuo sikaniska yrittää olla joku hullu Jokeri, mutta pelle se on. Pihliksen kuningasta Nikkistä ja tota körmyä ei tietenkään voi edes verrata. Heiskanenhan sössi Helunan kidnauppauksenkin, ja vanha mummo löi sille luun kurkkuun. Nikkinen sentään onnistu aina livahtamaan kautta aikain kovimman kytän, Kivikasvo-Pajun kynsistä. Ja meinas saada pillua Chiqi Liiltä!![]()
Niin just ja 9/11 oli bushin järjestämä :lol2: :lol2:

Ehkä mä en nyt tajua jotain insidevitsiä ja tartuin täkyyn, mutta kertokaapas nyt, että mistä olette saaneet päähänne salkkareiden tulevan suorana ja missä sellainen faktatieto lukee?
Tosta on pikkuhiljaa muodostumassa yhtä paska juttu kuin se KT200RAW-pöljäily. Toivottavasti ei lähde samalla lailla käsistä ja pilaa koko threadia.
DISLIKE!!!![]()
Huolestuttavintahan tässä on se, että jotkut torspot rupes ihan oikeesti inttämään että ei ne Salarit tule livenä sieltä tv:stä. :D Aletaan kyllä olla melkein yhtä hyviä manipuloimaan ihmisiä kun Aaro/Eero aikoinaan!
Oon kyllä niin onnellinen tosta, että se Isabellan kieroilu alkaa paljastumaan. Toivottavasti selvii koko homma Helunalle ja Stuballe. Saa lähteä mun puolesta helvettiin koko sarjasta moinen nirppanokka vaikka muuten ihan perseeseen tuupattavan näkönen onkin.
Huolestuttavintahan tässä on se, että jotkut torspot rupes ihan oikeesti inttämään että ei ne Salarit tule livenä sieltä tv:stä. :D Aletaan kyllä olla melkein yhtä hyviä manipuloimaan ihmisiä kun Aaro/Eero aikoinaan!