Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Helposti nuo muistaa. Stalkkarit on kyylätty vuodesta -99 lähtien. Siihen vielä useemmiten krapulauusinnat ja kesäuusinnat päälle, niin kyllä ne mieleen jää. Valehtelematta ei montaa semmosta jaksa löydy, jota en ois nähny! Pihlajakatu. :haart:

Vitsi sain hyvät salkkariaiheiset naurut erään tosikon kustannuksella.

Baarissa, minä hieman huppelissa, vastapuoli hieman enemmänkin. Keskustelu meni kutakuinkin näin:

Hän: Siis vittu niitä salkkareita, kuka niitä jaksaa katsoa..niin epäuskottavaa paskaa.
Minä: Miten niin epäuskottavaa? Sehän on loistavaa tositv:tä, ihan oikeesti ne siellä Pihlajakadulla elelee.
H: No ei vittu varmaan elä, se on ihan käsikirjotettua..
M: Äläs nyt pilkkaa..
H: Kuule, mun kaveri asuu Helsingissä, eikä siellä ole mitään Pihlajakatua. Ne asunnotkin on lavastettuja..
M: No AI JAA!!!

Mä en voi uskoa, että se otti mut tosissaan :D Se melkein veti herneet nenään, siitä, että minä olin niin tyhmä, että näin kuvittelin.

Onks Camilla muka vielä Jennin vuokraemäntä?? Jennihän siitä taisi jotain mainita, kun puhuivat siitä hellan vaihtamisesta. Onkohan jopa tulossa takaisin sarjaan? Siinä oli kyllä jäätävä kottarainen, pistäis varmaan Isobellallekkin jauhot suuhun :)

Se ois parasta pitkiin aikoihin, jos Camilla tekis comebackin!! Saisivat kotkat ottaa sitten mittaa toisistaan. Ei muuten tulis mieleenkään mennä uimahalliin sellasessa uikkarissa, joka Cindyllä oli päällään.

Se ois parasta pitkiin aikoihin, jos Camilla tekis comebackin!! Saisivat kotkat ottaa sitten mittaa toisistaan. Ei muuten tulis mieleenkään mennä uimahalliin sellasessa uikkarissa, joka Cindyllä oli päällään.

Niin, mutta harva nainen onkin yhtä rautaa kuin Cindy!

Back
Ylös Bottom