Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Toi uus lepakko on kyl aika paska näyttelijä. Perun pahat puheeni kahdesta mainostauosta, jakso tuntuu pidemmältä kun se on jaettu kolmeen osaan:rock:.

mä en oo vieläkään nähny mitään tuplamainoksia. Äsken meni ekat mainokset. Saa nähdä tuleeko toiset.

Onko toi sarkasmia vai etkö vaan tosiaan huomannut? Just tuli toinen katko.

Vitun Niko, tolla menolla se kyllä ryssii pillunsaannin jatkossa. Ihme vässykkä.

Edit. Hahahahaha, Lasse on äijä!!!:D

oli katariina aika kuuman näköne ko nous sängystä :kuola: hyvä lasse "äijjää" pystyy mihin vain onhan silllä sentää roinaamis taustaa. on toi uus nainen aika kuuma :kuola: uus nainen ja jiri tulee vielä saamaan siltä

on toi uus nainen aika kuuma :kuola: uus nainen ja jiri tulee vielä saamaan siltä

Onhan se kuuma, mutta ei Jiri kyllä tule siltä saamaan. Heli saattaa saadakin. On kyllä Helin jo aikakin lakata kuolaamasta sen vanhan harpun perään, ja vaihtaa takaisin kuumien rakastajattarien pariin - niin kuin se mediaopin ope ja se punatukkainen yliopiston domina. Siinä oli kuumia lespoja. Ja mulla on tunne, että tästä uudestakin tulee vielä melkoinen kissa, kunhan alkukankeus vähän hellittää. :thumbs:

Onhan se kuuma, mutta ei Jiri kyllä tule siltä saamaan. Heli saattaa saadakin. On kyllä Helin jo aikakin lakata kuolaamasta sen vanhan harpun perään, ja vaihtaa takaisin kuumien rakastajattarien pariin - niin kuin se mediaopin ope ja se punatukkainen yliopiston domina. Siinä oli kuumia lespoja. Ja mulla on tunne, että tästä uudestakin tulee vielä melkoinen kissa, kunhan alkukankeus vähän hellittää. :thumbs:

Nimen omaan! Älkää nyt höpöttäkö mitään "paska näyttelijä(?)" -juttua vielä. Aina ne uudet henkilöt on ollu tommosia pökkelöitä kun ne on tullu ekaa kertaa Pihlikselle. Kyllähän sen ymmärtää että se jännittää.

Insinööri-majuri heitti kyllä jälleen hyvää settiä! "Lähti paikkaan missä otetaan miehestä mittaa, ei ihan yhtä kova paikka kun intti mutta melkein".

Insinööri-majuri heitti kyllä jälleen hyvää settiä! "Lähti paikkaan missä otetaan miehestä mittaa, ei ihan yhtä kova paikka kun intti mutta melkein".

Onko Lasse tosiaan insinööri-majuri vai oliko tää vaan joku lempinimi? Mä luulin että se on ihan perus skappari.

Onko Lasse tosiaan insinööri-majuri vai oliko tää vaan joku lempinimi? Mä luulin että se on ihan perus skappari.

Kyllä on insinööri-majuri! Suunnitteli aikoinaan ulkomaankomennuksillaan mm. vedet kaikkiin kehitysmaihin! Ja onhan se nytkin Routakedolla hommissa, ei siellä pelkät kapiaiset pärjäis.

Se uusi on sentään ihan mukavan näkönen, vähän rempseemmän oloinen. Ei kyllä näyttelytaidot vielä vakuuttaneet, mutta alkukankeuden piikkiin. Kyllä mullakin on vahva tunne, että Jiri ja tulokas tulevat olemaan pihliksen uusi pari.

Back
Ylös Bottom