Jeje 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Ehkä se on litistetty hauki. Tai sitten vaikka Lohi-Heidi. Mun mielestä kuitenkin tärkein tässä kalanaamaisuudessa ei ole niinkään kasvojen muoto, vaan suu ja silmät. Noi Heidin silmät on tuollaiset pienet ja elottomat niin kuin kaloilla, ja suu on myös jotenkin kalamainen. Sen hymykin näyttää jotenkin elottomalta, sillai tyhmän näköinen, niin kuin ketään ei olis kotona. Just sama miltä kalat näyttää. Jotenkin ilmeetön.
Oliskohan tässä jo merkki siitä, että pitäis mennä nukkumaan, kun löytää itsensä analysoimasta kalanaaman syvintä olemusta salkkarithreadissä :D
Mitä vittua. Ei Katariinassa mitään vikaa ole
Vai oonko ainoa joka on tätä mieltä?
^ ei munkaan mielestä mikään huono oo. mitä nää termit tarkottaa matureka ja milffi?

Ja Katariina kun avaa suunsa, hampaat + puhe.. Tekee mieli oksentaa ja leikata muna irti.
Noh noh...;)
mature= kypsä, aikuinen nainen, onko se ikäraja nyt tuolla seksiforumilla sitten +35 vuotiaat (?)
milf= Mother I´d Like to Fuck eli pantava äiti. Vaikkapa kaverin![]()
Mitäs mieltä ootte tuosta Iltalehden "kohujutusta" koskien salkkareita?
Mietin just että millanen siitä kohusta olis tullut jos asiat oliskin ollut toisinpäin, eli että mieshenkilö olisi ollut se vanhempi osapuoli. Olisko kyse ollut sitten pedofiliasta tai jostain?
No kyllähän tuossakin uutisessa puhuttiin pedofiliasta?
Mua harmittaa kovasti kun Niko meni sössimään koko homman. Katariina olisi ollut munanhimoisena vielä pitkään, mutta se nössö meni pojuilemaan jotain ja karkotti Katariinan halut:(.
mitä mitä mitä :wtf: nikohan vonkas sitä takas petiin tattia hieroon, mutta katariinalla oli kiire mennä suihkuun peseen roiskeet rinnoilta
Mä tarkoitan sitä kun Niko siellä käytävässä nössöili. Halusi saattaa Katariinan töihin ym. paskaa.